Hoezo de ideale locatie?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Hoezo de ideale locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 19:44

Wat een heerlijk dagje toch weer.
In een flinke bui naar stal gefietst, maar ach, paarden naar binnen gehaald en gaan poetsen, dan ben je zo weer droog.
En dan met het geluid van enorme plensbuien in de binnenbak rijden, dat heb ik gemist Haha! Paula vond het lawaai wat minder trouwens, die dacht volgens mij echt dat ze een bui op haar dak kreeg *LOL* Ze keek steeds met een schuin oog naar boven en leek zich dan te verbazen dat ze niet nat werd. Het was de tweede keer dat we in de binnenbak reden, tot nu toe hebben we alleen de buitenbak gebruikt.
Het rijden gaat trouwens best lekker, in de omgang zijn we al dikke vriendjes maar met rijden vind ik het nog moeilijk om haar in mijn tempo te laten lopen. We beginnen het uur altijd met een paar rondjes snelwandelen en in draf ging het ook steeds *zoefzoef* maar dat gaat ineens beter de laatste dagen OK dan!
Na de plensbui zijn mijn zus en ik nog een rondje buitenlangs gegaan, stuk over de es en door het bos, heerlijk, zo die boslucht na een regenbui. Nog een stuk gedraafd toen het toch wat donkerder werd maar na drie kwartier waren we dan toch weer droog op stal.
Vind het erg leuk om weer op deze stal te staan, dit is de stal waar ik IJsco had staan vlak voordat ze opgehaald werd, Aldira woont er nog steeds, Tinka heeft er al eens gelogeerd en nu staat Paula er dan.
Kan weer gezellig samen met mijn zus rijden, en ik kan weer de mooie omgeving in, volgens mij heeft Paula het ook nog steeds erg naar haar zin. Ze heeft wat strijd gehad met Pliva maar ze lijken toch steeds meer vriendjes te worden. En buitenrijden vind ze zo leuk!
En ik ook, dus dat komt ook mooi uit *LOL*
Had vandaag de camera mee willen nemen, maar die was al in gebruik, dus dat probeer ik dan volgende week nog eens te doen Lachen


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:03

Ah fijn zeg Lachen Zo te horen gaat het helemaal goed daar *LOL*
Volgende week foto's dan he Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:05

Ja.... Foto's!!!! Ik ben zo benieuwd!!!
Klnikt allemaal heel erg goed Marije! En een binnenbak is echt fijn! Dat miste ik wel vandaag, want ik was doorweekt (was al terug de stal in gevlucht toen er een bui losbartste met zelfs wat onweer, maar ben uiteindelijk er toch maar opgeklommen. Toen ik klaar was, was de bui ook weer over...
Aranka heb ik gelukkig droog kunnen rijden, dat is trouwens ook een die onder je weg loopt als ze de kans krijgt. Ze kan zich dan heerlijk opkrullen... Heel wat anders dan Andrew! Veel plezier en misschien zie ik je volgende week nog even!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:26

Ow wat fijn om lekker te kunnen rijden, ook als het regent! Had ik dat maar...:S

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:44

Wat dacht je, ik zal ze daar op bokt eens even flink lekker maken? Haha!
Mèn, wat klinkt dat fijn... een binnenbak.... Ik heb de hele week al niet gereden... te vroeg donker en te veel regen Verdrietig
Maarehm, wanneer gaat er eens een fotograaf mee? Ik ben benieuwd naar jouw OP Paula!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:47

hèhè Haha! ik kan uit je verhaal opmaken dat je weer een gelukkig mens bent Marije! Lachen Mooi te lezen dat je het zo naar je zin hebt met je nieuwe aanwinst.

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:30

Potverdikkie, die binnenbak is toch wel heel ideaal!
[naam verwijderd] = jaloers Verdrietig [naam verwijderd] moet buiten rijden in waterplassen...

Fijn om te lezen dat het zo leuk met jullie gaat

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:08

Ik heb wat gemist geloof ik?! Vertel eens meer over Paula?
Klinkt als een leuk beest, veel plezier ermee!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:21

Fijn zeg dat het zo lekker gaat tussen jullie tweetjes. *LOL*

En een binnenbak is inderdaad heeeeeeeeeerlijk.
Ik was vanmiddag ook aan het rijden in de buitenbak. Het begon een beetje te regenen en zette al senl door dus reed ik naar de binnenbak. En kon daar lekker droog verder gaan met rijden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 18:04

Ineke2 schreef:
Ik heb wat gemist geloof ik?! Vertel eens meer over Paula?
Klinkt als een leuk beest, veel plezier ermee!

Ik weet niet wat je gemist hebt, maar zal ff in het kort vertellen Haha!
Paulanda is van Dees, ik heb haar sinds een paar weken op stal staan, omdat Dees er te weinig tijd voor had, ik had tijd over, zodoende *LOL*
Dat is de hele korte versie Knipoog
We hebben het erg leuk samen, vandaag na het rijden nog weer buiten uitgestapt samen met mijn zus en onze pappie heeft er een paar foto's van gemaakt dus zodra ik ze heb (ik gok morgen) zal ik ze op bokt zetten

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:42

Leuk dat het zo goed gaat Marije! Ook nog plannen om haar tzt te gaan starten?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:48

beter

ken weer bokke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 20:52

he leuk joh dat je met je zus samen rijden kan dat maakt het er gezelliger op! Luxe hoor een binnenbak!

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:18

leuk dat het zo goed gaat.......

heb thomas vandaag ook weg gebracht naar een stal (1 km verderop) met binnenbak waar ik de enigste pensioenklant ben, HEERLIJK!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:24

Lekker hè, zo'n binnenbak? Ik ben niet anders gewend (noem het maar 'verwend' Haha! ): 'vroegah' woonden we op stapafstand van de rijvereniging (met hal) en onze vorige en huidige stal hebben allebei een binnenbak. Toch wel erg handig als het plenst of vriest!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:33

Ik wil ook verhuizen naar Holten. Yeesh, wij hebben nog niet eens een buitenbak... ik kan helemaal niets meer op het moment. Kan alleen 'savonds en dan is het al te donker om het bos in te gaan... Boos!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:48

Joh echt heel leuk voor je!
Zoals ik al zei, veel plezier samen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers