Hihihi soort contactadvertentie...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 16:59

Heb de website http://www.branddating.nl ontdekt Haha! en ik zat een beetje te browsen en nou kwam ik iemand uit Ede tegen die ook paardrijdt.. grappig zeg. heb m dus gemaild hihi niks voor mij maar ach je moet alles eens geprobeerd hebben toch? Schijnheilig Hihi is echt een grappige site (soort contactadvertenties alleen in merken)


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:17

echt wel geinig Pling *LOL*

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 22:37

Een vriendin van mij heeft haar huidige vriendje via Branddating leren kennen. Zij had voor de gein een advertentie gezet en hij reageerde. Ze hebben heel veel overeenkomsten, zo slapen ze bijvoorbeeld allebei het liefst met oordopjes in. Het klikte via de mail zo goed dat ze elkaar al vrij snel wilden ontmoeten en BAM, raak! Nu al bijna een half jaar...

Ik heb ook wel eens zelf gereageerd op beschrijvingen op die site. Maar ja, dan stuur je 4 mensen een mailtje en aangezien er geen e-mailadressen bij staan weet je dus niet van welke persoon je vervolgens een reactie terugkrijgt: "Was jij nou die jongen die de Donald Duck leest en altijd boodschappen doet bij de Albert Heijn?" "Huh? Nee, ik ben die jongen die altijd Nutella op z'n brood heeft en is vergroeid met z'n Timberlands!".

De 'ware' zat er voor mij niet bij (heb ze overigens niet IRL ontmoet hoor), wel even wat leuke e-mailcontacten aan overgehouden maar die zijn alweer verwaterd. De contacten die ik al had waren toch leuker... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:48

Ga gewoon chatten... zo heb ik Michael leren kennen afgesproken op een chatmeeting en klaar!
ruim 3 jaar bij elkaar dus

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 12:43

japs idd, ICQ rules! Hehe zo heb ik op 28 nov 1999 ene PaulM leren kennen. Hij was kei lief en woonde niet zo ver weg, dus op 3 januari hebben we een keertje afgsproken Lachen Dat klikte zo goed dat we sinds 7 januari 2000 verkering hebben, hihi ondertussen al weer bijna een jaar en 3 maandjes Party!! Pling Party!! Pling En het bevalt nog steeds prima! Lachen

Lovers Weer een ReAl CyBeR lOvE paartje Lovers

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 13:16

Vorig jaar heb ik ook een half jaar een relatie gehad met iemand die ik via ICQ had leren kennen. We woonden 10 minuten bij elkaar vandaan, we kenden dezelfde mensen en gingen op dezelfde plekken uit, maar we hadden elkaar tot dan toe nog nooit ontmoet! We zijn eerst nog een tijdje 'gewoon' vrienden geweest voordat we wat kregen, af en toe wat gaan drinken enzo. Helaas is het op een niet zo leuke manier uitgegaan.

Een andere vriendin van mij heeft haar vriend ook via ICQ leren kennen en zij zijn nu al ruim een jaar samen. Ook een cyberstelletje... Lovers

'Internetrelaties' komen inderdaad erg veel voor. Wist niet dat jij Mike ook op die manier kende, Kim! Maareh... echt verliefd worden op iemand die ik alleen via internet ken, dat zou ik me niet kunnen voorstellen. Wel dat je iemand meer dan leuk vindt en naar mail uitkijkt, maar echt verliefd worden... dat gebeurt mij pas als iemand ook daadwerkelijk voor m'n neus staat! Party!!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-29 14:18 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 13:19

Het valt meestal tegen, dat is mijn ervaring. Ik heb nu 2 x iemand in het echt ontmoet, nadat het mailen echt ontzettend leuk was en dan bleken het echt gigantische nerds te zijn!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 13:28

Ieks! Ja dat is best wel een risico als je met iemand afspreekt. Bij mij is het altijd wel positief uitgevallen, gewoon leuke mensen. Op eentje na, 10 jaar geleden ofzo, die kende ik van Teletekst (songteksten ruilen). Dat was echt de nerd der nerds... Brrr, als ik er nog aan denk... Overigens Nooit meer wat van gehoord daarna!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 14:35

Gut zo heb ik nooit iemand ontmoet.. Hoewel... Ik heb ooit een penfriend gehad en die kwam uit Israel, of die kanten in elk geval. En die kon ook o lekker slijmen in zijn brieven, dat ik werd flink geplaagd door mijn broer en zus en mijn ouders. Ze vroegen zich af wanneer de kamelen naar Nederland kwamen (als bruidschat). Helaas pindakaas. Toen ik er echt flauw van was, heb ik niet weer geschreven..
Mijn man heb ik heel ordinair in de bus leren kennen...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 16:40

Ja grappig he? gewoon chatten was dat net zoiets als hier werd ook een heel vast clubbie en er waren in die tijd veel gabbers die ook regelmatig naar houseparty's gingen. Er was toen een feest in expo in Hengelo Thunderdome geloof ik en daar gingen veel chatters heen dus werd het een chat meeting.
Ik kon altijd al goed met mike over weg maar niet extreem goed ofzo.
Nouja werd een hele gezellie avond en een week later weer afgesproken ben toen op vakantie geweest en toen ik terug kwam was het echt ' aan' we zien trouwens nog steeds wel chatters uit die tijd. met de een gaan we nog naar Feyenoord etc.Lachen
Heb al eerder een ex gehad trouwens via internet uit Eindhoven hehe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 16:49

Aaargh ja nou ik ben op dit moment dus helemaal (happy?) Single. Je moet van goede huize komen om mij bij m'n Iwaldo vandaan te houden... hihi. Ik heb nogal veel eisen.. Intelligentie bijvoorbeeld (mn laatste vriendje was zo'n type die "Blade"een hele 'mooie' Misselijk film vond en dat dan ook nog uitsprak als "Bláahduh"(eeeek) So that didn't last long... Daarvoor vriendje gehad die liefdesbrieven schreef vol spelfouten Scheve mond\\ (best schattig hoor, maar dan gan mn vingers al jeuken) Laatste die ik op t oog had was een engelse leraar (nee niet mijn eigen leraar) Tsja die was errug intelli en behoorlijk lekker. Kwijl Maarja, was een geval met HUGE bindingsangs (of hij was homo, ben d'r nog niet uit) dus dat was een mission impossible (overigens wel anderhalf jaar uitgehouden dat achter hem aanlopen hihi...) Ik maar denken.. heeft ie nou een BORD Frusty voor z'n kop of??!!.. Dus uiteindelijk AL MIJN MOED bijelkaar geschraapt en op de man af gezegd dat ik hem echt heel erg leuk vond (duidelijkheid...)Tsja hij moest er overnadenken Boos! en we zouden nog wel eens uitgaan. AAARGH half jaar later al 4x iets afgesproken maar meneer was ziek of had hoofdpijn. Extreme duivel GRUWELIJK. Nog een criterium dus: ze moeten niet te erg happen maar na een half jaar mag meneer toch wel ff duidelijk zijn. Wordt er nog pissed van als ik er aan denk.
Maarja..
Ik ben op dit moment toch nog bezig met mn examen en mn paarden en ik ga strax naar the USA (wieweet vind ik wel zo'n beachbabe Cool ) Nouja ik houdt t best uit hoor maar al mn vriendinnen zijn nu aan de man en ik ben in de bloei van mn leven!!!! Dus als er nog iemand een leuke broer heeft ofzo... Pling Hihihi Groetjes van Laura!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 20:25

mijn broer is bezet... Met Nienke, heel tof meisje, en ze mag best wel mijn schoonzusje worden! Moet m'n broer maar lekker oprotten (nee hoor, je mag blijven!)


Ik heb een stalker ontmoet via de chat... Was heel vervelend. Hij was LELIJK, zo... blokkeer hem en heb hem een paar keer verteld dat ik hem echt niet leuk vond, om niet te zeggen Misselijk Frusty enzo... Dusseh, nee, voor mijn geen cybervent. Of naja, hij mag best een keer langskomen ofzo, met veel geld dattie dan toevallig achterlaat, maar verder? Nee hoor, mijn paardje is leuker, en niet zo cyber...

Oh, wat vinden jullie eigenlijk van cybersex? Ik kan me d'r echt helemaal niks bij voorstellen, achter je computertje, naja, lachwekkend eigenlijk... Heb al regelmatig dat soort discussies gevolgd,e n het enige wat ik er van krijg is PIMP (peeing in my pants) en rofl (rolling on floor laughing)...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:19

Ja, inderdaad heel lachwekkend!

*LOL* *LOL* *LOL*

Ik heb nooit echt cybersex gehad. Is ook niets voor mij. Wel een paar keer iets in die trant, maar dan was het van "Uh ja, dan ga ik je dus nu zoenen..." (dat zei 'de andere partij' dan) en dan lag ik al helemaal in een dubbele breuk achter mijn pc-tje, kwam niet meer bij!

Haha! Haha! Haha!

Nee, cybersex is niet mijn idee van romantiek en opwinding....

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:29

Ik heb mijn huidige vriend met wie ik super gelukkig ben en met wie ik de rest van mijn leven wil delen via internet gevonden. Ik zeek zijn foto af op een homepage en hij mailde boos terug. Na een week van toch wel heel veel mail stond hij op de stoep en na hem IRL gesproken te hebben was ik verkocht.
Mijn vorige vriend had ik ook via internet, ik wou wat weten over ISDN en uiteindelijk kwam ik bij hem terecht omdat hij bij KPN werkte en van het 1 kwam het ander, eerst 2 maanden gemaild, toen afgesproken om uit eten gegaan, toen 2 maanden heel heftig verkering gehad en toen bloedde het heel snel dood, hij was het gewoon niet voor mij en ik niet voor hem.
Maar ik kan me voorstellen dat er ook veel creeps op het internet rondlopen. Vorige vriendjes had ik ook gewoon via school, uitgaan en de manege. Twee internet relaties achterelkaar was gewoon toeval en Maurice is voor altijd.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 08:28

Ik heb mijn vriend ook via internet (chat) leren kennen.
we hebben bijna 1,5 jaar verkering en de 17e april gaan we verloven Lachen

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, Avelienvd, ComscoreBot, estell__, Fly_high, IASCrawler, Ik_is_Ik, Josien_, koenlover, larapurdy, Levita, MarjanB, Nathalie18x, RoronaZorro, Shetloveerrr, Steenbok12, sunshine, x_Rebecca, xLauLaUx en 56 bezoekers