plastische chirurgie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 12:04

Ik hoorde net op de radio dat Bin Laden zijn gezicht heeft laten veranderen dmv plastische chirurgie. Slim Scheve mond\


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:12

Echt waar??? Verward

Vaag zeg. Zoiets verwacht je toch alleen in een film ofzo.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maxlovertje
Berichten: 28
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:13

he bah zeg!!!!
Nu kunnen we niet meer zien wie nou Bin Laden is!!

Paarden zijn de MOOISTE dieren, maar Max is de allermooiste (+de liefste)!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:13

zou hij die baard nu weglaten? als hij dat doet moet hij volgens de Taliban eigenlijk met de zweep krijgen. hehehehehe!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 12:19

Vreemd hè? Ik kon het eigenlijk ok niet geloven, maar het was op het nieuws van Sky radio, dus het zal wel kloppen.
Haha inderdaad, zonder die baard wordt-ie door de taliban vast en zeker het land uitgezet }>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:17

Ik heb het net ook gehoord. Is idd best mogelijk, je hoort het vaker, bijvoorbeeld bij misdadigers die een nieuw leven beginnen in Zuid-Amerika.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:50

wat ik mij dan afvraag: hoe weten ze dat nu?

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 17:08

Zo komt hij eruit te zien als een soort Michael Jackson..... *LOL* Beat it!!! HAHA... *LOL*
Sorry, het is effe serieus. Ja, dat kan wel, zie je in films inderdaad veel. Je kan een heel ander persoon worden.
Pas dus op als je denkt dat Michael Jackson over de Kalverstraat loopt........... Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:43

Michael Jackson met een tulband Knipoog

"u kunt ook contact opnemen met de plaatselijke politie"

_________________
And the rest is silence

Shakespeare - Hamlet

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-10-02 19:43 ]</font>

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 13:39

Hmm.. lijkt me niet zo handig.. om van zo'n operatie te herstellen is nogal wat tijd nodig.. Daarnaast moeten mensen wel weten dat hij OBL is, anders luistert er niemand naar hem. Als iemand het weet, dan komt de KGB en/of de CIA er ook wel weer achter: resultaat. Pijnlijke operatie geheel voor niets.. lariekoek..

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 13:41

Dit past overigens in hetzelfde rijtje lariekoek:


"IT'S FOR A GOOD CAUSE
The President has asked that we unite for a common cause. Since the hard line Islamic people can not stand nudity, and consider it a sin to see a
naked woman that is not their wife, tonight at 7:00, all women should run out of their house naked to help weed out the terrorists.

The United States appreciates your efforts, and applauds you. God bless America. "


Ik denk dat je daar een hoop Moslims (en Christelijke Mannen) blij mee zou maken... Ik vond hem wel goed gevonden als tegenwicht voor het wel heer zwaar bekleed zijn in Afghanistan, maar aan de andere kant zou dat weer bevestigen dat wij Westerlingen "verderfelijk" zouden zijn...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 14:37

Yep, en ik zou er niet aan mee doen! niemand hoeft mij verder in mijn blote nakie te zien, en daarbij is het te koud hier. en ik denk daar ook.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:16

als ze voor jou dan op de vlucht slaan, kunnen we jou dan niet naar afghanistan sturen? Om de Taliban te verjagen? De wereld zal je rijkelijk belonen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:23

Misschien ziet hij er nu zo uit;

Afbeelding

Of misschien zelfs wel zo;

Afbeelding

Doet me denken aan een film waarin een moordenaar dat ook had gedaan en ja ook in As The World Turns => David Stenbeck

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:40

Ja hoor, met jou kunnen we de oorlog winnen! hehe, zucht.
Grinnik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:57

die been achtige oslama? ja, en weet je wat ik dan nog deed? dan trok ik hem KEIHARD aan die stomme sik!!!!!!!!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:59

moet ie zich maar fatsoeneren, fatsoenlijke kleren aantrekken i.pv. die malle jurk. En scheren uiteraard en een normaal kapsel. En zo denken wij westerlingen over nare mannetjes in een lange jurk die alle niet-gelovigen en vrouwen haat!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:08

ik vind het eerlijk gezegd niks voor bin laden.. okee hij verstopt zich alleen hij laat zichzelf wel op tv om te zeggen dat hij het niet gedaan heeft etc. het is echt NIETS voor hem om zich te laten opereren

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:37

HAHAHAHAHA Haha! *LOL* *LOL* Haha! . Mr, Bean Laden.........die is echt goed. *LOL*
En inderdaad....in 'As the world turns" liet David Stenbeck zich ook veranderen in Dr. Reid Hamilton. (Je hebt zeker verder niets te doen he, Suzanne....) Op zich zag ik het wel maar die guppies in de serie niet.......om het spannend te houden, werd Julia nog verliefd op hem terwijl hij haar vroeger ontvoerd had........
Sorry, erg off-topic. Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Antonius, Bloesem21, cinniz123, GoogleAdsense, GrapeshotBot, idje, Ketly, Leo, linoleum, moonsparkle, nayla, RianneH, SunnyHorse, willemijn_T, YandexBot, Yellowbird en 150 bezoekers