grappige foto let op dit is alleen voor de grap!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 15:45

kijk hier zit ik op jerom het is niet zielig voor mensen het gaan zeggen hij heeft zijn oortjes naar voren en zie je ik steun met me rechter voet voledig op de grond ook met links hou ik mezelf tegen dus jerom heeft hier geen last van totaal niet!!

hihi maar me pa moest hier van een foto hebben Haha!

[img]../upload/271/jerommar.jpg[/img] Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:53

haha toch een leuke foto hoor, en zeker niet zielig want je ziet dat je voet plat op de grond staat!!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:26

Wat een lieverd Lovers Lovers

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:28

AAAAAAAAAAAAaa wat lief,

maak je daarmaar niet druk om het is niet zielig hoor. Heb wel ergere conbinaties gezien,

Maar wat een snoeppie Lovers Lovers Lovers Lovers

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:49

Wat een bijzondere shet Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers vet mooie kleur!! kwijl Kwijl Lovers Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:13

Aaaaaah een valkje!! Mooi!!! Kwijl

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:55

Ahh cute! Mooi beestje Lovers

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:10

wat een leukerd! mooie kleur ook
*LOL*

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 21:49

dank je wel allemaal voor jullie onwijs leuke reacties!!!
je zou niet denken dat dit de zelfde shet is he? Haha!

[img]../upload/271/jeromslobber.jpg[/img]

[img]../upload/271/jeromhelemaal.jpg[/img]

we rijden er natuurlijk niet meer op hij heeft een super klein karretje en af en toe gaan we nog wel eens met het karretje maar iedereen dat is zielig we krijgen zoveel comentaar Verdrietig oke je moet je er niets van aan trekken maar ja als iedereen het zegt word het gewoon wel eens teveel
hier staat jerom voor de kar dat was net voor een wedstrijd:

[img]../upload/271/jerommetkar.jpg[/img]

zijn kleur veranderd dus heel erg Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:53

AAAHHH, wat een coole shet zeg!! Nee, echt niet! Je zou zeker niet denken dat het de zelfde is. Echt leuke en mooie Shet zeg! Mooie kleur vooral Kwijl Je moet gewoon neit teveel aantrekken van adnere mensen met comentaar. Zelf weet je het wel beter.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 21:55

tja het is hem toch echt of ze moeten hem ingewisseld hebben Haha!
ik zal wel weer is nieuwe foto's maken ik wil een nieuw foto toestel nieuwe foto's van magnifiek maken en ook van jerom en valentina die krijgen jullie natuurlijk te zien!!!!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 11:37

hier reed ik dus vanaf me 10de jaar op zonder zadeltje in galop over de laan Haha!
hij staat dan bij nog een paard geraldien daar rijden we nu dus zo af en toe op met z'n tweën er op gister echt stoer *LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

pollylover
Berichten: 21
Geregistreerd: 09-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:42

aaah wat lief is jerom toch Haha!
misty is wel groter als jerom .
wel lief gezicht jij op jerom hoor marjolein EN HET IS NIET ZIELIG!!!
er zat ook een keer een heel dik wijf op misty MAAR DAT WAS WEL ZIELIG!!!!!!!
Verdrietig
I love polly 4 -ever!!!!! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:47

WHHOOO wat een onweis gaaf shetje heb jij zeg die kleur .......... Kwijl Kwijl

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:49

Ja echt een mooie foto en wat ziet ie er goed uit zeg. Zeker een goede voermeester gehad. Bij het zien van de tweede foto krijg ik heel veel waardering voor jouw. Die is opgeknapt zeg.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 11:49

haha thanx
hij is wel erg klein hoor Verdrietig zou wel willen dat die een welsh maatje had hihi Haha!
maar euh dit is ook wel stoer hele kleine hoefjes ijzertjes die opmaat moeten worden gemaakt omdat zo'n kleine maat niet bestaat Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 12:15

Waarom is het met de kar zielig?
Hoe groot (klein Lachen ) is ie eigelijk?? Lovers

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 12:30

Nee joh geweldig *LOL*

Ik had een ook kar voor mijn shet, was te groot voor hem, maar hij vond het leuk, dus waarom niet.
Hij deed het met plezier, en was met mij alleen er op niet te zwaar.


Niets van aatrekken wat de mensen zeggen, moet je maar denken, die weten er niets van Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:01

cute beesie!!!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:29

Wat een mooie Shet! En een hele leuke kleur! Hoe groot is hij?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 13:41

ja wat zal hij zijn ik denk iets van 80/85 cm
haha ja hij ziet er hier echt heel goed uit idd
hij is van mijn vriendin.
ik heb hem in deze vakantie 3 weken gedaan normaal doe ik ook wel eens wat met hem hoor maar gewoon samen
hij was super dik mijn vriendin doet niet zo veel met de paardjes Huilen
ze zegt dan ook wel eens wat zit de wereld toch raar in elkaar jij hoopt al je hele leven op een paardje en je zal er elke dag met plezier voor zorgen ik heb hier 2 paarden staan en ik doe er niets mee.
ja zo is het wel.
maar voor de vakantie begon was hij heel dik en nog steeds niet door zijn winter vacht heen.
ik heb hem toen ook elke keer lijnzaad olie gegeven bij zijn eten en elke dag een uur/2 uur wezen wandelen en rennen zodat hij wat minder dik zou worden.
dat was er wel aardig vanaf toen m'n vriendin thuis kwam keek ze dr ogen uit wat ziet die er goed uit mar jeetje die is niets te kort gekomen wat is die mooi zeg!
ja maantjes waren in gespoten met manen en staart spray een beetje op de borstel en even poetsen dus hij glom echt wel hoefjes werden erg slecht heel droog elke dag nat gemaakt en rond om de water bak ook nat gespoten en zijn hoefjes ingevet met hoeven vet
ja ik heb het heel druk gehad ik deed af en toe 3 paarden per dag maar met plezier!!
jerom komt echt altijd heel slecht door zijn wintervacht maar daarom moet hij iedere dag gepoetst worden maar dat doet ze niet!!! Lips are sealed Boos!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:45

Als zij er toch niets mee doet en weet dat jij het heel graag met liefde zou doen, kun jij Jerom dan niet voor vast verzorgen?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 13:55

nee het gaat zo ook wel goed het is haar paardje dus ze moet er gewoon zelf voor zorgen.
ik doe het graag maar nu heb ik ook nog eens mijn school er bij kijk maar eens naar de van morgen:
8 uur naar school tot half 3
half 3 meteen naar valentina uiotmesten rijden poetsen etc.
dan snel naar huis ef een andere paardrij broek aan trekken en dan eten en naar magnifiek op de fiets (half uurtje)
nou poetsen opzadelen rijden afzadelen en dan meestal naar huis eer dat ik thuis ben s het meestal half 10 douche huiswerk maken en naar bed
dus nog een paardje er bij dat lukt me gewoon niet

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:06

mooi beestje!
als het zo zielig is laat jerom het zelf ook wel merken dat hij het niet leuk vind dus trek je maar niks van die mensen die dat zeggen aan!
Cool

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 14:11

ja dat is zo hij vind het hardstikke leuk altijd oortjes naar voren Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers