Op Oliva en Vigo van Jacqueline gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Op Oliva en Vigo van Jacqueline gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 21:28

Vorige week donderdag was het zover, ik ging met Renate (Akerna) mee naar Jacqueline, waar Renaat bezig is met het beleren van Vigo. Gaat erg goed, Vigo is echt superbraaf OK dan! Hartstikke leuk om te zien. Dus daar hebben we eerst donderdag een tijdje bij staan kijken. Tot slot mocht ik ook nog even op Vigje hobbelen. Lekker een tijdje gestapt en nog een stukje gedraafd. Ruime gangen voor een fjordenbaal, echt super. Hij zwabbert nog wel maargoed daar is ie jong voor natuurlijk Vigo is echt Cool
Donderdag hebben we ook gelijk maar afgesproken voor vanavond, want dan zou Jacq het zadel van Oliva meenemen en zelf even op Olief gaan, en daarna zou ik er nog even op mogen. Maargoed daar kwam weer niets van Renate en ik waren er vanavond al, eerst nog een tijdje gewacht op Jacq Haha! die een tijdje na ons kwam. Maakt niet uit, we moesten toch nog een plekje vinden om de auto te dumpen Ok. Renaat ging eerst weer even met Vigo bezig. Die was erg vrolijk en gleed nog bijna op zn snufferd door zn gescheur in de wat natte wei Ach gut Toen Renate erop, ging best heel goed weer. Hij is zoooo braaf!! Lovers
En toen kwam het allerleukste. Jacq had het zadel van Oliva niet mee, dus wij Oliefje even gepoetst, zadel van Renate erop, hoofdstel in en jahoor Jacq had een nette broek Tong uitsteken aan, dus kon er niet op.. Mocht ik gelijk. Was even erg wennen. Ik was al gewaarschuwd voor het zogenaamde "tank"effect Haha! Oliva kan zich schijnbaar erg sterk maken en doordrammen. Goed, ik erop en proberen wat rond te sturen. En dat ging uiteindelijk nog best heel fijn!! Erg leuk paardje, heel ijverig en wil graag werken. Heb t bij stappen gehouden en een klein stukje draf, aangezien de wei toch wel redelijk glad was en Oliva ijzers heeft onder dr voorhoefjes. Oliva deed goed dr best en ze is leuk Lovers
Humpie, Shetta en Kismo zijn trouwens ook OK dan! Lovers

Was leuk Jacq, volgende keer jij op Oliefje he???

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:44

Ja ja Maaike het zag er onwijs stoer uit.......jij op zo een ponybeest Haha!
Ik vond dat het er netjes uitzag (zo in het donker Knipoog ).

Ik beloof dat ik de volgende keer mijn rijkleertjes aan zal doen en dan even zal laten zien dat ik niet kan rijden ........

Ik vond het heel gezellig.....en hoop dat je nog een keertje mee komt....als het licht is Haha! dan neem ik mijn digi mee.

Tot de volgende keer

donny
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-06-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:57

wie doet er nou zijn goede kleren aan naar de wei,of wou je alleen maar mooi wezen *LOL*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:00

Tsssssk dat lijken dan wel goede kleren maar dat is eigenlijk mijn oude kloffie hoor Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:02

donny schreef:
wie doet er nou zijn goede kleren aan naar de wei,of wou je alleen maar mooi wezen *LOL*


achja sommige mensen zijn nou eenmaal "zo" Haha! Die hebben paarden om er mooi bij te staan
Maar Jacq is niet zo Die gaat er de volgende keer ook gewoon op En dan zullen we eens zien wie er nou niet kan rijden, das vast niet Jacqueline anders was Oliva nooit zo fijn te rijden geweest Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:04

leuk!!! jammer dat er geen foto's zijn.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:06

het was "helaas" te donker voor foto's. Maar misschien, als ik t ooit nog een keer aandurf (en als t mag natuurlijk) om op Oliva te kruipen, komen er dan wel foto's van Lachen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:02

tuurlijk toof, je mag er vast nog wel een keer op van jacq.
enne jacq is inderdaad niet zo, hehe die zat laatst ook in de 'nette broek' op vigo en oliva Lachen

enne donny, jouw beurt komt ook nog wel hoor op appie hehe.