Vraagje over KNHS ledenkaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Vraagje over KNHS ledenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 09:59

Ik zat op de site zo eens te lezen over die kaart. Ik heb hem overigens teruggestuurd, want ik heb een enorme hekel aan ongevraagd pasjes toesturen en daar dan korting mee krijgen.
Geef me die korting dan maar op mijn lidmaatschap.

Nu zag ik het volgende stukje staan:

) Ik ben mijn ledenkaart verloren, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Mocht u uw ledenkaart hebben verloren, dan kunt u dit uitsluitend schriftelijk, onder vermelding van uw persoonsnummer, melden bij de ledenadministratie. Voor de afgifte van een duplicaat wordt een vergoeding berekend van €4,75 voor leden met paarden en €3,60 voor leden met pony's.

Is het soms gratis als je geen paard/pony hebt? Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:06

Wat kan ik nou eigenlijk met die kaart? Toevallig zat ik net ook even op de site te lezen en ik vroeg me af wat de toegevoegde waarde is van deze kaart (behoudens de kortingen dan he want dat geloof ik wel)


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:36

Nou als jij lid ben dan zullen ze er wel een bedrag vragen. Maar ik heb hem nodig bij voltigewedstrijden we moeten ze laten zien op het secretariaat...

...Dreaming with my eye's wide open...

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:16

Ik heb hem dus nog steeds niet thuis gestuurd gekregen. De RV zegt dat ze niks van het KNHS hebben gehad en het KNHS zegt dat ze hem opgestuurd hebben naar de RV Rolleyes schiet ik wat mee op

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:31

Op sommige wedstrijden moet je ze laten zien.
Op de Brabantse Kampioenschappen moesten we onze pasjes ook laten zien om korting te krijgen op het parkeren. Dat was namelijk erg duur daar dus dat was wel handig.

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:12

ik kreeg het pasje ook ineens toegestuurd omdat ze nu samenwerken met het ruiterbewijs. Komt nu goed van pas, heb Jacks laten chippen en het paspoort wordt via hun aangevraagd ( hij is nog niet bij het NTS gekeurd) . Het scheeld me nu €10,- omdat ik lid ben.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:58

Nathalie schreef:
Op sommige wedstrijden moet je ze laten zien.
Op de Brabantse Kampioenschappen moesten we onze pasjes ook laten zien om korting te krijgen op het parkeren. Dat was namelijk erg duur daar dus dat was wel handig.


Ohhh, moest je hem laten zien??? Maar dan alleen voor korting te krijgen neem ik aan, want ze kunnen je toch niet verplichten ook dat mee te nemen, moet al zoveel meenemen op wedstrijd Haha!

Ik heb het pasje inmiddels al een jaartje... maar heb er tot nu toe nog nooit iets meer gedaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 45 bezoekers