Beetje ingewikeld relatie probleem...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Beetje ingewikeld relatie probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 13:35

Ik heb al 2 jaar een vriend. Het gaat de laatste tijd niet helemaal lekker maar ook niet zo dat we echt uit elkaar willen (beetje een dipje) en we zijn er van overtuigt dat we eruit komen...

Maar nu komt het gister had ik zijn beste vriend over msn gesproken en die zegt al een tijdje dat Jeroen niet helemaal zuiver is (niet met zoveel woorden). Gister zei hij tegen mij dat ik zijn ex-vriendin moest bellen zodat zei mij het hele verhaal kon vertellen want dat wou hij niet doen omdat ze zulke goeie vrienden zijn... Ik dus toch wel nieuwschierig en bel haar op.. Dus ze begint met vertellen dat mijn vriend met de jaarswisseling haar vriendin heeft proberen te versieren terwijl ik dus boven al lag te slapen. En dat hij toen hij op reis was (bij de marine) ook een aantal meisjes heeft genomen... en dat zijn beste vriend hem zelf met andere meisjes heeft betrapt toen hij langs kwam...

Het is dus eigenlijk heel duidelijk maar ik snap het niet want mijn vriend is helemaal niet zo naar mijn idee... Ik weet niet wat ik nu moet doen want me vriend is helemaal overstuur en zegt dat er helemaal niks van klopt...

Aan de ene kant lijkt het allemaal zo ver weg en onwerkelijk terwijl het toch over ons gaat..
Maar ik geloof die vriendin wel (is ook een vriendin van mij) en waarom zou zijn beste vriend hem naaien daar kan ik ook niet bij...

Iemand ervaring of tips???

enne sorry voor het zeikerige verhaal maar ik moet het toch ergens kwijt en praten doe ik niet zo makkelijk (over dit soort dingen)...


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:40

Misschien heeft die ene vriend het je vertelt omdat het zo niet langer kon(als het waar is)

Ik zou je vriend ermee confronteren, dat is de enige oplossing om achter de waarheid te komen. Hoe moeilijk het misschien ook is, wat moet je anders..

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:43

Heb hier eerlijk gezegd geen ervaring mee, maar ik wou toch ff kwijt dat ik het heel banketstaaf voor je vind. Je gaat toch ook al twee jaar met deze jongen, maar als ik jouw verhaal zo lees komt het er op neer dat jouw vriend toch de drang heeft om vreemd te gaan......

Dit lijkt me geen prettige sfeer in een relatie...zou er goed over nadenken of jij zo wel verder wilt gaan. Ik zou persoonlijk toch een beetje het derde wiel voelen....

Heel veel suc6 hiermee en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen

Groetjes Flower

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 13:48

Nou het probleem is een beetje als ik die meid aan de telefoon heb dan kan ik het allemaal wel begrijpen en dan geloof ik het ook en is het heel duidelijk dat ik niet door wil met hem...

Enne missy dat gaf die vriend ook al als reden aan.. En ook omdat hij mij te aardig vond om me zo te laten behandelen..Maar ondanks dat (waren ook goeie vrienden van mij) ben ik wel boos dat ze er nu pas mee komen... als het al vanaf nieuwjaar af gebeurt...

Maar heb ik hem aan de telefoon dan lijkt het zo ver weg. Ik zou het ook nooit achter hem zoeken... En hij kan ook met een stale blik zeggen dat het niet zo is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:54

VOlgens mij is de desbetreffende dame een beetje jaloers. Ik zou het ook niet echt geloven. De manier waarop je het hier verteld komt bij mij niet serieus over.

En als je vriendje nu echt zegt dat het niet waar is.............???

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:58

Ik zou denk ik toch die vriend en vriendin geloven. Mijn ex zat ook in leger en ik heb precies een soort zelfde dilemma meegemaakt. Mijn toemalige vriend ontkende ook alles,en ik vond hem ook niet het type om zoiets te doen.Hij was echt stapel gek op mij en ik werd vreselijk door hem verwend. toch heb ik de realtie verbroken en achteraf heeft hij toegegeven dat hij idd vreemd ging. Ken meer jongens uit het leger en ze gaan bijna allemaal vreemd. Nou hoeft t bij jou vriend niet zo te zijn hoor. Maar ik zou er toch maares goed over nadenken. Sterkte. Liefs Noor
Laatst bijgewerkt door Noortje__ op 07-10-03 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Dummie you are alway in my mind. I'll never forget you. Love you for ever!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:58

Zo'n verhaal heeft twee kanten, en dan is het vreselijk moeilijk om te geloven welke waar is..
Ik zou het voordat je beslissingen gaat maken het eerste goed uitzoeken, maar ik kan me voorstellen dat het vertrouwen nu toch wel beschadigt is..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:04

Geloof me mannen kunnen goed liegen. Mijn ex bleef ook met een stalen gezicht zeggen dat het niet waar was en janken en zeggen dat ik de enige was blablabla. Hij heeft zelfs die meid uitgenodigd op zijn verjaardag en waarschijnlijk die avond ook nog met haar staan klooien. En dan nog ontkennen en leuk doen. Later bleek ie het wel verteld te hebben tegen een vriend. Dus daar zou ik niet opaf gaan dat je het niet achter hem zoekt en dat hij zegt dat het niet waar is.

Ik denk dat je op je gevoel moet afgaan of je het verhaal gelooft en wat je nu dus er verder mee wilt. Ik snap dat het onwerkelijk lijkt maar probeer het te laten bezinken en dan een beslissing te nemen.

Ik heb mijn relatie redelijk snel verbroken toen ik wat in de gaten kreeg, zeg maar een paar dagen later. Ook al bleef hij zeggen dat het niet waar was mijn gevoel zei dat het wel zo was en later is dit dus nog bevestigd door iemand.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:39

Roxxie schreef:
Maar ondanks dat (waren ook goeie vrienden van mij) ben ik wel boos dat ze er nu pas mee komen... als het al vanaf nieuwjaar af gebeurt...


Ik kan het wel begrijpen dat ze er zo lang mee hebben gewacht. Je weet natuurlijk nooit hoe diegene gaat reageren. Soms reageren mensen ontzettend fel, schreeuwen ze dat de ander jaloers is en heb je knallende ruzie. Je hebt risico dat je vriendschap er aan verloren gaat..
Ik vindt het goed van ze dat ze het uiteindelijk toch verteld hebben, ze hadden het ook voor zichzelf kunnen houden toch

Ik wens je iig heel veel succes en sterkte

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:48

Pipo schreef:
VOlgens mij is de desbetreffende dame een beetje jaloers. Ik zou het ook niet echt geloven. De manier waarop je het hier verteld komt bij mij niet serieus over.

En als je vriendje nu echt zegt dat het niet waar is.............???


Nou ik weet dus wel heel zeker dat dat meisje niet jalours is.. Ik ken haar toch wel zo goed dat ik zeker weet dat zij niks van hem moet...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:52

Ja dat leger gebeuren zit me ook helemaal niet lekker en iedereen heft me ervoor gewarschuwt maar hij lijkt zo onschuldig... En jij verteld echt precies wat ik ook allemaal van hem hoor en zie...

Ik denk dat ik hem er gewoon mee ga confronteren en desnoods ga ik ervoor zorgen dat die vrienden er ook bij komen dan mogen ze eens tegen elkaar gaan zeggen wat er nou wel en niet waar is... Want ik weet het nu niet meer... Ik hou te veel van me vriend om hem zonder enig 'echt' bewijs de deur uit te zetten want dit zijn alleen maar verhalen die ik gehoord heb... Maar aan de andere kant waarom zouden die vrienden erover liegen niet 1 van hun beide bereikt er iets mee.. Tja een boze Jeroen maar daar zitten ze ook niet op te wachten lijkt mij...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 14:53

En bedankt dat jullie even wouden reageren...

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:44

wat vervelend zeg!
ikzelf heb ook zoiets gehad,ik kreeg ook van iedereen te horen dat mijn vriend andere meisjes zat te versieren.
zelf ontkende hij het,ik vond zelfs smsjes in zn telefoon,wat al die W**ven "hem wel niet te bieden hadden".
Ik ging echt door de grond!..ik heb hem ermee geconfronteerd,en hij zei dat het niet waar was.
toen dit gezeur nog niet ophield,heb ik echt ruzie met hem gemaakt,verteld dat ik hem niet geloofde,hij was helemaal overstuur (ik voel wel dat hij veel om mij geeft).
toen hebben we heeel lang zitten praten,en ik heb hem gezegd dat als dit nog 1x gebeurd het over is,hoe moeilijk ik het ook vindt,maar ik heb geen zin om in de stress te zitten,zo erg dat ik niet eens kan eten.
hij schrok heel erg en moest huilen..Knipoog haha
aan de ene kant geloof ik hem,maar heel vaak ook niet,ik ben er wantrouwig en jaloers door geworden,dat is zn eigen schuld en dat weet hij.

succes en sterkte he! Ach gut

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:52

Lianne007 schreef:
ik vond zelfs smsjes in zn telefoon,wat al die W**ven "hem wel niet te bieden hadden".


Dat hoeft nog niet te beteken dat hij is vreemdgegaan(of er stond ook iets daarvan in die smsjes, maar daar zeg je niets over)
Mijn vriend kreeg een jaar geleden ook smsjes van een meisje dat ze hem miste. Nou, ik had het niet meer. Boos, verdrietig, alles. Maar hij is nooit vreemdgegaan. Je zult je verbazen hoeveel meiden soms een betonplaat voor hun kop kunnen hebben.

Sorry, weer ontopic. Nogmaals, veel sterkte Ach gut

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:55

Jeetje wat rot meid Scheve mond .
Vooral omdat hij zegt dat er totaal niets aan de hand is.
Als hij het toegaf kon je boos zijn en dan beslissen of je bij hem bleef of toch niet, maar nu sta je zo onzeker, zo machteloos...

Sterkte Ach gut

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:56

Missy"]
[quote="Lianne007 schreef:
ik vond zelfs smsjes in zn telefoon,wat al die W**ven "hem wel niet te bieden hadden".


Dat hoeft nog niet te beteken dat hij is vreemdgegaan(of er stond ook iets daarvan in die smsjes, maar daar zeg je niets over)
Mijn vriend kreeg een jaar geleden ook smsjes van een meisje dat ze hem miste. Nou, ik had het niet meer. Boos, verdrietig, alles. Maar hij is nooit vreemdgegaan. Je zult je verbazen hoeveel meiden soms een betonplaat voor hun kop kunnen hebben.
[/quote]

das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:00

Lianne007 schreef:
das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.


Tja, het is altijd lastig, zulke gebeurtenissen. Ik hoop voor je dat alles weer goed verloopt tussen jullie(of is het uit??...)

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 16:03

Pinky_girl schreef:
Jeetje wat rot meid Scheve mond .
Vooral omdat hij zegt dat er totaal niets aan de hand is.
Als hij het toegaf kon je boos zijn en dan beslissen of je bij hem bleef of toch niet, maar nu sta je zo onzeker, zo machteloos...

Sterkte Ach gut


Nou ik denk niet dat ik het haar kwalijk kan nemen.. Want ik heb haar gebeld omdat ik nieuwschierig werdt toen mij verteld werdt dat zij meer wist.. Dus zij heb het alleen vertels omdat ik ernaar vroeg...

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:06

Missy"]
[quote="Lianne007 schreef:
das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.


Tja, het is altijd lastig, zulke gebeurtenissen. Ik hoop voor je dat alles weer goed verloopt tussen jullie(of is het uit??...)
[/quote]

dank je...het is gelukkig weer goed gekomen

dat hoop ik ook voor jou roxxie OK dan!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 16:08

Lianne007"]
[quote="Missy"][quote="Lianne007 schreef:
das waar,maar er waren nog meer dingen gebeurd,waar je je twijfels wel van krijgt.


