wat heb ik toch een geluk met mijn eigen paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

wat heb ik toch een geluk met mijn eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 15:51

ik heb vandaag het levende bewijs gekregen dat ik mijn eigen paard super braaf is.ik wil ook echt geen ander!! ik reed namelijk vandaag een paard van een vriendin van mij.Cirano, hij kan erg leuk lopen en is normaal erg braaf( met eigenares). het waaide vandaag erg hard en er viel veel regen maar ik had de goeie tijd uitgezocht om te rijden.....dacht ik.het was ff droog dus we hadden snel opgezadelt.een andere vriendin nam mijn paardje mee+ veulen om in de springbak te rijden.ik zou op de toltbaan rijden dat loopt om de springbak heen.ze leken allebei erg rustig.ik klom erop en hij was 4 rondje erg kijkerig maar opzich braag.5de rondje sprong ie steeds weg.6de rondje maakte die zich super sterk en gaf 2 erg hoge bokken.....ik bleef er nog net op zitten.en ik redde mezelf door er maar af te gaan.de toltbaan(hoe je het ook schrijft) is nogal hard daar ligt namelijk geen zand maar een soort van schelpen.ik reed niet met cap en voelde me alsnog niet veillig en had geen zin in een valpartij. ik ben namelijk allange tijd niet van een paard gevallen en wil dat graag zo houden.... maargoed ik sprong eraf en wou naast em lopen......springt met vier benen de lucht in en tilt me zo mee half de lucht in.hij is 1.72 maar ik ben min 68 kilo......sterkpaard Frusty ik werd meteen pissig want hij strok zowat die *@#$$% teugels door mijn handen heen.ik klipte meteen mijn longeerlijn aan zijn bit en wou em mee trekken...... ~~}> meneer wou alleenmaar omhoog komen en rare sprongen maken Extreme duivel wat een ......piep....bok....ik heb tot 10 geteld en en heb em de longeerbak in gejaagt Stoom uit je oren en daar mocht ie lekker rennen en gek doen.en geloof me hij leefde zich helemaal uit Rock-on, dudes!
hij is onder behandeling van de fisio omdat hij 2 maanden geleden flinke trappen had gehad van een paard op zijn kont.hij tilde zijn rechterachter been niet goed op.... nou daar had hij vandaag geen last van.ik had de eigenaresse op gebeld en die zei......wat een etter! gister was hij namelijk erg braaf Schijnheilig met mij maar toen was zij er ook bij.ik ben best wel een schijtbak geworden omdat ik al meer dan 5 jaar mijn trouwe karmatje heb en die doet amper een stap verkeerd,ze liep met een lang teugeltje en veulen lekker door de bak braaf te zijn .als je dan op een nog onbekend paard zit......tsja..... Scheve mond ik heb mijn actie voor vandaag wel gehad......

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.



Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:14

Zo dat is nogal wat! Geloukkig ben je wel blijven zitten:P Zal mij benieuwen hoe die volgende keer is als je erop moet rijden!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 18:16

hm..... donderdag heeft de eigenaresse ook geen tijd......dus ik ben benieuwt.... Verward

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:26

ohhh oh paarden!ahh dat heeft jean ook weleens.dan hebben ze energie teveel ofzo.lekker laten rennen aan de long dan is hij zo weer kalm


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, SannevZ en 8 bezoekers