AUW!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-01 13:24

AUW! Tonko is net op mijn voet gaan staan! Rrrrrrrr, ik doe het bijna in mijn broek. Is was met haar aan het grazen op een iets schuin stukje. Ik wilde even omdraaien om onderaan opnieuw te beginnen. Toen ik onderaan kwam wilde ze meteen weer door naar boven, ik hield haar dus even tegen. En TOEN ZETTE ZE DUS HAAR VOLLE GEWICHT OP MIJN VOET! En dat zijn wat kilo's hoor! Boos! Extreme duivel Lips are sealed Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 13:28

Ai ai ai ai, is je voet al blauw? Schijnheilig
En Tonksel heeft ijzers dus dat voel je helemaal. Zou het Tonkos wraak zijn omdat je gisteren met slof hebt aangegaloppeert? Nee, ze zal het wel per ongeluk gedaan hebben. Beterschap!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-01 13:31

Het was pure lompigheid. Ze kan er natuurlijk niks aan doen. Maar op dat moment kun je haar wel schieten! En die ijzers zijn niet echt zachtaardig nee.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 14:13

Oei!!! Dat doen Bassie en Cioola ook weleens bij mij (Bassie =pony zonder ijzers, doet wel pijn maar dat gaat nog...Cioola =een flinke KWPN'er met siliconen en ijzers AI!!|( )

Ik heb nu nog een blauwe teen...hopelijk gaat het nu weer een beetje??

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 17:48

En dan doen ze het nog per ongeluk ook!! Auw auw auw wat doet dat zeer!!

Ik ken dus een hele dikke haf, iets van een kruising met een belg ofzo. Die doet dat express. Dat denk ik in ieder geval, altijd als ik het hoofdstel om wilde doen, dan zag ik die oogjes glinsteren. Dan zweefde er een hoef boven de grond om de juiste plaats te bepalen. Als ik dan niet snel genoeg was, dan had ik een paar dagen een blauwe voet!!

Josje
Berichten: 51
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 11:07

Dat is inderdaad auw ja!!, tja nu kun je Tonko wel ook op zijn voet gaan staan, maar ja je schiet er niets mee op he?? *LOL* Wel eens aan rijlaarsen met veiligheidsneus gedacht???? Haha! . Zoals je ziet is het me eindelijk gelukt om te registreren hiero, zuchhhhht, Oh ja Josje is dus verbastering van José.