Welke telefoon provider??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Welke telefoon provider??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:37

Het is weer tijd voor een nieuw abonnement. Ik had altijd KPN, en het laatste jaar met i-mode, maar was daar zeer ontevreden over.

Maar ik kan dus nergens een site vinden waar duidelijk de bereikbaarheid van de diverse providers staan. (Toch van nature blond soms??? Blond )

Wie weet welke providers een goed bereik hebben, en welke minder? En ik sms in verhouding heel veel, dus sms-jes bij je belbundel in zou voor mij heel handig zijn, maar dan kom je snel uit op Orange, waar ik het bereik dus weer niet van kan vinden Frusty

Kortom, ik wil een provider met een goed bereik, ik vind niets zo ergelijk als niet kunnen bellen omdat ik geen bereik heb.
Ik heb aan Debitel op het Vodafoon netwerk gedacht, die had een hele leuke aanbieding, maar nu hoor ik ineens weer slechte dingen over Vodafoon.

Help!!!!!

Navragen is beter dan afvragen.


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:44

Orange vind ik helemaal top!! Heb er nooit problemen mee, overal waar ik kom [in de Randstad vooral] heb ik bereik en heb nergens klachten over...


daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:13

Waarom was je ontevreden over KPN? Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee qua bereik, waar ik ook kom...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:36

Ik zou je altijd orange adviseren maar ja ik ben wel partijdig want ik werk zelf bij orange Haha!

Wat je het beste kunt doen is even de klantenservice bellen op nummer 0628500777.
Je kunt dan opvragen wat de dekking is op plaatsen waar het voor jou belangrijk is. Je kunt de postcode doorgeven en dan kan er voor je opgezocht worden wat het bereik is.

Ik heb zelf weinig problemen met het bereik maar dat ligt er ook maar helemaal aan waar je komt natuurlijk. Alle providers hebben wel zwakke plekken.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 06:09

Ik heb nu O2 (tegenwoordig telfort) ben er super tevreden over heb goed bereik! OK dan!
Hiervoor had ik orange, daar was ik ook goed over te spreken... goede service en ook goed bereik !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48197
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 06:47

ik ben zeer tevreden over Vodafone.... altijd goed bereik, goede en vriendelijke klantenservice.... alleen zijn ze iets minder goedkoop dan bv. Telfort, T-mobile ofzo...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 07:16

bereik hangt ook van je telefoon toestel zelf af. Neem een nokia en je hebt met kpn en vodaphone overal bereik.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 07:19

Ik heb Telfort. Hier in de buurt heb ik altijd goed bereik. Meer onderin het land nog beter. Tot nu toe heb ik altijd bereik gehad. Dus ben wel tevreden.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 07:53

daniel79 schreef:
Waarom was je ontevreden over KPN? Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee qua bereik, waar ik ook kom...


Bereik is inderdaad super bij KPN (met Nokia inderdaad), maar de i-mode vind ik 1 grote aanfluiting en de klantenservice ook.
Als ik een keer bij de Primafoon moet zijn voor iets, kan ik daar de hele middag voor uittrekken. Scheve mond

Maar iedereen bedankt voor de tips. OK dan!
Ik ga nog even verder zoeken wat ik nu ga doen.

Navragen is beter dan afvragen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:17

Telfort!
Ben ik super tevreden mee!

Dag lieve mama...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:36

Ik heb Telfort, en heb alleen geen bereik in Hoog-Soeren. Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:08

Hier nog een zeer tereden orange-klant.
Vooral omdat het sms-en gewoon uit dezelfde bundel gaat.
Bereik in en om Assendelft is overigens beter dan KPN (raar maar waar, hoewl we op stal ONDER de zendmast zitten was KPN niet altijd even bereikbaar)....


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:14

Ik heb zelf orange en ben daar heel tevreden over. Meerdere mensen die ik ken met T-Mobile hebben problemen met bereik, zelf heb ik daar nooit problemen mee.
Misschien moet je eens kijken op www.bellen.com, heel veel info

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:17

Ik heb vodafone omdat KPN hier inde omgeving geen ontvangst had (het had een reden, maar die is wel zo ontiegelijk knullig), toen bleek dat VF hier wel bereik had (werd gegarandeerd) is het gelijk omgezet. Alleen als ik de kelder in duik heb ik geen bereik, maar dat is dan ook alles.
Bellen.com is idd een hele goede vergelijkende site.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:32

Ik bel inmiddels alweer een tijdje via T-Mobile (voorheen Ben). Hier voor belde ik altijd via KPN. Ik moet zeggen dat KPN een betere dekking heeft(kun je zelfs midden op park de Hoge Veluwe mee bellen), maar het prijsverschil is ook heel groot.

Een paar jaar terug had ik ook Ben en toen viel iedere keer het bereik weg, superirritant. Maar nu is het netwerk toch echt wel verbeterd, want ik heb er geen last meer van. Ik denk alleen niet dat je met T-mobile midden op park de Hoge Veluwe nog bereik hebt, maar 112 kun je altijd bellen (dan schakelt je telefoon vanzelf naar een netwerk dat daar wel bereik heeft).

Bij T-Mobile kun je ook SMS-bundels kopen, is veel voordeliger. Als je geen toestel nodig hebt, kijk dan eens op http://www.gsm.nl, daar staan vaak hele prettige aanbiedingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:34

Ik heb Orange en het ontvangst in prima hierzo. Als ik geen goed bereik heb hoef ik dus ook geen beltegoed te betalen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:34

Prima schreef:
bereik hangt ook van je telefoon toestel zelf af. Neem een nokia en je hebt met kpn en vodaphone overal bereik.


Daar zit inderdaad ook wel wat in. Ik ken namelijk iemand die het voor elkaar kreeg om met KPN bijna nergens bereik te hebben. Bleek ze een bijna antiek mobieltje te hebben, waar van alles mis mee was.

Ik heb een Siemens C55 en T-mobile en eigenlijk overal een goed bereik.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:37

Ik heb Debitel (pre-paid) en ik kan niets anders zeggen dat ik overal super-bereik heb!

Don't dream your life, live your dreams!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:44

ik heb orange en een ouder ericsson toestel en heb errug slecht bereik. Kom veel op plaatsen buiten de bebouwde kom enja daar valt het toch erg tegen (op mn werk kan ik alleen bellen midden in de longeerring en als ik midden in de binnenbak ga staan) mijn broer heeft met orange en zn nokiaatje overal bereik dus dan maar overstappen naar een andere telefoon. (orang zelf vindt ik erg fijn)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:46

ik heb vodafone!!
eerst abbonement en nu prepaid en doet het allebei super..
heb eigenlijk overal bereik!!
alles bevalt me super bij vodafone..
ben er al een jaar of 5/6 bij en het is altijd goed geweest..
ook klantenservice altijd super..
dus ik blijf bij vodafone!!!

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:47

Ik heb Orange en ben tevreden!!! Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:05

Ik heb KPN en heb wel (bijna) overal bereik maar m'n beltegoed wordt na een halfjaar afgeschreven Stoom uit je oren

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:17

ik heb vodafone en geen klachten hoor Lachen

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 20:57

Bedankt voor alle reacties!!

Feetje schreef:
Ik heb KPN en heb wel (bijna) overal bereik maar m'n beltegoed wordt na een halfjaar afgeschreven Stoom uit je oren


Feetje, ik was bij de Primafoon om mijn abbo op te zeggen (en dan sta je daar wel even Boos! ) en daar werd gezegd dat het beltegoed nu ook weer een jaar geldig is.
Alleen krijg je pas als je eerste halve jaar erop zit, bericht dat je beltegoed nog een half jaar geldig blijft. Reden????????????????
Geen idee. Verward

Navragen is beter dan afvragen.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:03

wat dacht je van vodafone?? heb ik eigenlijk nooit problemen mee...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Celebi, charootje, Firebug, Galaika, Ginny135, GoogleAdsense, HELder, hesterve, journee, Kabayo, KirstenHorse, Lalidan, lyanne_sanne, Macs, Mirjam79, Roosch, Sabbientje, Sabine, Siers83, stella92, Suliko, Typhoon, VuurVleugels, Winged en 45 bezoekers