Vriendinnen via Bokt (of vrienden natuurlijk)???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Vriendinnen via Bokt (of vrienden natuurlijk)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 17:32

Heey Lachen . Ik vroeg me af of iemand bevriend is geraakt met iemand anders via Bokt? Ik zelf namelijk wel, met BounceBabe. Bij deze trouwens ook nog even: BounceBabe, je bent een supermeid, heel erg bedankt voor alles Lovers OK dan! !

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:25

ik met zat mensen! vooral met marije (marije) en marleen (machie) ook corina (corina) zie ik vaak.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:29

Ach via bokt wel een beetje, ik zag ukkie in de lijst staan en die kende ik een beetje van de app-showteam, sindsdien zitten we vaak op MSN Haha! En snowdon ken ik ook via bokt Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:40

Jahahahahaha Adriana Knipoog

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:42

met TongeR, findira! en irritant en supermilton via de the rasmus fanclub! *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:43

Teveel om op te noemen en natuurlijk heb ik Kimmie, de vriendin van Joshua er aan over gehouden Lovers

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:02

JoyLady schreef:
en irritant en supermilton via de the rasmus fanclub! *LOL*


Jaaa! *LOL*
Tja en het is dan ook logisch dat ik joylady en supermilton dan heb leren kennen via bokt Tong uitsteken
Verder heb ik Felice nog leren kennen

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:06

Ik ga wel een hoop met mirriej (fJoRdAlUvEr) op msn enz en ook beetje met emmatjuh, ikke_89 maar niet echt, echt vriendinnen. Ik ben wel bevriend met renee_vd maar die kende ik al langer, zit bij mij in de klas

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:14

Jaa genoeg maar ik zie ze niet vaak das wel jammer maar komt door de afstand maar toch voelen ze als echte vriendinnen ...
Berdientje Lovers Lovers ,Ieteliet,Nathalie,Oester ,Monica en nog wel meer Lovers
Ook een paar waar ik veel mee praat enzo op msn dan Voorral mn 'Boktzussie' Lovers

Ja via bokt leer je toch behoorlijk veel leuke nieuwe vrienden kennen !! Knipoog

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:14

Idd een hoop mensen maar de belangrijkste zijn toch wel jurga, liberty, en tije Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:21

Jaaaa! Mijn beste vriendin heb ik op bokt leren kennen . Dus van mij bij deze even een dikke knuffel aan Orri. *stuurt virtuele knuffel naar Almere*
Laatst bijgewerkt door vikki op 03-10-03 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:21

Ik heb een aantal mensen via bokt in mn msnlijst.
Degenen met wie ik het meest chat zijn Joyce en Kim (Pinky_girl). Ik chat bijna elke dag wel met ze en nog niet zo lang geleden heb ik gemeet met Kim.
Kim en Joyce zijn dus mijn "bokt/chat" vriendinnen Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:27

helaas zijn er maar weinig mensen uit de buurt van heesch *snif* want ik kan wel wat nieuwe vriendinnen gebruiken, zoals sommigen van jullie hebben gelezen laatst in mijn topic " ik heb weer zo'n pech"

dus ...wie bied zich aan ? Tong uitsteken:P:P
loulou en mir en mareska kende ik al ...dus jullie tellen niet Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:32

ik heb ook een hoop mensen waar ik via msn/pb/mail veel mee omga

en binnenkort ook een hoop meetings Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:58

Zoals Miek hier ook al zegt, met haar en met Kim (pinky_girl) chat ik het meest Lachen Kim heb ik vorig jaar kort gemeet bij dribs Knipoog Mieke moet nog steeds Schijnheilig
Verder heb ik Sonja (mika) vorig jaar gemeet. Het was van te voren niet de bedoeling dat ik er meteen 5 weken bleef logeren *LOL*
Heb nog wel meer mensen gemeet maar met deze 3 heb ik het meest contact Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:01

Ik heb door Bokt een heleboel mensen leren kennen en enkele ook in het echte leven. En ik heb er inderdaad vriendschappen aan over gehouden. Maar ook een aantal kennissen. Sterker nog door Bokt heb ik een dijk van een groom Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:05

Ik heb al een stuk of 20 mensen gemeet Irmaatje kende ik al voor de meetings, maar tijdens de Bokteling zijn we toch wat beter bevriend geraakt dnek ik. Shiloh (ingrid) en Fleury (fleur) ken ik ook via Bokt hier pb ik ook wel eens mee en we hebben elkaar nu drie keer gemeet, van de herfstvakantie ga ik samen met Iwayalover (karen) nar fleur en Ingrid toe, voor het eerst. Ze zijn namelijk een keer hier geweest, bij de bokteling hebben we elkaar gezien en bij de bergemo rit meeting voor het eerst!
Ook pb ik met Vrolijk (kim) en zij komt ook een keertje hierheen.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 03-10-03 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:06

Ik stuurde ooit eens een pb-tje naar Mikkie, omdat ze ook in Landgraaf stond.
Twee weken erna stond ik ineens bij haar op stal Haha!

Echt vrienden...weet het niet zo Tong uitsteken

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:38

mijn beste vriendin die ik aan bokt heb overgehouden is voor mij toch wel met superstip Sanderijn..
We hebben nog steeds heel erg goed contact en komen af en toe bij elkaar langs ondanks de afstand...

Ik beschouw haar dan ook als mijn beste vriendin

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:43

Nou, zoals jullie bij Annemieke en Joyce al lazen zijn wij door bokt vriendinnetjes geworden :p
Allebij heb ik ze 1 keer irl gezien. Ze wonen nogal een eindje weg vandaar maar 1 keer.... Verdrietig Maar msn tha best Tong uitsteken

Verder heb ik door bokt iemand leren kennen die ik vroeger van zien en naam al kende maar verder niets: Roos (Roziewosie). met haar meet ik geregeld bij de ponys (zondag mee met de v Gogh rit!!)

Buster leerde ik via internet kennen. Toen bestond bokt nog niet eens volgensmij Haha! En ook met haar heb ik al zo'n 5/6 keer gemeet en mail/msn contact.

Ineke2 heb ik volgensmij ook via bokt leren kennen. Haar heb ik ondertussen ookal 2 keer gezien. Het chatten is wel wat minder dan dagelijks.

En met Youngster (marielle) chat ik geregeld. En die heb ik gezien toen ik Fellow ging kopen Lachen

Verderw el af en toe een keer chatten maar de meeste heb ik nog nooit irl gezien...

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:46

crossmonster schreef:
helaas zijn er maar weinig mensen uit de buurt van heesch *snif* want ik kan wel wat nieuwe vriendinnen gebruiken, zoals sommigen van jullie hebben gelezen laatst in mijn topic " ik heb weer zo'n pech"

dus ...wie bied zich aan ? Tong uitsteken:P:P
loulou en mir en mareska kende ik al ...dus jullie tellen niet Haha!


*bied zich aan*

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:55

er zijn er maar heeeel weinig hier dichtbij!!! logisch Lachen
maar sonja (sonjabelgium) heb ik via bokt leren kennen dus.
maar verder niet echt.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:59

ja, heb zeker mensen hier aan over gehouden met wie ik het goed kan vinden!
LiSSy (liselot) vind ik toppie, is sinds kort ook een schoolgenoot, maar we hebben elkaar toch echt leren kennen via bokt.
Horseless (lydia) kan ik ook zeker goed hebben! En ook SP (manuel) vind ik lieV!

Miranda (miss_petit) vind ik ook echt n topmeid OK dan! ze staat eigenlijk altijd voor me klaar, en dat vind ik super! En met haar naturlijk ook Mike, n schat van n vent.
Renske20 vind ik ook super!
Pearl_tje is een collega en stalgenoot van me! en verder vergeet ik nog wel n hele lading bokkers die echt veel voor me betekenen!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:04

ja hoor.

Wodan en Dems75 staan bij mij op stal. Dems sinds een paar weken.

daarnaast veel/regelmatig contact met Sibold, Chica, Mieke, Llwella en volgens mij nog wel een paar Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:05

Veerle (imker), Sanne (tinne) en Brenda (chatelaine) zijn echt 3 mensen waar ik altijd wel mijn verhaal kwijt kan Lovers
Verder alle Die Hard DVTers, altijd een lusiterd oor Lovers