Collendoorn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
serenta

Berichten: 2271
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:05

Wie is er in ponypark collendoorn geweest in 1995? En heeft er toen foto's gemaakt van de veulens die die zomer zijn geboren??


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:54

Ik heb zelfs nog nooit van dat park gehoord, dus laat staan foto`s gemaakt, maar hoezo?

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:21

Ilkkah schreef:
Ik heb zelfs nog nooit van dat park gehoord, dus laat staan foto`s gemaakt, maar hoezo?


Het hoorde volgens mij bij Ponypark Slagharen.

It never eats, it never sleeps, it never stops...


serenta

Berichten: 2271
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 21:44

Ja is dezelfde.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:47

Collendoorn ligt daar vlakbij, tegen Hardenberg aan. Is volgens mij ook gemeente Hardenberg. Maar wat is het verschil tussen Ponypark Slagharen en Ponypark Collendoorn als het toch zo dicht bij elkaar ligt? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:37

Kais"]
[quote="Ilkkah schreef:
Ik heb zelfs nog nooit van dat park gehoord, dus laat staan foto`s gemaakt, maar hoezo?


Het hoorde volgens mij bij Ponypark Slagharen.
[/quote]

grinnn, zelfs daar ben ik nog nooit geweest, dus weet het niet, het zal best... Tong uitsteken

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:42

Karin schreef:
Collendoorn ligt daar vlakbij, tegen Hardenberg aan. Is volgens mij ook gemeente Hardenberg. Maar wat is het verschil tussen Ponypark Slagharen en Ponypark Collendoorn als het toch zo dicht bij elkaar ligt? Verward


Ponypark Slagharen is een attractiepark waar je ook rondritjes op pony's kon maken. Nu heet Ponypark Slagharen, Attractiepark Slagharen, want de pony's zijn al een tijd niet meer in dat park. Haha!

Ponypark Collendoorn is een soort camping met huisje die je kunt huren en waarbij je een pony krijgt om de hele dag mee te tutten.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 08:39

jeetje ik heb volgens mij honderden foto's van collendoorn, ben er 5 of 6 keer geweest. Mijn shet komt er zelfs vandaan. Ik heb volgens mij ook wel foto's van veulentjes, maar weet niet precies welk jaar, ik dacht uit '93 of '94...

marijkiej
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:15

ik kom er ieder half jaar omdat me oom daar half baas is we blijven er dan elk half jaar een week altijd maak ik fotos!
heb je trouwens die grote paarden gezien??? 1tje die bruine is de verozgrpaard van me zus en mijn verzorgpaard is diegevlekte pinto lijkt het wel. Lachen

groetjes marijke *LOL*

rakker staat aan het kanaal de ezel staat aan de overkant van het kanaal rakker vraagt:,,hoe kom ik aan de overkant?" andwoord de ezel:,,Je bent al aan de overkant!"

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:18

ik elk jaar iedegeval volgend jaar als ik 13 ben mag nie meer
dus in 2004 ga (hoop)ik vaker!
maar 1995 neit geweest

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers