avs hengstenkeuring!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

avs hengstenkeuring!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 17:43

Vandaag met mijn hengst naar de keuring geweest! hij liep in de rubriek van de 5 jarige.Hij liet zich niet geweldig zien maar liet wel 3 correcte gangen zien! en dus mogen we door naar morgen voor een premie!!!!!!ik ben er heel erg blij mee!!! zijn er nog meer bokkers geweest zoja wat vonden jullie van de paarden die nieuw aangeboden werden??

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:24

IK ben niet geweest maar goed joh dat je morgen door mag voor een premie!!
Heel veel succes en we horen wel welke premie je hebt behaalt Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:37

Hee wat gaaf! *LOL* Foto's!!!!

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 22:55

helaas nog geen foto,s zijn in de maak! ik ga nu mijn bedje in dromen over morgen en hopen dat het goed gaat!!!! die lieve schat van mij!! echt mijn kanjer!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 23:02

Duimen maar dan!!!!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 23:10

Veel succes Ankie en go for it

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:46

hoi,
gefeliciteerd!!!!!!! ...... op naar een premie!!!!!
de aanvoer van dit jaar????....nou ik ben niet onder de indruk eerlijk gezegd !!!!!!!! ... dat er maar 5 doorzijn zegt wel genoeg , lijkt mij ......erg magertjes dus ....maar so what ... jou dier is door ... op naar die premie . Knipoog
gr,sas.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:49

dakhilah schreef:
de aanvoer van dit jaar????....nou ik ben niet onder de indruk eerlijk gezegd !!!!!!!! ... dat er maar 5 doorzijn zegt wel genoeg , lijkt mij ......erg magertjes dus ...
gr,sas.


Was een reden voor mij om niet naar ermelo af te reizen dit jaar.
Jammer hoor hengstenkeuring trekt ook steeds minder bezoekers.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:57

Tja, wat heb je er ook te sjouwen als je zelf geen hengst bij je hebt... helemaal niks toch ? Het is en blijft een aanfluiting, met een klein handjevol redelijke paarden, maar niks om voor naar Ermelo af te reizen. Volgens mij staat de jury er ook maar voor spek en bonen bij, naar mijn mening hebben die weinig in te brengen. Maar goed, gelukkig staat er nu eens een ander team dan in de afgelopen jaren, for what it's worth....

Voor wie er gaan / meedoen vandaag, veel plezier en succes, ik blijf lekker thuis bij mn eigen beessies.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:04

hoi,
ja precies!!!!
en het rare is dat... buiten de mensen die niet kunnen komen bijv. ivm werk ed. ......dat er maar... een man /vrouw of 30 zat [misschien 40] en dat er wel zaterdag meer komen omdat ze de niet naar zaterdag doorgaande paarden willen zien want dat is niks ....dom ,dom...waarom?? als je serieus wilt fokken moet je vooral ook de paarden zien die niet doorkomen naar zaterdag ...want dan kan je [mijns inziens] zien welke dieren qua qualiteit niet goed genoeg zijn ,hoe ze eruit zien ,Waarom ze niet doorgaan en de combinatie's van de bloedlijnen...
zal wel weer niet gesnapt worden ..maar van alleen de "goeien" bekijken [in NL] leer je ook niet zo veel...... Cool

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 15:57

dakhilah schreef:
hoi,
ja precies!!!!
en het rare is dat... buiten de mensen die niet kunnen komen bijv. ivm werk ed. ......dat er maar... een man /vrouw of 30 zat [misschien 40] en dat er wel zaterdag meer komen omdat ze de niet naar zaterdag doorgaande paarden willen zien want dat is niks ....dom ,dom...waarom?? als je serieus wilt fokken moet je vooral ook de paarden zien die niet doorkomen naar zaterdag ...want dan kan je [mijns inziens] zien welke dieren qua qualiteit niet goed genoeg zijn ,hoe ze eruit zien ,Waarom ze niet doorgaan en de combinatie's van de bloedlijnen...
zal wel weer niet gesnapt worden ..maar van alleen de "goeien" bekijken [in NL] leer je ook niet zo veel...... Cool


Hoihoi,
Ben inderdaad gisteren ook even geweest, tja vraag me dan toch ernstig af waar dit allemaal heen moet met het NL hengstenbestand hè. Ben het met Josje wel eens hoor (die zweeft trouwens zeker nog op een hele grote rose wolk na Aken ?!).
Alleen de goeie bekijken ??? Welke dan ?? Heb er gisteren geen gezien waar ik nog eens van achterover sloeg, alleen 1 leuke Egyptenaar. En vandaag komen er misschien ook wel 5 goeie paarden, ben ik niet voor van huis af gegaan.
Ach, misschien zijn we wel gewoon te kritisch, kweenie hoor...


dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 16:32

hoi,
ja je hebt gelijk ...geen 1 waar je van achterover slaat Huilen ....
maar de paarden die niet doorgaan moeten ook maar eens goed bekeken worden want daaaaar staat NL nou vol mee , die school voorbeelden waren er vrijdag Verward ...en te kritisch zijn we niet , noem het maar realistisch...klinkt beter! Schijnheilig ............... Cool
gr,sas.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:27

Heb nog geen uitslagen gehoord???
Ankie wat heeft haar hengst gedaan????

