Denk je naar een doodnormaal museum te gaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Denk je naar een doodnormaal museum te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 16:11

...niet dus
Ik moest samen met een paar mensjes uit m'n klas voor CKV ( Misselijk ) naar een museum of iets dergelijks. Het moest in ieder geval iets zijn met beeldende kunst. Dus wij gingen naar "De Vleeshal" (http://www.vleeshal.nl)
Komen we daar aan, gaan we daar om het hoekje kijken hoe we naar binnen konden, is het helemaal donker en hangt er een zwart gordijn Verward
Dus wij hadden echt zoiets van huh Verward Wij achter het gordijn kijken, zit daar een man aan een bureau met alleen wat van die "de-zeven-dwergen lampen"Ik weet niet hoe ik ze anders moet omschrijven Tong uitsteken waar alleen een klein beetje oranje licht uit kwam.
Dus wij naar binnen, kregen we per tweetal één zo'n lamp mee. Moesten we over één of andere nepheuvel met allemaal rare bochtjes. Komen we aan de andere kant is het echt stik, maar dan ook echt stikdonker Scheve mond Ik ben al zo'n held, moeten we vooral zoiets doen Scheve mond Aan die kant stonden. lagen en hangde dus allemaal van die creepy schilderijen Scheve mond En dan heb je nog van die leuke mensen die expres het licht uit gingen doen, zodat we dus echt helemaal niks meer zagen *eikels Tong uitsteken *
Ik ga daar voorlopig niet meer naar toe Haha!

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:21

Klinkt best gaaf!
Al ben ik ook niet zo'n held.

Ik heb het nooit zo op mensen met maskers op.
Laatst op de kermis waren we in het Luna Park.
Toen gingen we onder zo'n zwart gordijn door, komt er ineens zo'n hand vanachter een ander gordijn die mij wilde aanraken.
Ik keihard aan het schreeuwen! Meteen terug naar buiten gerent.
Maar we moesten toch verder, terug kon niet.
Dus ik weer keihard schreeuwen.
Doet die man toen z'n masker af, zegt ie zo: je hoeft niet bang te zijn hoor, ik doe niks *LOL*

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:26

hahahahaah sorry maar klinkt zo grappig Tong uitsteken Lijkt mij iig stoer *LOL*

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'


Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 16:39

Toen wij naar buiten wilden kwam er zo'n oudere vrouw aan, ze keek om het hoekje en zei: "Ow,..ik heb het al gezien Scheve mond" *LOL*

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:28

Klinkt wel leuk, maar wat versta je onder creepy schilderijen?
Gekke naam eigenlijk: Vleeshal...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:57

Cool museum, ,
Feetje: grappig verhaald Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:47

Fairie schreef:
Klinkt wel leuk, maar wat versta je onder creepy schilderijen?
Gekke naam eigenlijk: Vleeshal...


Ik zal eens op internet zoeken, misschien kom ik wat van de expositie van de kunstenaar tegen. Ze waren creepy, maar ook mooi (dat zag ik nog door mijn angst heen Schijnheilig )En dat moet in november naar The London Dungeons Bloos

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:50

Ik kan zo vlug niks vinden, maar het is van de kunstenaar Cameron Jamie. Ik ken hem voor de rest ook niet Verward

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:55

Haha, nou dat is niks voor mij. Zo en zo al een hekel aan musea, maar soms ontkom je er niet aan..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lucia88, nafkedemi, winnetou4502, Witje2 en 89 bezoekers