Gothic-ogen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Gothic-ogen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 15:27

Ik heb me laatst nogal uitgeleefd met m'n make-up, digi en computer. Ik wilde mezelf weleens zien als gothic (alleen zonder zwart haar, want dat vond ik toch wat overdreven voor één keertje). De foto's waren niet echt goed, maar met een beetje werk heb ik er toch nog wat grappigs van kunnen maken..

Afbeelding


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:34

stoer!! hoe heb je dat gedaan? ziet er echt heel mooi uit!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:44

Ziet er gaaf uit zeg!
Kun je ons de foto zonder dat je hem bewerkt hebt ook laten zien?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:55

Ziet er cool uit!!!!!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:19

wow ziet er stoer uit!

Nevada

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:03

Het is net een schilderij Vind het wel heel aprt maar zou zelf nooit voor deze look gaan Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:07

Tis idd net een schilderij Haha!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 21:28

Der originele foto leeft niet helemaal meer. Ik was iets te druk bezig met bewerken, en nu is hij onherstelbaar vervaagd... Moosje, dit is niet zo moeilijk hoor. Heb met kohlpotlood en mascara mn ogen opgemaakt (eyeliner was zoek) en later op de computer de kleurinstellingen veranderd. Maare... normaal zou ik ook nie zo snel voor deze look gaan hoor!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:29

Die getekende tranen zijn iig niks.

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 21:37

Dank je, Kais. Nou, jij hoeft het ook niet mooi te vinden hoor. Vind ik zelf ook niet eens. Maar wel leuk om te doen! Enne.. hoe zie jij er eigenlijk uit dan?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:39

Afschuwelijk om zo door het dagelijkse leven te moeten gaan,
maar een erg geslaagd projectje voor zo een keer! Party!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:40

Kieffertje schreef:
Dank je, Kais. Nou, jij hoeft het ook niet mooi te vinden hoor. Vind ik zelf ook niet eens. Maar wel leuk om te doen! Enne.. hoe zie jij er eigenlijk uit dan?


Hoe bedoel je hoe ik eruit zie Verward

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:44

ik vind het wel artistiek gemaakt Lachen
is leuk om keertje te doen maar ik vind het vreselijk als je er altijd zo uit zou zien.
maar ieder zn smaak Lachen

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:39

Ik ben t met Kais eens.. maar goed mijn mening.. Euhm t kruisje tussen je ogen is ook echt niet mooi...

Gothic zijn is niet alleen t zoveel mogelijk zooi rond je ogen smeren..
Goth ben je van binnen, tis iets wat bij jou hoort en bij jou past...
Tuurlijk is t leuk om je op te maken daarbij.. maar ik ben Goth, en ja ik ben er trots op.. Rond mijn 12 e is dat tot uiting gekomen, leerde ik mensen kennen die net als ik waren, toen kreeg t voor mij een naam..

Maar goed...
Wel leuk dat je t eens uitgeprobeerd hebt Lachen

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:59

Ik vind het heel erg mooi, maar weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb.... dat mensen alles in een hokje plaatsen. En dat ze er ook nog eens bepaalde eisen aan gaan stellen. Zo van" als je alleen maar zwarte ogen hebt ben je nog geen gothic" of "skaters met coolcat aan zijn geen skaters". begrijp zo ie zo niet dat mensen ergens bij willen horen, mmmm weet niet zo goed hoe ik mijn frustratie op papier moet uitleggen Scheve mond !
maar ik vidn reacties als "met zwarte ogen alleen ben je nog geen gothic een beetje jammer.. sorry

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:05

favorietje schreef:
Ik vind het heel erg mooi, maar weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb.... dat mensen alles in een hokje plaatsen. En dat ze er ook nog eens bepaalde eisen aan gaan stellen. Zo van" als je alleen maar zwarte ogen hebt ben je nog geen gothic" of "skaters met coolcat aan zijn geen skaters". begrijp zo ie zo niet dat mensen ergens bij willen horen, mmmm weet niet zo goed hoe ik mijn frustratie op papier moet uitleggen Scheve mond !
maar ik vidn reacties als "met zwarte ogen alleen ben je nog geen gothic een beetje jammer.. sorry


Idd, als je alleen al zegt dat je van zwart houdt ben je al Gothic Verward

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:27

favorietje schreef:
Ik vind het heel erg mooi, maar weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb.... dat mensen alles in een hokje plaatsen. En dat ze er ook nog eens bepaalde eisen aan gaan stellen. Zo van" als je alleen maar zwarte ogen hebt ben je nog geen gothic" of "skaters met coolcat aan zijn geen skaters". begrijp zo ie zo niet dat mensen ergens bij willen horen, mmmm weet niet zo goed hoe ik mijn frustratie op papier moet uitleggen Scheve mond !
maar ik vidn reacties als "met zwarte ogen alleen ben je nog geen gothic een beetje jammer.. sorry


Euhm... Zei ik dat niet net ook al in mijn stukje?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 20:19

Ik zeg niet dat ik opeens Goth was, alleen dat ik me voor een keer zo opgemaakt had en daarna bewerkt (met computer, niet met de vuist ofzo Haha!). Maar je zult het toch met me eens zijn dat een goth niet iemand is die vrolijke kleurtjes enz. op haar ogen smeert. De manier van opmaken van mij lijkt toch nog het meest op Gothic, of niet? En volgens bedoelde jij te zeggen, dat gothic zijn meer inhoud dan zwarte ogen hebben, terwijl favorietje zich daaraan juist ergert. Dan zeggen jullie dus niet hetzelfde.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:57

Kieffertje schreef:
Ik zeg niet dat ik opeens Goth was, alleen dat ik me voor een keer zo opgemaakt had en daarna bewerkt (met computer, niet met de vuist ofzo Haha!). Maar je zult het toch met me eens zijn dat een goth niet iemand is die vrolijke kleurtjes enz. op haar ogen smeert. De manier van opmaken van mij lijkt toch nog het meest op Gothic, of niet? En volgens bedoelde jij te zeggen, dat gothic zijn meer inhoud dan zwarte ogen hebben, terwijl favorietje zich daaraan juist ergert. Dan zeggen jullie dus niet hetzelfde.


Waarschijnlijk heb ik een stukje van Favorietje over t hoofd gelezen.. *teveel aan m'n hoofd?*
Euhm geen vrolijkekleurtjes?
Welleens een Cyber Goth gezien?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:28

of neon-goth? als ik julie was zou ik eens naar Medusa gaan, das 2 maandelijks goth-feest waar alle mogelijke goths komen die je kunt verzinnen, van knalroze tot pik zwarte.

Maar zo ie zo ik vind gothic toch wel een beetje moeilijk begrip. ik bedoel, alto = iemand die van zwart houd en zwart only, Satanist = iemand met satanisch pentagram om ze nek, voor de rest alles zwart (ik ga nu puur uiterlijk) punk = zo extreem mogelijk voor de dag komen, met de meest weirde dingen als hanekammen en gescheurde kleertjes maja gothic is moeilijk te omschrijven, doorgaans gaan alle bovenstaande categorieen allemaal door voor gothic onder de leken. maar, angelique, jij als goth kan mij vast uitleggen wat goth precies inhoud.

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:33

Is iemand die van zwart hou meteen een alto/gothic.. vage opvatting!

Ik heb geen onderschrift nodig..

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:29

bauke?!?! wtf doe jij op bokt??

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:35

Nona schreef:
bauke?!?! wtf doe jij op bokt??


Geen ideeeee Schijnheilig

It never eats, it never sleeps, it never stops...

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:42

Mensen denken over Gothics altijd heel vaak aan alleen maar zwarte kleren, donkere ogen, sommigen verbinden het zelfs aan hekserij ofzo. Tenminste, als je soms aan iemand vraagt van: ,,Wat versta jij onder gothic?" dan vertellen ze dat alsof je gelijk zo'n wierookvrouwtje bent.

Zelf zou ik mezelf niet echt gothic noemen, maar ben wel 100% zeker een alto. Ik hou wel van die grote lompe kleren, liefst een maat te groot, met van die hele zwarte ogen... Mij zie je altijd met van die grote spikes lopen, hele donkerzwarte ogen en alles GROOT. That's just me! Ik heb zogezegd twee kanten: op stal ben ik heel anders dan dat ik op school ben.

Ik vind je ogen echt mooi gedaan, maar doe je dit omdat je jezelf zo vóelt of doe je dit alleen maar omdat je graag wilt kijken hoe het staat?

En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: je hoeft niet beroemd te zijn om nagekeken te worden...

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 00:50

Ik deed dit omdat ik wilde kijken hoe het staat. Ik vind het wel iets hebben. En Angelique, niet alle goths zijn zwart gekleed, maar daar denken wel de meeste mensen aan (ja, ik ook wel, ben niet echt een grote gothexpert) maar ik vind dit toch wel gothic-achtig. En daarom noemde ik mijn topic zo. Het was alleen de bedoeling eens te laten zien wat ik allemaal had uitgespookt en ik wilde niemand op zijn tenen trappen. Ik ben de laatste tijd wel meer geinteresseerd in goths en alto's, omdat ik een tijdje geleden zo'n groepje ontmoette. Maar verder heb ik er niks mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Astrid_Brann, Esbjerg, Esmee_RS, Fly_high, GoogleAdsense, Jannie79, karinmanon, meiske04, Tellie en 117 bezoekers