au pair/ ijslandse paarden trainer/verzorger gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 20:36

Een kennis van mij zoekt met spoed (wegens vertrek huidige au-pair ivm ziekte in familie) iemand die voor de periode van een jaar (of in overleg een andere periode) de zorg en training op zich wil nemen voor ongeveer tien ijslandse paarden. Intern mogelijk, omgeving Noord Holland. Gezocht wordt iemand van 18 jaar of ouder met voldoende paardenervaring. IJslanderervaring is niet noodzakelijk. Voor verdere details moet je me even PB-en dan geef ik je het telefoonnummer

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:36

oooh gaaaf!!!!!!!

jammer zeg ik kan peet niet missen Boos!


ooh dit zou echt zo tof zijn *zucht*
zorrie dat ik ff reageer maar dit is wel een beetje een droom baan

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:07

Kvika, Rotterdam is toch niet zoooo ver weg Schijnheilig , misschien kan je heen-en-weer reizen Knipoog !
groetjes, Sterre

PS. Lief koppie heeft Kvika! (ik bedooel die met 4 benen !)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 00:03

Eline, ik heb jouw berichtje doorgestuurd aan een vriendin van mij die al jaaaaren 'in de IJslanders' zit, misschien dat zij iemand weet. Voor een echte IJsjesfreak is dit natuurlijk de ideale baan!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 00:07

Een verleidelijk aanbod, zeker na vanmorgen Haha! Ik heb nog een kans dat ik deze baan hou, maar anders wist ik het wel!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 22:18

Hee Jasmijn, dat zou een interessante carriereswitch zijn. Maar pas op hoor straks wil je alleen nog maar harige meergangenpaarden onder de 1 meter 40. Het toppunt van zelfbeheersing is het hebben van 1 ijslander wordt wel gezegd.