ik wil leukere berichten bovenaan!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 13:59

Geen ruzie meer maken alsjeblieft... wordt er gewoon een beetje flauw van....Jullie worden het toch niet eens.....

Let's agree to disagree.....ok?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:04

Helemaal mee eens Lachen
Dus we moeten idd de leuke berichten even opkrikken naar boven.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:22

Begin het nu ook zat te worden ,telkens diezelfde berichten bovenaan met inhoud wat allang ergens in een ander bericht staat Frusty Ik open ze nu ook niet meer

Jongens, het is niet leuk meer, zullen we het weer over gezellige dingen hebben en weer een beetje aardig zijn voor elkaar?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:33

Inderdaad: Mee eens! Allemaal frientjes worden! Lovers
Dr is verdomme al genoeg geruzie in deze $%%&* wereld

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:42

Sinds wanneer is een pittige discussie toch meteen een ruzie????? Verward Verward Verward Verward
Ik heb zulke discussies weleens thuis met mijn ventje, of gewoon met vrienden...niemand die zo flipt hoor.
Sterker nog...ik heb op school oefenen in discussies gehad!!!!! Party!! Dat was echt lachen!
Enne...ruzie, nou nee. Ik ben bovendien ook nog steeds niet gescheiden, we hebben zelden ruzie...maar wel regelmatig een discussie omdat we het niet eens zijn, dat is toch niet meteen een ruzie????? Verward Knipoog Pling

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:47

Nou sorry hoor, maar hier worden mensen constant uitgescholden en op een heel kinderachtige manier aangevallen. Dat noem ik geen discussie meer..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:48

Ik heb dus nog steeds niemand zien schelden, laat staan constant.
Maar goed: Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:50

suzanne, discussieren is uit de bozen en het ergste wat je kunt doen is een mening geven Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:52

Steef, doe ajb niet zo flauw.. We weten nu zo langzamerhand wel hoe je er over denkt? Bovenstaande is het enige dat je maar constant blijft herhalen zonder het te onderbouwen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:56

Steef, flauwe oneliner. Dit is een discussieforum en is wel zeker mogelijk, dat moet je met je meer dan 900 jaar wel weten:)

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:02

Ooooops...is dit een discussieforum? Echt waar?

Nee, sorry, flauw..ik hou al op! Party!!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:04

Ik vind ergens ook wel dat die discussies gevoerd moeten (mogen) worden.
Ik hou er helemaal niet van, want het is altijd 'ik tegen de rest' en 'de boze wereld' etc etc, maar alleen door zo'n discussie te voeren komt er misschien een eind aan en wordt iedereen lief.
Het mijden werkt dus al helemaal niet, want dan wordt het uiteindelijk alleen maar erger (als de bom barst). En je hoeft het heus niet altijd eens te zijn hoor, maar wel elkaar in waarde laten, en een beetje beargumenteren!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:16

Nou...nu halen we het vrolijke topic wel naar boven, maar er ontstaat weer een kleine discussie Huilen Knipoog (geen ruzie idd, een discussie is heel wat anders maar kan soms vermoeiender zijn dan een ruzie, omdat je in discussies altijd redelijk hoort te blijven en in ruzies niet Schijnheilig *LOL* )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers