Winkelongelukje....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Winkelongelukje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:22

Dat heb ik weer hoor...
Ik werk in een supermarkt, en daar reed ik in het magazijn met een container vol met goederen, die moest de winkel in. Er was iemand met de schrobmachine aan het klooien geweest, dus er lag overal water..
Ik met natte zolen de winkel in op gladde tegels....
Toen gebeurde het, eerst sloeg ik mijn voet wat om, en toen reed ik met de container die op volle vaart was, dus niet echt meer te stoppen, vol over mijn enkel heen... gevolg, een schaafwondje en een flinke dikke enkel die ontzettend pijn doet..
Zit nu thuis met wat ijs erop, de voet is heel dik en wat blauw, maar volgens mij is het niet meer dan flink gekneusd... had het gevoel dat er misschien een heel klein stukje van de enkel losgesplinterd zou kunnen zijn, maar dat is volgens mij niet het geval.. heb gewoon de rest van de avond half hinkelend doorgewerkt. Dus zo erg zal het denk ik niet zijn.. het deed wel pijn, maar had niet het idee dat ik er niet mee kon werken, dus dan gaan we gewoon door he Scheve mond
Nu maar hopen dat het morgen over is, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar stage en morgenavond ook weer gewoon werken.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:24

Als je voet dik en blauw is, is het dan niet verstandig om even naar de dokter te gaan Schijnheilig
Misschien heb je wel een enkelband gescheurd of opgerekt...
Beterschap in ieders geval.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:27

jaa inderdaad Sypheron, naar de dokter toe!! sterkte ermee!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:30

Mwa dan had ik het wel gevoeld, hij is niet megadik of superblauw, van allebei maar een klein beetje... en als het echt gescheurd was zou ik het toch wel meer merken?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:30

Pfff heb jij weer Scheve mond Maar zou wel naar de dokter gaan als ik jou was! Zo liep er iemand hier rond met blauwe vingers, en die waren dus gebroken Scheve mond

Beterschap he Ach gut

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:32

Dank je wel, als het echt gebroken of gescheurd was zou het toch wel veel meer pijn doen?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:32

Au! Snielige jij!
Ik duim voor je dat het er beter uit ziet morgen en dat het minder pijn doet. Maar als ik jou was zou ik toch ff langs de dokter gaan, dalijk heb je hetzelfde als je vader (in mindere mate hopelijk wel Lachen ) had.
En de dokter bijt heus niet hoor Haha! Weet je iig waar je aan toe bent.

Veel beterschap iig Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:33

Ga nou maar ff voor de zekerheid naar de dokter joh. Voor hetzelfde geld heb je je enkelband wel gescheurd (heb ik gehad, en m'n enkel was niet blauw, en beetje dik) En verrekte veel last mee gehad.
*Aait Roy over bolletje* beterschap!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:40

Nou dat hoeft niet hoor, dat breken of scheuren meer pijn doet.
Ik heb inmiddels zoveel gekneusd/gebroken/gescheurd gehad dat ik het verschil in pijn gewoon voel, ik kan aan de manier van pijn zeggen wat er is.

Zo had ik eens een ongelukje gehad en mn hand deed pijn, ik zei: Die is gebroken.
Wij naar het ziekenhuis, foto's laten maken: Nee hoor was niks, gewoon gekneusd.
Ik dacht hoe kan dat nou, ik weet haast zeker dat het gebroken is, dat voel ik gewoon.
Word ik de volgende dag opgebeld door het ziekenhuis of ik even langs wou komen, het was namelijk toch op 2 plekken gebroken....

Zelf heb ik de ervaring dat scheuren het zeerst doet en het langst duurt.
Dan doet een zware kneusing het zeerst.
En daarna pas breken, duurt ook niet zo lang.
Met een beste kneuzing zat ik meestal langer dan met een breuk.
Breken doet wel pijn, maar niet zo pijn als scheuren of kneuzen ( das mijn ervaring dan he? )

Ik zou ook maar even naar de dok gaan, als het morgen nog pijn doet.Just for sure.

