Het leven is niet eerlijk...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Het leven is niet eerlijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 09:59

Ik voel me zo ontzettend klote.. Huilen Gister avond voelde ik me nog zo gelukkig.
Ik zat achter de computer, muziekje aan.. Bokken, msnen.. Hartstikke gezellig.
Opeens hoor ik allemaal geschreeuw van mijn vader tegen de vriend van mijn zus. (B.)
(B. en mijn zus hebben 13 oktober een jaar verkering, B. woont sinds December bij ons in huis, mijn zus heeft dus een dochtertje van een andere jongen)
Mijn broer komt zijn kamer uit en vraagt aan mij wat er beneden aan de hand is. "Oh, papa en B. hebben een beetje ruzie.." Zover ik hoorde was het echt niets ernstigs ofzo.
Mijn broer naar beneden om te gaan kijken, ik erachteraan. Op dat moment vliegt mijn vader B. aan. Ik en mijn broer probeerde mijn vader van hem af te halen. Mijn broer hield mn vader's armen achterop zijn rug vast en het enigste wat ik kon was mn vader knuffelen en tegen hem praten om hem rustig te krijgen. Na een paar minuten leek mijn vader rustig te zijn en zei hij tegen mijn broer "laat me maar los.." Mijn broer liet hem los, en het bleef even rustig.... Maar 2 seconden later vloog B. mijn vader aan. Verdrietig Ik stond helemaal te trillen, te janken.. Wist niet wat ik moest doen. Net zoals mijn zus en broer. Mijn broer probeerde ze nog uit elkaar te halen, maar wat moesten ik en mijn zus...
Het werd alsmaar erger en ik had al geprobeert naar mijn moeder (die op een verjaardag was) te bellen, maar haar mobiel stond uit. Ik ben weer naar binnen gegaan omdat het rustig leek maar 1 minuut later begonnen ze weer. Ik ben op mijn sokken naar de buurman gerend, en het eerste wat ik zei "Bel de politie!" De buurman snapte er niets van en ik heb alles verteld. Hij is bij me gebleven en het leek hem verstandig dat ik even bij hem bleef, alles zou goedkomen.
5 minuten later komt mijn zus aan de deur. Of de buurman alsjeblieft wilde helpen, omdat mijn vader B. echt kort en klein sloeg. Hij is gaan kijken en ik ben met hem mee gegaan. Hij heeft gezorgt dat B. naar buiten ging en mijn vader ging zitten. En mijn vader heeft alles verteld.
B. heeft een HBO opleiding gehad, SPW of iets in die richting. Maar.. hij blijft nooit lang bij 1 baan. Hoogstens 4 maanden. Hij geeft meer geld uit dan dat hij heeft... En toch praat hij erover dat hij een huis wil kopen en naar de bank wil gaan voor een hypotheek. Mijn vader heeft toen gezegd dat hij misschien 80.000 krijgt van de bank, omdat hij een laag salaris heeft. Waarop B. zei: "Ik heb geen broertjes met miljoenenbedrijven zodat ik zelf niks hoef te doen om veel geld te verdienen" Waarop mijn vader dus kwaad werd. Het klopt dat mijn vader broers heeft met intussen miljoenenbedrijven. Die bedrijven zijn klein begonnen en hij is 20 jaar geleden (of langer..) bij 1 van zijn broers gaan werken. Hij werkte hard en had een klein salaris. Maar vanzelf werd het bedrijf groter en werd mijn vader adjunk directeur(of hoe je dat ook mag schrijven..) Mijn vader werkt hard voor zijn geld, is van 7 uur 's ochtends tot soms 10 uur 's avonds aan het werk. Deze opmerking kon mijn vader dus niet hebben.. Waarop hij kwaad werd en B. vriendelijk verzocht om NU het huis uit te gaan. B. zei "Ik blijf hier" Mijn vader heeft het 10 x normaal gevraagt, maar hij bleef zitten. Mijn vader zei Nu ga je eruit, dit is mijn huis en ik wil je hier niet meer zien! Maar nog bleef hij zitten. Mijn zus wilde toen naar boven gaan en B. hield haar tegen. Voor mijn vader leek het net of hij mijn zus "aanviel" waardoor mijn vader dus helemaal doorflipte en B. aanviel. Hij moest eruit, en wel nu.. Maar hij bleef zitten.
Zo is het dus gegaan...
Ondertussen had mijn zus de politie gebelt en die kwamen dus binnen lopen. Mijn vader had geen zin om te praten, heeft alleen zijn gegevens gegeven en mijn zus het verhaal laten vertellen. Stom genoeg gaven ze mijn vader gelijk. Als hij het huis niet uit wil, dan moet hij er maar uit gezet worden. Het mocht wel met minder geweld maar ze konden hier niets tegen doen zei hij.
Politie was weer weg en mijn zus kwam naar binnen. Mijn vader zei dat hij B. hier NOOIT meer in huis wilde. Hij denkt altijd dat hij het beter weet, beter doet en maakt gewoon de verkeerde opmerkingen (ook tegen mijn zus) Hierin geef ik mijn vader gelijk.. Voorbeeldje: Ik mocht altijd op mijn nichtje passen, maar sinds B. er is niet meer.. Verward Alles verandert hij in zijn regels..
Maargoed, mijn zus zei daarop huilend.. "Dan ben ik ook weg, samen met Illya, en ik ga je dit nooit vergeven" Huilen Waarop mijn vader zei dat hij best begreep als ze voor haar vriend koos, en dat wij daar dan maar mee moesten leven, maar hij wilde hem echt niet meer in ons huis hebben.
Mijn zus was ondertussen naar boven om spullen voor B. te pakken zodat hij naar zijn moeder kon om daar te slapen. Ondertussen liep mijn vader naar buiten, ik was de enigste die nog beneden was, dus ik liep er achteraan. Mijn vader vraagt of hij de huissleutel terug mag. Nee, dat mag hij niet... Weer bleef mijn vader 10 x zeggen dat hij de huissleutel terug wil, maar hij kreeg hem niet terug. Ondertussen was mijn zus gelukkig weer beneden. Mijn vader viel hem weer aan... B. had zijn telefoon in zijn hand en dreigde dat hij weer de politie zou bellen. Mijn vader gaf daar niets om.. Hij pakte hem bij zijn keel Verdrietig Ondertussen kwam mijn broer ook weer uit zijn bed van het geschreeuw. B. was losgekomen en rende weg zodat hij de politie kon bellen. Mijn vader was door het dolle heen.. En rende hem achterna en sloeg hem.. Verdrietig Mijn broer rende snel (in zn boxer) naar buiten achter mijn vader aan, en haalde hem er van af en nam hem mee naar binnen. Een half uurtje later kwam eindelijk mijn zus naar binnen met de huissleutel. En B. was weg...
Nog even gepraat en mijn zus zei dat zij binnenkort ook weg was met Illya... Huilen Huilen Huilen Gelukkig kwam al snel mijn moeder thuis, die ons allemaal heeft getroost.. want toen barstte we allemaal in tranen uit, ook van de spanning.. Mijn zus ging naar bed, mijn broer ging naar bed.. Maar ik wilde niet. Ik moest naar bed zodat mijn moeder met mijn vader kon praten. Ik ben naar mn zus gegaan en we hebben samen hard zitten huilen... Ik durf niet naar school, ben bang dat als ik thuis kom mijn zus en nichtje weg zijn. Huilen Mijn ogen zijn nu dik van het huilen, heb koppijn... Gelukkig hoef ik niet naar school.

Het is zo eng om je vader zo te zien.. Verdrietig Ik haatte hem, maar toch houd ik van hem.. is dat dan zo raar. Verdrietig
Het is mijn vader, en ookal doet 'ie zo.. ik hou van hem. Huilen
Ook hoorde ik gister avond dat mijn broer vanaf 1 november het huis uit gaat...
Ik blijf alleen over.. helemaal alleen. Huilen Huilen Huilen
Ik wil niet dat ze gaan.. Ik geef zoveel om ze. Ik heb mijn nichtje vanaf de 1e dag dat ze geboren was zien opgroeien, het is zo'n schatje.. Ik hou van haar. Ook mijn zus, ik hou hartstikke veel van haar, we hebben nooit ruzie.. We zijn net vriendinnen, en precies zo zit het met mijn broer.. We zijn gewoon vrienden. Huilen
Ik weet het echt even niet meer...

Toch bedankt voor het lezen, het doet me goed om het even van me af te schrijven. Huilen


BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:04

Jeetje Naat...wat een verhaal hoop dat het nu al wat rustiger is bij jullie thuis....ga voor je duimen dat het goed komt....spreek je zo via de msn

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:05

jeetje meid
kan me voorstellen dat je geschrokken bent, want warschijnlijk ken je je vader ook niet op deze manier. Is hij misschien heel erg overwerkt, overspannen of heeft hij een burn out, omdat hij zoveel werkt en zo heftig reageert ? Want iemand helemaal verrot slaan gaat wel erg ver.....
Kan me voorstellen dat je HEEL erg geschrokken bent van zo'n situatie.

Waar ik je vader wel gelijk in geef, is zeker niet de manier waarop hij dit aangepakt heeft, maar het is en blijft natuurlijk wel ZIJN huis, dus mag HIJ bepalen wie er wel en wie er niet wonen............

Sterkte met de situatie nu verder!!!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:09

Jemig, dat is me wel een verhaal, de reactie van je vader kan ik mee heel goed voorstellen!
Alleen moet je met dit soort dingen altijd heel goed uitkijken.
Als je vader hem toevallig te hard aanpakt heeft hij het gedaan, zo zul je altijd zien dat het verhaal gedraaid wordt.
Tja en dat je zus toch voor hem kiest, daar kun je denk niets aan doen "Liefde maakt blind" zeggen ze toch ?

Dat je straks "alleen" nog thuis bent, ja dat is misschien een nadeel als je de jongste bent, je went er vast wel snel aan.
Misschien heeft het wel zijn voordelen, tenminste als ik het van mijn broertje moet geloven wel !

Kop op, ga lekker naar je paardje en probeer je gedachten even op wat anders te zetten !!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:13

Wat Ingrid gescheven heeft, wilde ik ook ongeveer zeggen... Wat een toestand zeg!
Het blijft inderdaad het huis van je ouders en B. heeft zich gewoon aan te passen en je vader beledigen is niet echt een handige zet van hem. Ik kan me voorstellen dat je zus (op dit moment) voor B. kiest, maar misschien komt het nog wel goed tussen haar en je vader als de boel een beetje bedaard is.
Het is voor jou nog lastig dat je niet weg kunt, maar misschien kun je eens ergens logeren? Ik denk ook dat als je zus met B. vertrokken is, het wel rustiger zal worden in huis hoor! Sterkte tot die tijd... Ach gut


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 10:14

Bedankt voor de reacties.

Ingrid, er is verder niets met mijn vader. Ik ben bang dat het probleem gister avond was dat hij iets te veel gedronken had.. (was net uit eten geweest met vrienden en tja, dan drinkt hij wel eens net wat te veel...)

Hij heeft vanochtend naar mijn zus gebelt dat hij er heel veel spijt van heeft, en met B. wil praten, maar dat hij hem echt niet meer in ons huis wil...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:14

o wat erg en wat een verschrikkelijk verhaal, ik hoop dat het inderdaad al wat rustiger is en dat je zus ook al bezonken is en dat ze blijft en toch voor jouw en je broer en je ouders kiest en niet voor der vriend want meestal blijft zoiets je toch achtervolgen en kom je toch weer bij je ouders terecht!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:14

Jeetje wat een verhaal. Ik snap echt heel goed dat je je nu vreselijk voelt.
Je vader zal waarschijnlijk heel wat meer snerende opmerkingen van B. hebben moeten verteren en is deze opmerking toch teveel geworden.
Als je als buitenstaander in een gezin wordt opgenomen, dien je je te houden aan de leefregels binnen dat gezin en het gezin te respecteren. Kun je dat niet, dan vlieg je er onherroepelijk, vroeg of laat, uit.

Heel erg vervelend dat het op deze manier moest, maar waarschijnlijk zou de bom toch een keer gebarsten zijn...

Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent je broer en zus?

Sterkte Ach gut

Toos paardloos

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:16

ach jeetje wat een verhaal..
Phoe wat moet jij je nu verschrikkelijk naar voelen.

Echter je vader heeft gelijk, het is zijn huis, en het zijn, zijn regels.
Worden die niet nageleefd, zeker door iemand die in huis genomen is, dan moeten dara maatregelen voor worden getroffen.
B is in dit geval over de grens van je vader heen gegaan, en je vader wilde je zus waarschijnlijk beschermen.
Hoe dan ook is de situatie niet leuk.

Probeer het een beetje van je af te zetten, hoe moeilijk ook!

Heel veel succes en sterkte!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:27

Heel veel sterkte.

Je vader heeft idd gelijk, het is zijn huis (alleen de manier van oplossen is waarschijnlijk niet zo handig geweest Scheve mond ).

Ik hoop dat jullie als gezin er een beetje uitkomen met elkaar Ach gut .

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:30

jeetje zeg!
kan wel begrijpen dat je je zo rot voelt!
is niet leuk om je vader zo te zien !
Ik hoop idd dat de rust weer een beetje is werdergekeerd!
En geef het een beetje tijd... Dan zul je zien dat het weer allemaal wat beter gaat!
En tuurlijk is het niet leuk als je broer het huis uit gaat, maar ook dat went na een tijdje.
toen ik het huis uit ging was mijn zusje ook helemaal over zeik, en nu ziet ze alleen de voordelen Lachen
Heel veel sterkte meid!

Dag lieve mama...

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:34

Jeetje wat een lang verhaal! Ik snap dat je erg geschrokken bent, je vader had zich niet zo moeten laten gaan. Het is dan wel zijn huis met zijn regels, maar toch had hij B niet aan moeten vallen.
Maar kop op Nath, als je zus straks het huis uit gaat, kan je vast wel vaak bij haar blijven logeren, dat is toch ook leuk?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 11:28

Ik kan op dit moment niet vooruit kijken. Ik probeer de positieve dingen in te zien als ze het huis uit zijn.
Grote kamer, meer aandacht, geen last meer van hun.... Dat waren de dingen die mijn zus tegen me zei. Maar ik heb toch liever mijn kleine kamertje, dan maar minder aandacht, en last van hun..
Eigenlijk gaat het gewoon vooral om mijn nichtje.. Hoe stil het word als zij er niet meer is. Ik baal er nu soms van dat ze bij ons woont, mag de muziek niet hard zetten.. Soms veel gehuil.. Maar ik ben daar aan gewend, en heb het ervoor over. Het is gewoon een moppie, en ik kan me niet voorstellen hoe het straks gaat als ik haar niet meer uit haar bedje kan halen, niet 's nachts wakker word van haar gehuil... Ookal heb ik daar nu een hekel aan.
De grappige dingen, lekker spelen met haar.. Als we aan het eten zijn, geen eten meer dan "perongeluk" over de tafel vliegt.
Ook haar allereerste losse stapjes ga ik niet mee maken.... Verdrietig

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:36

jemig nat..
ik weet niet wat ik moet zeggen, maar als je wilt praten ofzo.. Lachen
sterkte Lovers

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:06

Jeetje meidje wat moet jij je rot voelen.
Wat een vervelende situatie en was het maar zo dat je alles een paar dagen kon terug draaien Verdrietig
Ik hoop echt dat het toch straks allemaal goed uitgepraat zal worden(al zal het nooit meer zo worden als voorheen, daarvoor is nu teveel gebeurd).

Ik hoop echt voor je dat je zus bij jullie blijft wonen want ik kan uit de manier van je schrijven halen dat je echt heeeeeeeel veel om je nichtje geeft en dat dat je waarschijnlijk het allermeeste pijn zal doen.

Kop op en sterke en wie weet komt er toch nog een goede oplossing.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:09

Helaas ik denk echt dat mijn zus niet voor ons kiest maar voor haar vriend.
En idd, je hebt gelijk.. Dat mijn nichtje weg gaat, dat doet me het meest pijn. Ik geef idd echt heel erg veel om haar.. En ik kan haar gewoon niet missen.
Tuurlijk wist ik dat het ooit zo ver zou komen dat mijn zus op haar eigen ging, en mijn nichtje mee nam.. Maar nu is het gewoon te snel, het gebeurt allemaal ineens zo plotseling.
Telkens als ik beneden kom en ze zijn er niet, denk ik dat ze echt weg zijn.... Verdrietig Gelukkig komen ze dan 10 minuten later weer thuis van het boodschappen doen, of wandelen..
Maar ik ben op dit moment zo bang..
Ik durfde vannacht amper te gaan slapen, bang dat als ik wakker werd ze er niet meer waren.
IK WIL ZE NIET KWIJT. Huilen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:27

He gadver, dat is even mooi kl*te zeg... geen leuke situatie... de eerste fout die gemaakt is is misschien wel dat je vriend van je zus naa een maand of 2 al bij jullie mocht komen wonen... dat is natuurlijk op een gegeven moment bijna vragen om problemen/wrijvingen... Je vader had natuurlijk nooit zo heftig mogen reageren (fout fout fout) maar B. had zich ook heel wat fatsoenlijker op mogen stellen, je vader heeft potverdorie wel zijn huis aan hem open gesteld... een beetje meer respect van B. was dus absoluut wel op zijn plaats geweest. Maar dan nu verder... waar kan je zusje met haar dochtertje heen? Want een eigen huisje heb je tegenwoordig helas niet 1,2,3... misschien bij jullie in de buurt makkelijker dan hier maar toch zeker niet vandaag of morgen... En wat doet je zus eigenlijk? Werkt ze, zit ze op school, is ze op het moment fulltime moeder? Kortom, heeft je zus de ,ogelijkheid wel om uit huis te gaan... want er komt een hoop bij kijken natuurlijk... een hoop kosten, als ze werkt heeft ze oppas nodig...etc. probeer je niet al te druk te maken en wacht toch even af of er nog iets positiefs uit komt als je vader een gesprek heeft met je zus en haar vriend. Dat hij niet meer jullie komt wonen lijkt me overigens niet meer dan 'gezond', maar dat hoeft denk ik geen probleem te zijn. heel veel sterkte iig!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:35

Ehm Nathalie, jouw vader wordt in zijn EIGEN huis beledigd door een NIETSNUT! En vervolgens wil dat stuk verdriet zijn huis niet verlaten en vervolgens wil hij de sleutel niet teruggeven! Kom op he! Ik geef jouw vader groot gelijk en ik had precies hetzelfde gedaan! Jouw vader heeft niets verkeerds gedaan, of tenminste, niets dat iemand niet kan begrijpen. MAar die jongen, die deugt niet. DAt is een rotzak. En hoe kan jouw zus toestaan dat haar vriend haar vader zo beledigt in zijn eigen huis! En waarom eiste ze niet dat hij de sleutel aan jouw vader zou terug geven. Waarom komt ze niet op voor haar eigen vader? Zwak, heel zwak. En ze komt er nog van terug. WAcht maar. WAnt die jongen deugt ECHT niet. En zo beroerd als hij jouw vader behandelde, zo zal hij jouw zus ook nog wel eens gaan behandelen!
goh, ik leef heel erg mee met je vader hoor. Het zal je maar overkomen dat je je leven hard werkt, een eigen huis hebt met een gezin, je stelt het open voor de vriend van je dochter en hij gaat je staan beledigen in je eigen huis, wat voort komt uit de kift (want dat bleek uit hetgeen hij zei over je vader zijn broers), en vervolgens ook niet eens jouw eigen huis wil verlaten alsof het van hem is en niet van jou, en dan OOK nog eens de huissleutel niet terug wil geven. Wat een lef!

De hond is de betere mens

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:59

Ik ben het met Desiree eens, je vader had hem niet aan mogen vliegen maar hij heeft wel gelijk. En ik denk dat veel mensen hetzelfde gedaan hadden in zijn situatie.

De fout ligt echt bij de vriend van je zus en ik zou NOOIT toelaten dat mijn vriend zo tegen mijn ouders zou doen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:10

Ik vind het heel erg vervelend voor jou en ik begrijp ook dat je er verdriet van hebt maar ik geef je vader wel gelijk. Ik vind B. maar een brutaal ventje.. i.p.v. dankbaar te zijn Scheve mond

Ik denk dat het sowieso niet verstandig is om bij je schoonouders thuis te wonen Verward Als je eenmaal een gezin vormt kun je beter een eigen huisje hebben en zo je eigen leven leiden. Je hebt je in het huis van een ander toch aan hun regels te houden. Als je zus haar vriend achterna wil.. ja dan moet ze dat doen. Erg vervelend en verdrietig ook voor jou maar zo is het leven Scheve mond Ik denk dat het voor je zus en haar vriend ook beter is dat ze hun eigen huis hebben.

Ik sluit me overigens helemaal bij Desiree aan!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 15:09

Jaaa... Mn vader kwam net thuis. En ze hebben het uitgepraat, ze blijven hier.
Oh ik ben zo blij!! Lovers

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:10

jeejtje nath.. hier schrik ik toch wel even van.. Scheve mond
heel veel sterkte.. ik hoop dat alles goedkomt... en als je iets kwijt wil..
wij zijn er altijd voor je Ach gut

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:11

oww gelukkig Haha!
en B.?

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 15:17

B. ook. Lachen
Hij is nu weer hier. Ik dacht eigenlijk dat ie hier was om zn spullen op te halen. Dus mn vader kwam thuis en die vroeg aan mij is er niemand thuis? Dus ik zei.. B. is boven, zn spullen aan het pakken denk ik.. Dus mn vader keek me raar aan. Clown Wat gaat ie doen dan? Dus ik zeg hoezo??? Zegt ie ja we hebben toch afgesproken dat ie hier kan blijven. Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:17

heeft ie zijn excuses aangeboden aan je pa? Want dat zou wel op z'n plaats zijn hoor.

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Danielleeee_, DenieesB, Dennenboom, fro, Gittta, Hhilde, IndianSu, Joyceee86, laran, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Mizora, Plus_en_Min, ryukapple, SemrushBot, Sky_As, Symke, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep en 65 bezoekers