kan bijna niet wachten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

kan bijna niet wachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 14:24

Omdat het wel weer eens tijd werd om lekker op het strand te gaan rijden hebben we weer wat geregeld. Nu gaan we 9 november eindelijk weer het strand op. Dit keer neem ik geen eigen paardje mee omdat jacks nog veel te jong is geen conditie en spieren heeft voor de rit. Ook gaan er nu een aantal mee die voor het eerst op het strand rijden, die hebben nu al de zenuwen Nagelbijten / Gniffelen . Maar dat komt wel goed, ben alleen bang voor eentje. Die is al bang als ze op een hoog paard zit of eentje die wat harder gaat dan normaal. Heb wel verteld dat het echt hard gaat en je niet halverwege kan stoppen, maar ze wil echt mee dus we zien wel. Verward Ik heb er al wel heel veel zin in Haha! , hopelijk kan volgend jaar jacks wel mee.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:42

Oh das zo leuk op het strand ben voor de zomer ook nog geweest.. *LOL*

enne leuk als er zo'n bang iemand mee gaat straks kan je een rondje of het strand stappen... Tong uitsteken

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 15:15

Ik had al tegen haar gezegt dat als ze bang wordt wij wel in galop doorgaan en op het eind op haar wachten. We gaan naar het strand om uit te waaien, dus ik ben benieuwd.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:17

jaa kga volgende week ook weer lekker Lachennu mag je weer de hele dag ! kheb er zin in en fabiola denk ik ook wel, die is er helemaal weg van! veel plezier!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:34

Heel veel plezier! En gewoon zorgen dat het mens erop zit, dan kan ze er ook niet meer af!!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:36

Zucht ik wilde dat wij ook een strand hadden maar helaas wij hebben alleen maar bos (ook leuk hoor )

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 15:52

deedee, voor ons is het ook elke keer een hele onderneming. We zitten vlak bij Breda en is toch nog ruim een uur rijden naar het strand. Vandaar dat we het niet vaak doen. Bij ons achter ligt ook veel bos en dat maakt een hoop goed. Maar er is niets zo leuk om samen met je paardje de wind door je haren te laten gaan. Misschien is Bas wel zolief dat hij Cindy voor me meeneemt met de trailer. Anders zal ik het met een paard van daar moeten doen

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:15

Hoiii,

Heerlijk man het strand. Ik zit er zelf heel dichtbij, maar ik zou toch wel weer heel graag bos in de buurt willen hebben, hihihihihi

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:01

Ik ben zelf nog nooit op het strand geweest, en wil heel graag, maar me moeder vind het gevaarlijk, en ik heb geen paard om op te gaan...
Ilkkah durft niet op het strand, en mijn verzorgfjorden staat tever van het strand... Verdrietig
Veel plezier nog met je paardje!