Tja, het is altijd lastig, zulke gebeurtenissen. Ik hoop voor je dat alles weer goed verloopt tussen jullie(of is het uit??...)
[/quote]

dank je...het is gelukkig weer goed gekomen

dat hoop ik ook voor jou roxxie OK dan!
[/quote]

Dank je maar ik zit er op het moment nog midden in en zie nog geen uitweg dus het is nog even afwachten...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:16

Eénmaal je twijfeld blijf je argwaan houden, en da's niet de juiste basis voor een blijvende relatie. Er zijn meer dan voldoende mannen, en als het niet in je aard zit te accepteren zou ik het voor bekeken houden.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:17

Helaas ook meegemaakt. Ik had het vermoeden dat er wat speelde met een meisje. Hij ontkent in alle toonaarden (dat zou ik nooit doen en ze is mijn type niet) Ik me ontzettend schuldig voelen over mijn wantrouwige gedrag. En achteraf was het natuurlijk toch waar. Ze hebben nu een kind samen.

Heel veel sterkte. Vraag anders die vriend en vriendin om precieze feiten. Wanneer , waar met wie en confronteer hem hier nog eens mee. Ga verder op je gevoel af. Misschien is er wel echt niets gebeurd. Ik hoop het voor je.


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:04

Meid, ga die jongen maar eens heel flink aan de tand voelen. Niet zomaar iets accepteren, en tegen beter weten in maar zwijgen en hopen dat het weer goed komt.
Echt flink erachter aan zitten, totdat jou gevoel 'bevredigd' is en JIJ weer met een gerust hart kan gaan slapen. Heel veel sterkte ermee. En hou je ons op de hoogte?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:34

nsikkes schreef:
Ik zou denk ik toch die vriend en vriendin geloven. Mijn ex zat ook in leger en ik heb precies een soort zelfde dilemma meegemaakt. Mijn toemalige vriend ontkende ook alles,en ik vond hem ook niet het type om zoiets te doen.Hij was echt stapel gek op mij en ik werd vreselijk door hem verwend. toch heb ik de realtie verbroken en achteraf heeft hij toegegeven dat hij idd vreemd ging. Ken meer jongens uit het leger en ze gaan bijna allemaal vreemd. Nou hoeft t bij jou vriend niet zo te zijn hoor. Maar ik zou er toch maares goed over nadenken. Sterkte. Liefs Noor


Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Heb ook 3 jaar een relatie gehad met iemand die bij de marine werkt, toen hij terug kwam van een lange reis stond er een meid op de kade met een spandoek voor haar vriend "wil je met me trouwen" later hoorde ik van mij toenmalig vriend dat de bewuste man ( en wel meer van het schip) flink de bloemetjes buiten heeft gezet.

Niet iedereen is hetzelfde, maar als ik zoiets zo horen zou ik toch wel mijn bedenkingen hebben.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:52

Zoiets al eerder iemand zei.. mannen kunnen goed liegen! Ga dus alsjeblieft niet alleen op je gevoel van 'zoiets doet hij niet' af, maar zoek het goed uit. Ik heb helaas ook ervaring met liegende ex en had zoiets absoluut nooit achter hem gezocht en ben daarna ook nog veel te lang in allemaal lieve woorden, spijtbetuigingen en mooie praatjes blijven geloven...Niet doen! zou ik je willen adviseren.. Het doet veel pijn maar zo iemand ben je uiteindelijk absoluut beter kwijt dan rijk. Heel veel sterkte..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _Sun, _Utah_, Adrija, BLEXBot, carola, divided, Googlebot, hafpower, KimD, Kimddddd, Kirsha, love_juliet, Malissaa1, Nieknollie, ontherun, Prins85, Priscilla27, rocky_1995, rollyjogered, SemrushBot, SennaS, soesie, vierhoef, x_Rebecca, xSwanHeart en 80 bezoekers