wedstrijdbloemen......ERUG eng!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 14:39

Sinds arona is verkocht rijd ik nu op Kingson. Afgelopen maandag had ik les (derde keer dat ik hem reed). Tot zaterdag waren er echter wedstrijden in de manege die morgen weer verder gaan, dus er lag nog zaagsel in de hoeken en een bloemstuk aan de korte zijde aan de bakrand waarin met rozen stond geschreven "Maarle 01" de naam van deze wedstrijd. Eerst langs het bloemstuk, hij vond het eng, ging er met een abnormaal grote bocht omheen. Daarna het zaagsel in de hoek. Wat kon kingson opeens goed wijken zeg *LOL* *LOL* Schijnheilig Maar ja, toen ben ik maar even achter een ander aan gereden. Die liet hem perfect zien dat de bloemen hem niet zouden bijten Haha! Toch leuk, die jonge pony's!!!!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 14:51

Het lijkt me wel iets voor mijn paard om de bloemen op te gaan staan vreten. Die gaat naar alles toe wat eetbaar is Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:14

Oh mijn paard zou daar met geen stok naartoe te slaan zijn! *LOL*

Kan me dus wel voorstellen hoe jouw paard reageerde!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:25

Goh Maartje, bedoel je soms Jur???? (it's all in the name !!!)
Moet je bij ons eens een rood-wit-blauw bord met Folkert en Paddox kampioen aan de muur hangen.... NO WAY dat ze daar langs ging, echt niet!!! Met als gevolg dat ik er op een gegeven moment toch naast lag bij de 253864e poging.... Irri-knol! Maar ja, Jur grapjes, kan ze wel waarderen op zijn tijd... Nu weet ik een stuk beter hoe ik het doen moet haha, ik ken haar nu veel en veel beter en zij mij ook, dus dat komt wel goed. Raar beest is het en zal het blijven ook. Hindernissen zijn bijvoorbeeld ook doodeng, die MOET je gewoon mijden! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:36

Haha ja zo is mijn Jur ook! *LOL*

Springen vond ze altijd erg leuk, maar niet als het enge muren en hekken zijn!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:05

Jesper zou ik waarschijnlijk ook niet langsgekregen hebben. Waarschijnlijk, want soms denk ik van iets dat dat echt eng voor hem is en loopt hij er fluitend langs, en de meest normale dingen zijn onneembare obstakels. *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anja_96, Annash, carina, DexterM, Earth, Gigixponys, Kla4tje, lina1998, miepmier26, Miran, nick_en_ik, NinaCharlie, Patriesje, Poekkie, Rex_Rolfo, Sure_lee, tienus63 en 156 bezoekers