weer 2 nieuwe verdenkingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 12:08

En er zijn weer 2 verdachte bedrijven bij: In Oud-Alblas, en in Streefkerk (beide alblasserwaard).

De geitenhouderij heeft 2 weken terug contact gehad met een melkwagen die daarvoor bij een vastgesteld besmet bedrijf in oenen is geweest.
Bij 60 geiten zijn bloedmonsters genomen, en als blijkt dat er daadwerkelijk MKZ is, worden 41 van de 43 veehouderijen in en rond Oud-Alblas preventief geruimd. Dit betekend dat de komplete veestapel van dit pitoreske dorpje verdwijnt (de boerderij van ada's schoonmoeder, waar ze godzijdank maar 1 geit hebben, behoort waarschijnlijk ook tot dit gebied)

In Steefkerk gaat het om een veebedrijf dat onlangs kalveren heeft geimporteerd uit Ierland. En deze zijn via frankrijk naar NL vervoert.

Bron: Mijn moeder (die woont in Nieuw-Lekkerland) en die heeft het uit het regionale dagblad "De Dortenaar"


Mijn moeder zat van de week in de bus naar haar werk. Scholieren werden verzocht hun broodtrommels te openen, en al het vleesbeleg werd in beslag genomen.
De man van een collega van mijn moeder is vrachtwagen chauffeur. Hij werd bij de grens ook gecontroleerd. Zijn halfje melk en zijn 3 plakjes ham die op zijn brood zaten werden in beslag genomen.
Waar is het eind?



astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 13:14

belachelijk als je dit gaat lezen nog eventjes en we mogen zelf niet meer over straat ,want wij zijn toch ook dragers!
sorry ,voor de boeren maar het einde lijkt mij ook ver te zoeken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, boeflover, boyca, Happy_Hippie, Kabayo, Roosch, Wenta, xxxmh en 142 bezoekers