Knullig een paard zadelmak gemaakt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Knullig een paard zadelmak gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 22:47

Het is al wel een tijdje terug maar het schoot me ineens te binnen.
Ik zou voor een vriendin die een weekend weg ging paarden rijden en longeren. Dat deden we wel vaker over en weer en ging altijd prima. De dag voor ze weg ging nog even uitleg gehad over wat er met welk paard moest gebeuren. 2 rijden en 1 longeren, de laatste was nog niet zadelmak.

Nouja, ik de volgende dag aan de slag. Eerst het wedstrijdpaard maar eens even gereden en toen er maar 1 aan de longeerlijn geknoopt. Dat ging superbraaf. Vervolgens deze weer op stal gezet en het andere paard opgezadeld. Hij zou nog wat groen zijn maar liep toch al een paar weken onder het zadel. Nou, ik vond hem inderdaad wat groen, maar ach, hij was ook mijn vriendin gewend dus zal wel...

Ik was dus al een poosje in de bak aan het klooien met de vos toen de baas aan kwam lopen....
Hij vroeg of ik wel op het goeie paard zat... Verward
Hoezo??
Nou, deze was nog niet zadelmak...
OOOOOOO, vandaar dat ie zo groen was. Nu is ie dus wel zadelmak *LOL*
(had al een drafje en galopje gereden)
De volgende dag heb ik ze alle 3 maar gereden want longeren is mijn hobby niet.
Mijn vriendin lag in een stuip toen ze dit verhaal hoorde en had er vervolgens 3 om te rijden...


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:56

haha was dan wel een braverd met zadelmak maken zeker? Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:37

hihihihihihi Haha! ja ik zie het zo voor me. en ach ja sommige kun je zo opstappen en wegrijden anderen moet je toch iets voorzichtiger mee zijn Cool .

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:40

Ik vind het ook wel een komisch verhaal:P Maar succes met het verder inrijden van het paardje!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 01:10

Zeg kom je ook aan huis paarden in rijden? Heb er eentje staan...

...Dreaming with my eye's wide open...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:19

grappig!!!
Zal je vriendin wel blij met je zijn, nu hoeft ze dat zelf al niet meer te doen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:22

Wat een braaf paard.

En weer een klusje geklaard Lachen

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:25

En zo zie je ook: als je er zelf niet moeilijk over doet dan doet het paard ook niet moeilijk Haha!.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:29

Fluitje van een cent , graag gedaan Haha!

Hihihi nog een geluk dat je hem niet verward had met het wedstrijdpaard ,
wie weet wat hij dan allemaal had laten zien *LOL*

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:44

whaha ik heb datzelfde ook wel eens op de manege gezien, ik moest lesgeven en had de pony's ingedeeld,en toen ik de bak in kwam, had een van de meiden een verkeerde pony (klein paard) gepakt die nog nooit zadel en hoofdstel op had gehad , whaha ze vond het tuig ook al zo klein whahahaha
en ook een keer, dat was een pensionklant, een dokter nog wel! , die had een bruine ruin,geschoren,dus beetje gelig van kleur, hij kwam weer eens rijden en legt zijn zadel voor de stal van een ander bruin,ongeschoren,dus donkerbruin paard neer,en begint tegen dat paard te praten , zooo gullitje we gaan weer lekker rijden ! ik en een ander meidje die aan het rijden waren keken elkaar een keer aan, maar zeiden verder niets, hij dat paard poetsen enzo,.....whahaha zadel erop, hij wilde dat paard uit de stal doen, en wij zo:' meneer wat gaat u met dat paard van ...? doen ??'
whahah oh ? zegt ie .oh jee ja ze lijken ook zoo op mekaar (NOT! ) WHAHA maar wel lollig zulke dingen ja !

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:03

Apple schreef:
En zo zie je ook: als je er zelf niet moeilijk over doet dan doet het paard ook niet moeilijk Haha!.


zo is het vaak met heeeeeeeel veel dingen, dieren, kinderen.......niet trutten gewoon doen.

leuk verhaal ! Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:47

Haha leuk zeg! Wij hebben hier ook een paardje staan waarop je zo kon weg rijden.... Het was eigenlijk niet veel aan met het beleren..... En idd gewoon doen en niet allemaal verschrikkelijke scenario's in je hoofd halen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, fnpetter1990 en 36 bezoekers