pb te laat!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

pb te laat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:49

bij mij komen pt-tjes van anderen onderhand een week later aan!!!
Dit vind ik echt slecht, nu heb ik best belangrijke prive berichten veel te laat gehad! Boos! hoe kan dat?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:48

Eeeh, kan in principe niet Haha!

Een PB komt of wel of niet aan, hij is nooit 'onderweg'...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:53

prompertje kreeg ook een bericht 3 dagen later dan dat ik m verzonden had ??????

maar bokt doet wel vaker spoooooky Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:58

Kreeg ze de email melding later of stond de PB ook echt 3 dagen niet in haar Inbox?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:01

Dat weet ik niet, ik heb net gekeken of ik m nog had, maar ik heb al geschoond.......

Volgens mij kwam hij later in haar inbox?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:46

Dat kan niet, je kan niet een pb versturen, opschonen zodat hij er niet meer bijstaat, en dan pas aankomen bij een ander. Dat zou betekenen dat je hem ook al weg hebt gedaan uit de outbox en dan komt hij nooit meer aan, als hij weg is is hij weg Tong uitsteken

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:47

Ik weet niet of dat niet kan. Want ook dit heb ik al gehad. Pb's doen wel vaker vreemd.
Een melding geven dat er wat is, dan kijk je en is er niets, en even later staat er bovenin dat je er 1 hebt en dan krijg je geen pop-up maar is er wel 1.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:48

nee ik heb eergisteren opgeschoond en dit speelde twee weken geleden. vandaar dat ik mijn en haar bericht niet meer heb

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:51

Ik heb ook geen idee of hij later in mijn mailbox was gekomen, feit is wel dat ik helemaal geen pop-up heb gekregen, en ook stond er bij Priveberichten niet dat er een nieuw bericht was (en ik log meerdere keren per dag in, dus ik had het altijd moeten zien)
.
Stomtoevallig opende ik mijn Inbox eens een keer, omdat ik bericht van gijsenkim verwachtte, en toen zag ik hem staan - en ik ben daar nog boos over, want ik zou Kim antwoord geven Boos!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:52

Ja maar Gijsenkim, je kon het toch niet meer checken want bij jouw stond hij gewoon in de sentbox, omdat hij al verzonden was Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:55

ja maar zij vertelde me dus dat hij dagen later bij haar was.,,, en gezien het verhaal hier kan dat dus kloppen....... bokt doet wel vaker vreemd , en dat is helemaal niet erg want het is een stukje technologie.... Ik kan altijd wel lachen om de gekke bokkesprongen van bokt

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 12:22

promptertje schreef:
Ik heb ook geen idee of hij later in mijn mailbox was gekomen, feit is wel dat ik helemaal geen pop-up heb gekregen, en ook stond er bij Priveberichten niet dat er een nieuw bericht was (en ik log meerdere keren per dag in, dus ik had het altijd moeten zien)
.
Stomtoevallig opende ik mijn Inbox eens een keer, omdat ik bericht van gijsenkim verwachtte, en toen zag ik hem staan - en ik ben daar nog boos over, want ik zou Kim antwoord geven Boos!


nou dit had ik dus precies hetzelfde maar dan met 5!!! pb-tjes!

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:58

Hoe werkt dan dan eigenlijk psies ? Ik krijg namelijk ook een popup als ik een berichtje heb en vind hem dan in mijn in-box....
Betekent dat dan dat hij automatisch verstuurd wordt op het moment dat de ander inlogt (de ontvanger ?) Dan gaat hij toch uit mijn outbox in de inbox van de ontvanger en sentbox van verstuurder ?
Ik heb namelijk ook nog twee berichtjes staan in mijn outbox die ik al dagen geleden aan iemand heb gestuurd. Maar diegene is in die dagen al wel online geweest.....zou dat niet moeten kunnen ?
Ik vindt het wel erg vervelend aangezien dit over een belangrijk onderwerp gaat. Dus toch beter voor mail kiezen ?

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 16:01

ja normaal gesproken krijg ik ook een pop up als ik nieuwe pbtjes heb ontvangen. Maar dat was nu dus niet het geval! nu kreeg ik geen bericht. Ook werd er niet in mijn inbox aangegeven dat ik nieuwe berichten had gekregen. Ik zou echt niet weten hoe dat zou kunnen, daar heb ik dus totaal geen verstand van. Het enigste wat ik wil is dat het opgelost word Haha! want nou keek ik dus van de week in mijn inbox, bleek dat ik 5 nieuwe pbtjes had gekregen... die niet aangegeven waren... en een paar dagen te laat binnen kwamen :S