Uitslagen wil ik horen uitslagen
kom op.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:30

dakhilah schreef:
Ben het met Josje wel eens hoor (die zweeft trouwens zeker nog op een hele grote rose wolk na Aken ?!


Zie alleen maar grijze wolken vandaag helaas.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:34

riccardo schreef:
Heb nog geen uitslagen gehoord???
Ankie wat heeft haar hengst gedaan????

Uitslagen wil ik horen uitslagen
kom op.


3e premie en kampioen bestgaande rijpaard

OK dan!

Bokt verslavend ?? Nee hoor

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:36

gefeliciteerd ankie toppie hoor,
wees er maar trots op.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 18:12

'jaja ankie is in de wolken! hij liep aan de hand niet geweldig maar onder het zadel was hij niet te kraaken!!!!!! hij liep echt heel goed en steeg bijna op!!!! hij was echt geweldig hij bleef maar gaan in uitgestrekte draf echt heeeeeeeel gaaf!!!!!!!! en niet alleen in draf maar ook een ijzersterke stap en een super galop! en dat tegen Z paarden! ik hou weer exrta veel van mijn kanjer!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:14

FOTOOOOOOOOOOO'S !!!!

Bokt verslavend ?? Nee hoor

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 18:32

jaja je weet jos ik ben blond he! ik ga de site van jankan wel in de gaten houden daar komt hij vast op! dan laat ik het wel weten. zo,n gaaf lief paard....... zwijmel zwijmel....

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:59

marengo schreef:
Ach, misschien zijn we wel gewoon te kritisch, kweenie hoor...


Te kritisch bestaat niet. Helaas is de gemiddelde arabieren-nederlander lang niet kritisch genoeg. Komt bij veel mensen ook doordat ze alleen nog maar NL-se arabieren gezien hebben en dus denken dat ze er zo uit horen te zien. Ik kan iedereen alleen maar aanraden een keertje over de grens te gaan kijken, en dat hoeft echt niet ver te zijn. Pak eens de Elran Cup in Borgloon mee, of natuurlijk Aken. Ook de Tulip Cup in eigen land is een goede optie om eens "echte" showarabieren te zien.


ps. Ik zit inderdaad nog steeds op een roze wolk en ben van plan daar nog een tijdje op te blijven zitten. Ik zie die grijze wolken in de lucht niet eens. (nou was het hier vandaag WEER erg lekker zonnig, maar dat terzijde..) *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:42

Pffff....en nou graag weer een beetje positiviteit over de nederlandse arabieren en hun eigenaren!!! We weten het nu wel... Knipoog Tong uitsteken

Ankie, super OK dan! Gefeliciteerd.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 00:07

Ben vrijdag en zaterdag geweest. Inderdaad de egyptenaar JMA Halim sprak mij vrijdag erg aan, de rest was (op een enkele uitzondering na) allemaal brandhout. Schandalig voor woorden. Vaak kon je zelfs op die korte afstand (tribune / ring) niet zien dat je met arabieren te maken had (weer uitzonderingen daargelaten). En ja, Hayill Ramadan was wel de mooiste, maar kan niet gaan, altijd aan het kl**ien met Eric D. Maar hij is wel mooi, van hem zie je zelfs van een km. afstand dat het een arabier is. Nee, de kwaliteit van de jonge hengsten is om van te huilen.
Ik was blij dat ik weer thuis was en heb mijn eigen 2 jr. hengst eens goed bekeken, er kwam spontaan een glimlach op mijn gezicht !!!!

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:38

hoi,
ik ben zaterdag niet eens meer wezen kijken .... Huilen ...ik had het wel gezien vrijdag ....was niet onder de indruk! .....

voor diegene die met hun dier zijn geweest... en ' n fijn en geslaagd weekend hebben gehad natuurlijk gefeliciteerd'...... OK dan! ....

ben benieuwd naar de na-keuring in februari.....
gr,sas.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 16:19

hallo allemaal,mijn hengst werdt vrijdag ongeveer uitgelachen om dat hij te braaf is, of misschien erg goed opgevoed? zou ook kunnen. Iniedergeval is mijn paard als hij aan de hand loopt en heel ander
paard als dat hij onder het zadel loopt,laat zich niet echt zien en is niet heet te krijgen om het zo maar even te zeggen,ik weet dat er veel mensen zijn die het niet begrepen dat mijn hengst door mocht en die van hun niet,ik heb veel arabieren gezien met een draf om van te kwijlen,maar....... niet goed gebouwd,altijd wel iets op aan te merken,slechte voeten!,liepen in stap nog net niet kreupel,en de galop was poink poink.en vaak ondanks de mooie draf liepen ze achter erg wijt.
mijn eigen paard is naar mijn weten correct gebouwd en heeft een goede ruime stap draf en gallop, het is natuurlijk wat je wil een rijpaard ?of een showpaard??? of kan dat ook samen? ik hoop eigenlijk dat er bokkers zijn die hem gezien hebben? ik zit iniedergeval op een rose wolk! en ik ga echt voor het rijpaard! mijn paard!!!!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:33

Leuk hoor Ankie!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers