oefenspringen omgeving zuid-holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

oefenspringen omgeving zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 08:46

ik wil graag 1 keer in de week naar springles of oefenspringen.
Ik heb een paar keer geprobeert een B parcours te starten, maar door de zenuwen bak ik er niets van
paard wil wel maar ik op dat moment niet.
Nu ben ik op zoek naar oefenparcoursen of (groeps)springles.
Wie weet op welke manege's ze dat doen, het liefst ook waar je een beetje hulp krijgt.


bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:46

wij hebben op woensdag altijd een springles, daar zou je eventuel ook kunnen lessen, anders moet je me evnetjes pb'en

zo hard gevochten om bij ons te blijven...yusta ik mis je
01-09-92 SHY YUSTA 26-08-06

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:49

Bij de Molenkamp in Nootdorp worden regelmatig oefenparcoursen georganiseerd.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:51

volgens mij op t hippisch centrum bodegraven ken het daar zelf niet maar weet dat mensen op stal daar springen

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:27

In Wuustwezel (net over de grens van BelgiĆ«) op manege jump-on kan je iedere woensdag een oefenparcours springen. Geloof voor 6€50 per parcours en 10€ voor twee parcoursen. Ze helpen je ook ontzettend hard. En je mag het hele parcours uitspringen. ook mag je kiezen wat voor sprongen je wilt en op welke hoogte/breedte. OOk of je er hekjes, platen, bruggetjes, ... onder wilt of een waterbak,....

Ideaal dus. Voor meer info => pb dan even. Haha!

(PS, het lijkt voor je paard op een echte jumping En het is binnen of buiten en je hebt pistes met van dat speciale een beetje nattige zand. => kan even niet op de naam komen Verward )

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

Arabendu

Berichten: 641
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:09

Nadiene schreef:
Bij de Molenkamp in Nootdorp worden regelmatig oefenparcoursen georganiseerd.

Iedere 1e zaterdag van de maand.

Bij Neeleman stond deze zomer ook een parcours, daar kon je oefenen wanneer je maar wou tegen een klein bedrag.

Bij een aantal officiele wedstrijden is het ook mogelijk om de avond ervoor en soms op de dag zelf een oefenparcours te rijden
Was vroeger op de Waal het geval, maar deze organiseren nu geen springwedstrijden meer als ik het goed heb. Flardingha heeft volgens mij de gelegenheid tot het rijden van een oefenparcours aan het einde van de wedstrijd.

RIP Macho, stoere rottweiler[2/12/93-5/3/04]
Word ik vanmorgen wakker, ligt de wereld op de stoep
Jahil is terug! Z2+21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:11

In delft is in Oktober een oefenparcours beschikbaar.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:28

Bij Neleman staat een oefenparcours in de wei daar mag je voor ik dacht 6 euro gebruik van maken. Als je vanuit Delft over de Rijksstraatweg langs Prinsenstad richting Overschie rijd (met de auto) dan zie je het aan je linkerhand liggen. Ik dacht dat het Hofweg heette maar dat weet ik niet zeker. Het is iig wel dichtbij je eigen stal.. Je moet volgens mij wel zelf voor de instructie zorgen dus ik weet niet of dat echt iets is dat je zoekt.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 06:11

Molenkamp is idd eerste zaterdag vd maand om 19.00uur. Instructie aanwezig om je te helpen (ook handig). Dus 4 oktober kun je een poging wagen, opgeven bij cindy de ronde ofzo, moet je ff de molenkamp bellen.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:56

Manege Simonshaven, in SImonshaven.(net voorbij Spijkenisse) Iedere donderdag staat er overdag een parcours waarmee je zelf kunt oeffenen, en donderdagavond is er springles..Goede instructeur, mooie bak lekker groot.
Verder zijn er her en der wel oeffenparcoursen in de buurt. Gewoon even rondvragen. En anders rijd je toch een keer rc mee, dan ben je minder zenuwachtig, want er hangt toch niets vanaf.. gr Marijke.
P.s. in belgie hebben ze idd in de winter veel oeffenwedstrijden. Inschrijven kost niet veel, en het zijn leuke parcoursen. Ik heb met de mijne een aantal keren bij Peeters?? meegedaan?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:58

P. Peeters, in massenhoven...
Alleen wel erg druk met rondscheurende pony's..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 26 bezoekers