een verhaaltje de Foto's wouden niet Help me!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

een verhaaltje de Foto's wouden niet Help me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 21:21

Ik heb hier foto’s van mijn vorige pony Storm Chaser Jumper hij is nou 10 jaar oud en 1.33m. Met hem heb ik ook in de wedstrijden gereden en ben M2 dressuur met hem geworden en Z springen oja en ook nog 2x frieskampioen geworden in de dressuur in de klasse L2 2001 en M1/M2 in 2002.Nou rijdt mijn zusje op hem In de klasse L1 dressuur zij is dit jaar met jumper frieskampioen B dressuur geworden.Ze springt met jumper in de klasse B.Ik hoop dat ik nog eens met hem mag springen dit jaar.Misschien 26 oktober in Bergum(Friesland)! Maar dat mail ik dan nog wel, zal eerst ff oefenen weer op dat niveau.

De foto's wouden nietGrr hoe moet dat???

Hierboven is Jumper de 1e foto is al een hele tijd terug gemaakt toen sprong ik B. 2e foto had ik les.

De foto's wouden niet grrr Verdrietig

Hierboven is Royal star Quincy.Hier had ik haar nog niet zo lang onder het zadel.Ze is nou 4 jaar.

Royal Star Quincy Heb ik nou anderhalf jaar onder het zadel.Ik ben begonnen in januari vorig jaar. Maar toen reed ik maar heel zelden op haar.Omdat ik nog altijd op jumper reed.Ik sloeg zo weer eens 2/3 week over want dan had ik gewoon geen tijd voor haar.Daarna in de zomer ben ik pas echt begonnen met het beleren van Quincy.Eerst was ik een beetje bang voor haar omdat ze me vaak wou uit proberen en zouden we haar al bijna verkopen.Ik ben nou blij dat we dat niet gedaan hebben.Ik heb doorgezet met het beleren van haar.En had in de winter mijn eerste wedstrijdje op haar. Dat beviel heel goed Ik had meteen 159 punten. Daarna steeds hoger.Natuurlijk ook wel eens geen winstpunt maar dat heeft iedereen wel eens niet.Omdat ze dan schrikken of iets anders. Maar omdat we niet zo vaak weg gingen omdat ik Jumper ook nog steeds reed schoot het niet zo snel op.Daarna reed ik nog maar heel zelden op jumper en ben ik bijna helemaal over gegaan op Quincy.Al snel ging ik naar de L1 en ben daar binnen een anderhalve maand naar de L2 gegaan en reed niet eens elke week.Maar omdat we ook wel eens 2 winstpunten in de proef hadden schoot dat snel op.Ik was al bezig met de L2 oefeningen en ben met 13 winstpunten naar de L2 gegaan. Nou heb ik 3 wedstrijden in de L2 gehad en heb 6 winstpunten. Ik ben al een beetje bezig met de M1 oefeningen.Maar natuurlijk het meeste met de L2. Omdat dat altijd nog beter kan.We zijn er ook achter Quincy’s Afstammeling gekomen Quincy’s ene vader heet kazemier en haar opa heet Samber een bonte hengst die heeft grand prix gelopen en aan de moeders kant is de opa Pioniers casper of ook wel Noble’s Casper genoemd die is Europees kampioen geworden.Ik hoop dat we in de het binnen seizoen ook zo snel gaan. Iedereen Succes met paardrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!


SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 21:22

Wie weet hoe je foto's er op kan krijgen??????????????
please help

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:20

staat in het eerste topic van deze rubriek.


SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 20:49

waar?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:16

het bovenste topic van In The Picture

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:17

Ben wel benieuwd naar foto's Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:59


sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:00

ben benieuwd naar de foto's eerst ergens uploaden en dankun je ze op de site zetten

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:23

Zodra de foto's geupload zijn, kan er een nieuw topic gestart worden.
Ik zal deze even afsluiten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers