Godzijdank, hoefsmid is geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 22:22

...tot op het allerlaatste moment was het stressen, want de manegeeigenaar had nog geen toestemming gegeven of onze smid het terrein op mocht (hij was er nl gisteren en vanmorgen niet!!!) De smid kwam voor 8 paarden en het was voor iedereen dringend nodig, dus iedereen liep een beetje te drentelen en te hopen dat ie wel echt kwam. Ik kon pas rustig ademhalen toen hij goed en wel aan het werk was.
Imatador stond inderdaad heel slecht op z'n voeten. Hij is lang bezig geweest met het correct bekappen en heeft hem daarna voor op ijzers gezet. Mat liep eigenlijk direct al een heel stuk ruimer. Op de harde grond liep ie alweer zuiver voor de smid kwam. Het is nou afwachten hoe hij reageert, oet het twee weken de tijd geven van de veearts. Maar ik kan tenminste opgelucht ademhalen dat er nu eindelijk wat aan gedaan kon worden en nu dus vooral hopen dat dit genoeg is, anders moet ie terug naar Rodinde en dat kan niet omdat in Kootwijkerbroek MKZ is geconstateerd.
Ik heb Marillion ook meteen laten doen door de hoefsmid, het was nog niet helemaal nodig, maar je weet gewoon niet wanneer je weer de kans hebt. Imatador moet over 7 weken weer naar de smid, ik ben heel benieuwd. Die hoefsmid denkt dat dit MKZ nog maanden gaat duren....zucht!!

Ongelooflijk trouwens, in Kootwijkerbroek 180 (honderdtachtig!!!!!!!!) bedrijven ruimen, dat is toch niet meer normaal??!?!?!?!

Groetjes Suzanne


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:30

Zit ook om de smid te springen en om de dierenarts voor de jaarlijkse entingen maar hier komen ze dus echt niet......besmet gebied.....!!!
Gelukkig dat jou paardje in iedergeval weer nieuwe schoenen heeft!!! Knipoog
Maar ga morgen toch nog proberen om de smid te pakken te krijgen......al denk ik niet dat het lukt!!!

Jacqueline

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:48

Fijn dat jou paard weer bekapt is, ook ik zit op springen om een hoefsmid, echt chips..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 13:03

Pffff gelukkig dus!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 13:41

Onze huissmid heet trouwens Leon en geen Gerben, hahahaha! Gek, klonk wel heel bekend!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 16:42

haha leuk hoor Misselijk Misselijk

Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 18:29

Fijn voor je Suzanne, nu maar hopen dat het snel beter gaat, en zo blijft... Pling

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren.
Boris (Ulano-M x OOSeven), B+24, L1+10, L2+28, M1+13, M2+13, Z1+25, Z2+13, ZZL+10, ZZZ+12, LT+1

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:57

ja pfff gelukkig maar!fijn hoor.ben ook benieuwd hoe mattiehet gaat doen.gelukkig was mijn smid net geweest dus ik kan nog wel ff door(tinkie dan)

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, dierenfan, J30d, JudithO, Knuffeldier, Larislaatje, robbie88, Saaams, Titsia, XladyX en 62 bezoekers