Warm water?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Warm water?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 08:53

Als je slobber van havens hebt dus uit een zak. Moet je daar dan warm of koud water bij doen? Het staat ook niet op de zak dus ik dacht vraag het hiet maar ffies.
mzzl

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:05

Ik doe altijd warm.. dan wordt het sneller 'slobberig' en het lijkt me ook lekkerder.
Kook meestal water, doe er een flinke plens bij (slobber zet uit als het nat is, dus als er niet genoeg water bij zit, zet het uit in de buik, wat koliek kan veroorzaken)
Daarna laat ik de emmer afkoelen, en als het handwarm is (even roeren en overal voelen, kunnen nog heel hete plekken tussen zitten) geef ik het.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 09:15

dank je wel voor je advies!!!!!!
iemand anders nog adviezen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:42

ik weet niet of je elke dag slobber geeft, maar ik liet 't altijd een dagje staan. Dan kan de slobber het water opnemen zodat 't helemaal heeft uitgezet. Dan heb je ook geen koliek problemen, want als 't droog is dan heb je te weinig water gebruikt. Beetje warm water er nog bij en smullen maar.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 17:13

DeesDeBest schreef:
ik weet niet of je elke dag slobber geeft, maar ik liet 't altijd een dagje staan. Dan kan de slobber het water opnemen zodat 't helemaal heeft uitgezet. Dan heb je ook geen koliek problemen, want als 't droog is dan heb je te weinig water gebruikt. Beetje warm water er nog bij en smullen maar.

neej ik geef het niet iedere dag na een wedsrijd ofzo

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:33

ik gebruik altijd warm water en zowieso niet iedere dag geven,een keer per week ofzo kan wel maar niet veel vaker...
want dat is niet goed ofzo ,waarvoor weet ik ff niet Tong uitsteken

Mellow

Berichten: 6469
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:14

ik deed in de vakantie warm water(had dezelfde als jou).
en dan 20 minuutjes laten staan.
als je het bij deze een dag laat staan gaat het stinken en is alles niet echt goed door elkaar heen.
als ik het een dag liet staan vond mijn pony het niet lekker meer.