Verzorgster gestopt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Verzorgster gestopt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 20:36

Vandaag is de verzorgster van mijn tinkertje officieel gestopt met verzorgen. Per 1 november verhuizen we naar een andere stal waar hij ook in de winter lekker buiten komt. Deze is 600 meter verder weg dan waar we nu staan.

Krijgen we vandaag een mailtje dat ze niet wil meeverhuizen naar die andere stal omdat ze het hier veel te gezellig vindt. Ook wil ze liever meer dagen dan de 2 die we vast kunnen bieden. Al zijn er ook periodes dat ze hem continue heeft kunnen doen. Ok dan niet. Dan zijn we dus nu officieel verzorgerloos.

Dan moeten we dus op zoek naar iemand anders. Dat al hier in de regio niet meevallen denk ik. Kent een van jullie toevallig iemand die een hele berg liefde en aandacht over heeft voor een lieve tinkerruin van net 5.

Connor zal het ook wel raar vinden als ze niet meer komt. Ze heeft hem toch ruim een jaar gedaan. Hij zal er aan moeten wennen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:38

jammer dat ze gestopt is ... Maar je zult vast en zeker wel iemand anders vinden voor je paardje *LOL* ... helaas ken ik niemand uit de omgeving bij jullie

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:40

Scheve mond Vreemd. Ook al is die stal gezellig. Als ze echt van jouw paardje houdt...Helaas woon ik niet in de buurt! Tong uitsteken Echt stom dat ze er zomaar mee op houdt. Maarja, niks aan te doen. Veel succes met zoeken he? Ach gut
En doe de groetjes aan de peerdje.

-xxx-

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:14

heee..dat is zeker balen.sorry ik weet ook niet iemand in de buurt.als ik naast je had gewoont had ik je wel willen helpen maar helaas!
veel sucses met het vinden van een nieuw baasje!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:57

wel een beetje een bagger smoes
ik bedoel je komt toch voor het paard? en dat het dan toevallig zo leuk is daar op stal, dat is dan mooi meegenomen, maar niks meer lijkt mij.
En dat je dan meer wilt komen? omdat het paard zo leuk of what?
ben dan superblij met de 2 dagen dat je dit leuke paard verzorgen lijkt mij

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:55

Beetje raar ja dat zij er zomaar mee stopt.......? In idd als zij echt wat om jouw paardje geeft dat verhuist ze toch gewoon mee!
Vind het een vreemd verhaal, maar goedl.

Heel veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe verzorger(ster) voor je Tink

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:35

Jammer dat ze ermee stopt!

Misschien is er op de nieuwe stal iemand die een verzorgpaardje zoekt Verward ? (of die weer iemand kent die er eentje zoekt)?

Succes met het zoeken naar een nieuwe, goede verzorgster OK dan! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 18:37

Dat is een heel klein stalletje waarvan ik bijna iedereen al ken ik was al aan het rondvragen geweest maar ook zij kenden niemand. En ik ben ervan afhankelijk vanwege mijn gezondheid helaas.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:14

Het is wel gelijk duidelijk waar haar prioriteiten lagen.
Ik zou juist blij zijn als mijn verzorgpaard naar een stal ging waar hij het beter kreeg! Succes met het vinden van een nieuwe verzorger.
Enne, om je toch een beetje een hart onder de riem te steken, nu je paard ook 's winters lekker naar buiten gaat is ie ook wat minder afhankelijk van de beweging die hij van jullie krijgt!

There is no reality, only perception.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 09:25

Dat klopt het gaat ook niet om de beweging maar om de aandacht. vanwege mijn gezondheid trek ik het niet om iedere dag te gaan en hij heeft die aandacht heel hard nodig vandaar. En ook als ik weer eens in het ziekenhuis lig is het wel fijn voor hem dat er iemand naar hem omkijkt.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:31

Je kunt adverteren op marktplaats, die geeft best veel reacties, op hippics, hoefnet, horse-plaze, horses of the dutch en de supermarkt.

Hoe sneller je actie onderneemt hoe beter, niet? Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:44

Vind het een beetje vaag verhaal eigenlijk... Lijkt me eerlijk gezegd, dat die reden, van ze vindt het te gezellig op "oude" stal, iets anders moet verbergen... Maar wat dan? Ik zal eens aan je denken, en aan iemand vragen... Ik heb helaas geen tijd om je structureel te helpen...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 14:31

Hij staat nu op marktplaats en ik ga ook eens kijken op de maneges hier in de buurt.
En ja ze vindt het idd te gezellig op de stal waar we nu staan, ze is iets te close met de stalhoudster, omdat ze het te goed met elkaar kunnen vinden is mijn paardje nu herstellende van een spierbevangenheid, ze hebben vanalles beslist over hem terwijl we op vakantie waren zonder overleg oid, waaronder les iedere week op de dag dat we mennen en adt soort dingen, we hebben daar een goed gesprek over gehad dat we dat dus niet wilden, waar ze nog steeds geirriteerd over is dat het niet kan.

En we vermoeden dat er vanalles geregeld is voor het geval we weggaan, wat weet ik niet en interesseert me ook niet. We hadden ook wel het vermoeden dat ze niet mee zou gaan, waren alleen heel benieuwd naar haar reden. De relatie tussen die twee is dus ook eenvan de redenen waarom we weggaan, we zijn geen baas meer over eigen paard.

Jammer dat je niet structureel kan helpen, maar af en toe een dag zou al perfect zijn. Maar je zult je handen al vol hebben aan je eigen paardje en aan Snow nu denk ik.

Misschien kunnen jullie eens op school rondvragen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:04

Eén of twee keertjes per week (hangt van verschillende zaken af) Kan ik best eens komen verzorgen en aandacht geven als je wilt. Ik pb je wel even Lachen

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:44

dat zou geloof ik al heel mooi zijn voor me lieve knorrie (kep hem verzorgt Knipoog ) hij is zo lief en ik vind het zo klote dat ik hem niet meer kan doen Verdrietig anders had hij elke dag mij gezien en werd ie lekker geknuft...maja ik kom binnekort weer logeren he!

Your stairway lies on the whispering wind

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 21:25

Maya ik heb je een PB gestuurd. Dat zou ook precies zijn wat we nodig hebben zodat ik iets meer lucht krijg en mezelf niet overloop.

Ik hoor het wel. Vraag anders maar aan Babyboo hoe hij is, die heeft hem een hele tijd gedaan.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:28

jammer dat ze ermee gestopt is, maar dat van die gezelligheid vind ik maar een rare reden! Tenzij de sfeer op die andere stal echt heel vervelend is natuurlijk!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:30

nou ik zou zoiets hebben van: graag of niet. er is vast wel iemand te vinden die je graag wil hekpen. sukses

Z1+1

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37226
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 21:56

Ze is er nog nooit geweest en de stal waar we nu staan is nog kleiner. er staan maar 5 pensionpaarden. Maar ja graag of niet.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Ilona__, majemalo, ola42, Roosch, xAnthea en 44 bezoekers