Leukste moment van de dag?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Leukste moment van de dag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 01:11

Wat vinden jullie het leukste moment van de dag met je paard/pony?

Ik heb er twee: Als ik thuis kom van het werk na een rotdag en er steken twee hinnikende paardekoppen boven de bovendeur uit... dan is mijn dag weer een stuk beter en voel ik me weer helemaal happy..

Als ik de merrie in de wei zet: op het moment dat ik haar los laat slaakt ze altijd een vreugde kreetje en rent ze lekker de wei in om een plekje te zoeken om te rollen. Na het rollen springt ze in de benen en staat ze soms een paar seconden op haar achterbenen te maaien met haar voorbenen en vliegt er dan weer al bokkend en springend vandoor. Ik kan er elke dag weer van genieten om mijn paardje zo blij te zien en ik blijf ook elke dag staan om even te kijken.



Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 02:34

Ik vond het ook altijd heerlijk als ik aan kwam lopen en ze hinnikte naar me en kwam in een huppeltje naar het hek. Echt super lief!

Everyone is born with genius, but most people only keep it a few minutes.
Edgard Varese (1883 - 1965)

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:41

Als 1 van de knollies zachtjes hinnikt Haha! of iniedergeval reageert als ik ze roep Lovers

En als laine heerlijk even komt knuffelen omdat ze aandacht wil dan is ze toch echt mn meisje omdat ze nu eindelijk ookzelf komt knuffelen en dat toen ikder net deed nooit wou Lovers Lovers !!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 11:04

hey dit is ff ernstig off topic maar vrijdag wordt er een broertje(of zusje??)geveild van lott chatelaine...vind je misschien leuk om te weten Haha!
Pb me maar als je meer wil weten!

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:09

Heerlijkste moment vind ik als ze allemaal s'avonds weer op stal staan en als je dan heel stil ergens op een strobaal gaat zitten en niks zegt.....het geluid wat je dan hoort......het malen van die kaken

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:20

het heerlijkste vind ik als ik na mijn werk
bij de stal aan kom en hij hinnikt me gedag
echt fantastisch vind ik dit OK dan!
of ik kom aan en hij is lekker in de wei aan het ravotten
ook heel leuk!!!

mijn dag is dan helemaal goed, alle problemen zijn vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:22

Toen ik op de springstal groomde voerde ik altijd om een uur of 6 biks en ging daarna in de gang hoofdstellen zitten poetsen. Alle lichten uit behalve bij mij, de radio zachtjes en dan al die kauwende paarden achter je. Dat was echt rustgevend.

Op Hviderup vind ik het einde van de dag ook het fijnste, als ik 's avonds nog even mijn paard aan de hand afstap en dan nog even van het mooie uitzicht en een tevreden in de berm grazend paard kan genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 47 bezoekers