Eerst maar even niet weer met containers rondcrossen denk ik he?! Haha! Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:07

Hihi, hier nog zo'n scheurder/breker.
Ik heb laatst nog een dag doorgewerkt met een gescheurde spier in mijn onderarm en later bleek er ook een scheur in het bot te zitten......viel wel mee met de pijn dus ik ging ook niet naar de dokter, toen ik daar dan eenmaal via mijn werk (ze hebben mij gedwongen, echt waar) wel bij de dokter terecht kwam kreeg ik meteen ontzettend op mijn lazer en mocht meteen door naar de eerste hulp Haha! Dus ik zou maar oppassen als ik jouw was

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 23:09

Net een aantal foto's gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding

Btw het gaat echt alleen om de enkel, de bult iets verder op de voet komt omdat ik mijn voet wat raar neer moest leggen...

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:12

De dochter van mijn baas heeft wel een hele week met een gebroken arm rondgelopen omdat ze er geen last van had, dus ik zou toch maar voor de zekerheid ff langs de dokter passeren, want anders heb je er misschien in de toekomst nog meer last van ...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:12

Als het over een dag of twee nog niet minder pijn doet moet je even naar de dokter, dan zou ik toch foto's laten maken. Word het voor die tijd minder dan hoef je je niet echt zorgen te maken, alleen rustig aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:15

Ik vind hem toch wat dik lijken, ik heb net mijn eigen enkel op tafel gelegd. En bij jou zie je toch een behoorlijke verdikking. Ga nou maar ff voor de zekerheid naar de dokter. Ik kan je vertellen, niet genoeg rusten met gescheurde enkelbanden, breekt je echt later op joh.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 04:51

Sypheron schreef:
Dank je wel, als het echt gebroken of gescheurd was zou het toch wel veel meer pijn doen?


Hoeft niet, ik heb als 6 jarige eens een gymles (huppelen en rennen) gevolgd met een gescheurde enkelband. Het deed wel zeer, maar niet zo erg als je zou denken. Overigens werd de pijn wel steeds erger en was mijn enkel twee keer zo dik als de jouwe, maar er kan net zo goed iets anders mis zijn. Beterschap in ieder geval! Ach gut

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:13

Syph smste vanmorgen dat de enkel al niet zo dik meer was als gister, hopen dat het meevalt dus. *kus erop*

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:04

Roy beterschap met je enkeltje, ziet er wel aardig uit op de foto's.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:53

sjonge roy ben eens niet zo eigenwijs! ga even langs de dokter, dadelijk is er wel iets aan de hand, en hoe langer je ermee door blijft lopen hoe langer je er last van gaat houden, en misschien dat je er dan nooit meer helemaal vanaf komt. De dokter zal heus niet bijten hoor Haha! beterschap in ieder geval!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 15:00

koelen en een druk verbandje erop.
Als de pijn erger wordt ipv minder dan naar de dokter.
Sterkte.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:46

Syph, niet zo eigenwijs doen
Even naar de dokter gaan kan iig geen kwaad..... En anders iig niet te snel er weer gewoon mee gaan lopen, dan blijf je er alleen maar langer last van hebben.
En nee, ik spreek niet uit ervaring Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:56

Sypheron schreef:
Dank je wel, als het echt gebroken of gescheurd was zou het toch wel veel meer pijn doen?


Niet zeiken, naar de dokter... hup!!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:16

Bterschap!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:15

Auw...Beterschap!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 22:26

Ik liep vandaag al weer zonder pijn, alleen als ik veel naar rechts of links boog dan deed het iets pijn, of als ik trapliep oid. Maar er is verder dus niets aan de hand, het is niet echt dik meer. Zit alleen nog een beetje vocht bij de wond. Lachen

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:45

volgens mij hoort dit niet bij verslag van de dag maar bij algemeen Knipoog

Maar e vengoed zielig hoor!!