wedstrijden doen zonder bij de ponyclub te zitten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 10:52

Ik heb een vraag ik wil graag af en toe een wedstijd doen maar zit niet bij een ponyclub.kan dat en hoe kom ik erachter dat ik weet waar en hoe???? Verward Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 10:56

Je kan op de manege's in de buurt vragen of ze onderlinge wedstrijden organiseren en of jij daar als buitenstaander aan mag deelnemen.

Voor landelijke wedstrijden dien je aangesloten te zijn bij een rijvereniging.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:00

Volgens mij kan dat niet... sowieso niet bij het KNF. Om wedstrijden te rijden moet je bij het KNF lid zijn van een Landelijke Rijvereniging of Ponyclub. je hoeft niet mee te rijden in de verenigingslessen, je kan ook administratief lid zijn, dat is een stuk goedkoper.
Niet elke vereniging is blij met administratieve leden... vind ik terecht, je bent lid van een vereniging om het meedoen, niet om het postbusnummer... maar als je alleen wedstrijden wilt rijden en verder niets kan je ook niet buiten ze om....
Maar waarom wil je niet lid zijn van een vereniging? Is toch hartstikke leuk joh, met een groep naar de wedstrijden gaan, er samen voor trainen op de les, en de les erna er leuk over na praten. jaarlijkse bosrit, onderlinge wedstrijd, andere uitstapjes, je leert de ruiters uit je omgeving beter kennen...Gezellig, leuk, het kan zoveel meer zijn dan een naam op je coupon...Maar dan moet je het wel willen natuurlijk!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 14:56

nou bij ons moet je dan met allerlei dingen helpen met je ouders enzo,mijn ouders werken en hebben geen tijd voor rommelmarkt of oud papier ophalen met concours meehelpen enzo,ze hebben er ook geen verstand van!! Party!! Party!!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 15:12

ik zit ook (nog) niet bij een ponyclub maar rijd toch wedstrijden. bij de nkb doen ze er meestal niet zo moeilijk over. Laatst deed ik mee met een onderlinge wedstrijd en binnenkort met een officieele maar dan niet voor de prijzen daarvoor moet je gewoon veel rondbellen waar het mag maar dan mag je vaak meedoen en word je ook beoordeeld maar doe je dus niet mee voor de prijzen. Waar ik les van heb zegt meestal welke wedstrijden ik misschien mee kan doen, maar anders gewoon veel rondvragen enz. en volgend jaar koop ik denk ik gewoon een startkaart want dan ga ik ook bij de ponyclub. Lachen Koe