gastenboekies?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 21:21

Mijn gastenboekie (www.guestbook.com) gaat er mee kappen gratis te zijn! Dus zoek ik naar een redelijk leuk (simpel) uitziend gastenboekie dat ik lekker kan gaan aanschaffen (lees: gratis kan gaan misbruiken)... Heel vervelend, maar ja... Ik heb trouwens ergens een gastenboekie gevonden met allemaal tekenfilm figuren.. Super lief en gaaf enzo... Maar ja, weet dus niet meer waar dat was...

Andere opties ook welkom, maar ik snap het Java nog niet zo goed dat ik zelf een gastenboekie kan gaan knutselen dat zichzelf red (waar ik dus niets meer aan heof te doen)...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 01:16

Met java(script) kan je ook geen gastenboek maken.. (of ja, met java-servlets, maar da's een ander verhaal).

Daarvoor heb je iets op de server nodig, meestal is dat spul gemaakt in PHP, Perl, C of iets als ColdFusion..

Maar ja, een gratis kant en klaar gastenboek is een stuk makkelijker Lachen

Als je zelf iets wil (en kan en mag) installeren is er vast iets te vinden op http://www.hotscripts.com

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 13:22

Mijn vriend heeft zelf een gastenboek gemaakt. Maar hoe dat precies werkt snap ik ook niet.
Maar voor een simpele, goede, zonder al te veel reclame zou ik maar eens bij http://www.koekjesnet.nl gaan kijken
succse

:evaw:


dressuurmiep

Berichten: 50
Geregistreerd: 10-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 20:58


"Als paardenmensen sterven,
valt er niks te erven"

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:39

hoihoi,
Je mag ook het gastenboek van mijn vriend gebruiken Lachen Kan je alles wat je wilt kleuren en dergelijke zelf instellen.
Als je interesse hebt (het is gratis) dan kun je een mailtje sturen naar
gastenboek@idweb.myweb.nl

Groetjes Petra

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers