Whoepie weer een pony erbij ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Whoepie weer een pony erbij ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 13:34

Ik heb er dus waarschijnlijk een pony bij sinds vandaag. Het is begonnen met dat vrienden die ook in de paardensport zitten vrienden hadden ( volg je? Tong uitsteken ) die een ruiter zochten voor hun pony te rijden ( niet voor te kopen). Onze vrienden hadden tegen die mensen gezegd dat ik misschien wel is wou komen rijden en deze morgen om 10 uur was het zover: op naar Upsakee. Upsakee had 6 maanden stilgestaan dus wel een beetje zenuwachtig dat ze niets stouts zou doen. Eerst even gelongeerd en dan eerst het meisje van die pony erop. Toen ze in galop wou aanspringen begon hij een beetje te steigeren maar ze bleef zitten. Daarna ik erop aan de longe en dan vrij. Pfjoew wat kan dat beestje strekken. Het ging echt super lekker soepel voor zes maanden stil te hebben gestaan en capaciteiten dat dat paardje had! Ze heeft wel een karaktertje maar die mensen zeggen eens dat ze je vertrouwd dat ze dan echt een hele goeie pony is. Het klikte echt direct ze liep echt zo zalig! Morgen gaan we haar ophalen om 14 dagen eerst te proberen. Hopelijk gaat het een beetje in de manege!


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:54

Veel succes met de nieuwe pony!

Kun je haar misschien omschrijven/foto plaatsen? Ik rij op een manege en daar gaan helaas wel eens leuke pony's weg.... en je weet maar nooit, soms is de wereld zoo klein!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:00

leuk voor je! kan je veel van leren Knipoog

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 15:07

Het is een vosse merrie met een vrij brede bles en dacht ik witte voetjes. Het is een grote c-pony. Ze is zuur met aansingelen en is heel jaloers dus als je bijvoorbeeld een ander paardje eerst aandacht geeft is ze eel jaloers

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:11

Hahahaha heel erg gefeliciteerd

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:40

Leuk zeg, veel plezier!
Voor hoelang moet je haar rijden?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:37

knolletje schreef:
Het is een vosse merrie met een vrij brede bles en dacht ik witte voetjes. Het is een grote c-pony. Ze is zuur met aansingelen en is heel jaloers dus als je bijvoorbeeld een ander paardje eerst aandacht geeft is ze eel jaloers


Hmm.. Klinkt als een paardje dat heel wat achter de rug heeft!
Iig heel veel plezier met haar!

Het is trouwens geen pony die ik ken..

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers