puck in banningschap!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:02

laten we allemaal stil staan bij dit grote verlies va,n puck die door de grote dictator uitgesloten werd uit een gemeenschap?waar haalt hij het recht om uitsluiting te geven ? puck mag het niet weten!! ik mis haar , zij gaf haar eerlijke meniong en is ruw gebanned door die akelige dictator !!

puck we will mis you ! Lovers
Afbeelding

_________________
Proffesionals kiezen voor bwp !!!
Quote Bart :"BTW ik begin zo langzamerhand een beetje erg van jullie 3en (ellen,pj,mytens) te worden. Ik snap jullie gewoon niet, laten we het daar maar op houden."Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-10-03 15:03 ]</font>


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:04

Tja PJ. mening geven is streng verboden. Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:05

inderdaad, maar ach , onze liefde voor puck kan niemand afnemen Lovers

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:13

ik mis mijn hubbie Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:14

HUBBIE= Husband

Sugar of Wifey ... Knipoog beter...

_________________
<FONT COLOR="white">*Tell the truth...Shame the Devil*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-10-03 15:26 ]</font>

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:37

Waarom ??
Sorry heb ik gemist en ik kan zo snel niets vinden.

Da's wel banketstaaflig zeg!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:38

Heb ik iets gemist? Verward Verward Verward Ik lees vanalles over puck maar ik heb geen idee wat er aan de hand is. Sorry beetje nieuwsgierig...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:43


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:02


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:08

Nee dat vind ik dus ook mege belachelijk...... Boos!
Ik snap niet dat ze wordt verbannen, ze geeft commentaar, en niet eens een rare vraag...

Er worden zoveel stomme ONNOZELE dingen gezegt op bokt, waarvan ik denk, EN ja dat mag wel blijven staan.

Vind het dus hoogst irritant dat iemand die niet met de "grote" groep mee gaat wordt verbannen van BOKT


Ik snap dus ook niet waarom er dan BOKT is, als je je eigen mening er niet eens op mag zetten.

Bart dan kun je mij het beste ook maar verbannen, want op een forum, waar je je eigen mening niet mag zetten. En op een pagina waar je heel duidelijk merkt dat er een groep is die alles mag zetten en zeggen, Nou daar WIL IK niet BIJ HOREN.

verban mijn naam maar, maar die van julke en naoompje (nog niet) want ik weet niet wat zij er van denken. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Misselijk Misselijk Misselijk

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:12

Puck we will mis you!!!!!1

_________________
°~°~°~sLuIt Me Op In Je HaRt En VeRlIeS dE sLeUtEl....°~°~°~ OH!!!! Me LuV ShAnAiA! mAaR tOy NuMeRo UnO!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-10-03 17:12 ]</font>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:12

Wjerdo je leest niet goed!!!
puck is niet verbannen omdat ze wat zegt, maar omdat bart haar een paar keer gewaarschuwd heeft geen reacties meer te plaatsen bij dat topic!!!!! wat ze dus wel bleef doen!

_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-10-03 17:12 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:18

tuurlijk ak, maar lees maar eens waarom ze dat heeft gehad, die waarschuwingen. Dat slaat dus nergens op.

Alleen om he hondje van Stef, daar is het om begonnen. Want tegen Stef mag niets gezegt worden. Misselijk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:21

Het is begonnen toen Puck gruwelijk offtopic ging. Als ze zo geinteresseerd is in het priveleven van andere bokkers regelt ze dat maar via PB.

Maar goed, daar gaat het allemaal niet om. Ze bleef offtopic berichten plaatsen, ook na herhaalde waarschuwingen.

Gaat helemaal niet over je mening geven of het 'beschermen' van sommige mensen. Maar LEES voordat je zo overtrokken reageert.. Ik ban echt niet zomaar mensen. Puck ging gewoon TE ver en dat had ze heeeeeel erg goed door.

Maar goed, simpele excuses van Puck en die ban is weer weg, verder no hard feelings als ze zich verder kan gedragen...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:22

das fijn bart, maar ik vond dat er wel meer mensen TE ver gingen. en ook vaker TE ver gaan

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:25

Citaat:
Op 2001-10-03 17:21, schreef BartVB:



Maar LEES voordat je zo overtrokken reageert





Ik lees Bart ( ben niet blind) Kijk maar eens hoeveel mensen niet GRUWELIJK off topic gaan, nou dat kun je niet op 2 handen tellen.

en zo overdreven reageren, nou bart als puck niet was terug gekomen dan had je me echt mogen verbannen want daar wil ik dus niet bij horen

maar fijn dat ze TERUG IS WB PUKKIE

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:26

Tja, als je dat vindt dan moet je dat melden. Simpel. En ook dan krijgen die mensen geen ban maar eerst wat PB's e.d., net als Puck overigens..

Anyway, ik neem aan dat voor de meeste mensen duidelijk is wat er aan de hand is, ik heb weinig zin alles uit te blijven leggen. Lees de voorgaande berichten even, Wjerdo voor je zo pissed reageert.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:26

hmmmm misschien is dat wel de druppel geweest voor bart. ze reageerde op bijna ALLE topics waar stef in voor kwam. en dan bijna niks zinnigs maar gewoon commentaar war je niets aan hebt. als iemand iets tegen een andere bokker heeft moet ie dat prive uitvechten en niet steeds rotopmerkingen neerzetten om iemand een trap na te geven. het is haar alleen om stef te doen. altijd was er wel iets op stef aan te merken. ik vind het jammer dat er altijd weer een aantal mensen zijn die hier de boel op stelten zetten. als je het niet zint, pak je koffer en ga. ik hoop dat er dan uiteindelijk een leuke groep overblijft die het forum waardeert en het werk van bart dt ie heeft aan het forum ook. ik doe dat in elk geval wel. hij heeft dit forum voor ONS!! maar daar dankbaar gebruik van en verpest het niet voor een ander.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:31

Eeeh, Lonneke, dit gaat dus NIET over Stef maar simpelweg om een Puck die het schijnbaar leuk vindt te provoceren. Simple as that.

Als ze niet zo eigenwijs zou zijn geweest m'n waarschuwingen in de wind te slaan dan was er niets aan de hand geweest.

[edit]BTW het is Ballingschap, niet banningschap[/edit]
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-03 17:32 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:36

mensen,waar maken we ons druk om?
Het IP bannen vind ik zelf ook iets te ver gaan,maar van mij mogen ze Saskiaatje wel ipbannen met der eindeloze leugens,ik wist niet of dit het geval was met puck?

Eigelijk heeft bart wel gelijk,bokt is voor de gezelligheid,en bart kan best aardig zijn hoor ik weet niet op welke manier puck het te bont heeft gemaakt,maar volgens mij moet je daar heel wat voor doen op ge IP bant te worden,ik heb namelijk ook al vaak de boktwet overtreden

Ej bart,kan je geen boktwet o.z.d openen? dan kunnen mensen lezen wat ze wel en niet kunnen maken *LOL*

Mazzel

P.s ik heb dit bericht ook al ergens anders geplaatst,maar vond het bij beide topics wel passen Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:45

Malle Babbe: ik denk dat jij je berichtje bedoelt bij het andere topic over hetzelfde gedoe boven Sunnylover *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:53

tuurlijk gaat het ip bannen tever maar als iemand er opzettelijk opuit is bokt te verzieken en diegene krijgt er keer op keer een waarschuwing voor?
Maar diegene negeerd dat dan is er toch maar 1 oplossing?
Ik neem niet aan dat Bart op zijn knieen gaat smeken of ze alsjeblieft niet meer wil posten(bovendien helpt dat al helemaal niet)
nee stel je voor het hier zo'n zooitje wordt als op horses dat is toch helemaal niet leuk?
Tuurlijk Puck had hele goede antwoorden en soms ook niet maar daar voor heeft ze geen Ban gehad.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, cinniz123, Desty, FrNo, ijslandfan, Mo_86, Polarize, Selina, Shetje14, Urona447, Zoolgangster en 159 bezoekers