iemand verstand van digitale camera's??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

iemand verstand van digitale camera's??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 18:17

me moeder wil een digitale camera kopen maar zowel ik en moeder zjn
nog niet zo thuis op dit gebied.
nu hadden we een camera gezien en ons leek het wel wat maar wij zijn natuurlijk wel leken op dit gebied haha Haha!
dit stond erbij:

Productomschrijving:

REVUE DCC 310 digitale camera (3.1 miljoen pixels).
Intern 16 MB geheugen, geschickt voor SD-kaarten. Macrofunctie, video-clipfunctie en flitsapparaat met rode-ogenreductie. Zelfontspanner. Inclusief aansluitkabel, sofware en batterijen.

deze camera kost 139 euro

als iemand ideen (vraagt ze nu echt af hoe ze die puntjes op de e krijgt Verward ) of betere suggesties heeft hoor ik het graag


MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:29

Als je die camera koopt, kan je er wel beter direct een extra geheugen-kaartje erbij kopen van 64 MB, anders kan je waarschijnlijk maar iets van 16 foto's (op de resolutie voor 3,1 miljoen pixels) maken voor je weer je computer moet opzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:12

idd wat MRmagic ookal zegt daar kan je weinig fotos van maken , ikke met 32 MB kan ook maar 30 fotos maken laat staan 16 MB het gaat er natuurlijk ook om wat voor fotos (grote etc. etc.)

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:15

nu we het er toch over hebben! Je hebt je foto's op de pc staan, maar ze zijn iets van 500 kb groot. Hoe verklein je ze? Zou erg handig zijn als ik dat wist, anders blijven die lui klagen van wat een groot bestand Frusty

doeggggg

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:20

Klinkt als een redelijke camera...

Ik heb er één van het merk Trust, 16 Mb, 4 MegaPixels, Kan er 43 foto's mee maken, moet nog een extra geheugen kaartje kopen. Met flits, goede kwaliteit, kan er ook kleine filmpjes mee opnemen en gebruiken als Webcam. Was €119,- maar wel flink afgeprijsd van volgens mij €246,-

En over die grootte van de foto's, gewoon een uploadsite vinden waar je ze kan verkleinen bijv. op www.picturetrail.com

    If you can dream it, you can do it ...

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:26

fJoRdAhLuVeR schreef:
Klinkt als een redelijke camera...

Ik heb er één van het merk Trust, 16 Mb, 4 MegaPixels, Kan er 43 foto's mee maken, moet nog een extra geheugen kaartje kopen. Met flits, goede kwaliteit, kan er ook kleine filmpjes mee opnemen en gebruiken als Webcam. Was €119,- maar wel flink afgeprijsd van volgens mij €246,-

En over die grootte van de foto's, gewoon een uploadsite vinden waar je ze kan verkleinen bijv. op www.picturetrail.com


dank je!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:00

Vaak is er met camera's in die prijs kwaliteit verhouding gesjoemeld met de megapixels en hebben ze het op een andere manier berekend.

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 22:16

Sypheron schreef:
Vaak is er met camera's in die prijs kwaliteit verhouding gesjoemeld met de megapixels en hebben ze het op een andere manier berekend.


ze zeggen dat deze camera eerst E 278 koste maar weet ik natuurlijk niet zeker !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, AnnetteFlame, Anoukjuuuhh, Charat, dezzie, Eefje_Sammy, Esbjerg, Josien_, katinker, Lente, Muronia, pinto_1, Sabbientje, Siers83, Winged en 54 bezoekers