Ons M1-debuut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ons M1-debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 10:57

Omdat we op onze vorige wedstrijd in 2 proeven 4 winstpunten hadden gescoord en we van 14 naar 18 winstpunten gingen, hebben we gister ons M1-debuut gemaakt. (ik had eigenlijk gehoopt dat ik nog een paar maandjes L2 zou kunnen rijden, maar nu dus een vervroegde overstap).

Het was weer onze eerste indoorwedstrijd, maar we moesten buiten losrijden ivm de nieuwe regeling mbt juryleden (bij meer dan 6 deelnemers mogen de proeven niet door dezelfde jury worden beoordeeld). We mochten heerlijk onder de bomen losrijden... lekker veel schaduw en...... VLIEGEN!! Paris heeft geen 20 meter gestapt zonder dat ze stil ging staan om die ellendige vliegen onder haar buik weg te slaan Haha! alleen in draf en galop ging het enigszins... maar ook daar bleef ze schudden en klieren.... (Ik bleef er vrij kalm onder, omdat ik weet dat ze dus ECHT een hekel aan vliegenbeestjes heeft en er in de binnenbak veel minder zouden zitten en ze dan ook stopt met klieren... Ik zag mijn collegaruiters al kijken van: Nou, als dat zo dadelijk de ring in moet... *LOL* )

Op naar de ring. Ik had startnummer 2, bleek dat nummer 3 al in de ring zat... Bloos Nou ja, me even netjes aangemeld bij de jury, we mochten starten... Sjonge wat was het warm in die rijhal Ziek maar uiteindelijk toch een fijne proef gereden... Op naar de 2e ring, waar het eigenlijk nog warmer was... Vingers aflikken DORST!! Paris was moe en had het warm en ook ik was niet meer geheel fris maar we hebben ons toch nog door de proef heen geslagen, al zaten er wel wat fouten in.. Maar al met al was ik toch tevreden over ons M1 debuut...
Na nog wat stalgenoten voorgelezen te hebben in het M2 ben ik naar de kantine gegaan om mijn puntjes te gaan bekijken...

Eerste proef 1e met 169 punten!!! En de tweede proef 154 punten....
Niet slecht voor een M1-debutant he.... Knipoog

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:00

Niet slecht? Heel goed! Gefeliciteerd!!!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:00

Heeeelemaal niet slecht!!! Dat is nog eens een debuut. Tsja, en nou kan je niet meer terug he.
Op naar de M2!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:05

Geleliciteerd met je 2 winstpunten hoor!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:09

169 punten, holy moses. Ik zei nog zo dat je door moest naar het M1, het gaat te hard met jou en paris om te blijven hangen. Hangen kan altijd later nog. Nu het vooruit kan moet je vooruit gaan. Als Paris het niet afkan, haal je die punten niet. Gefeliciteerd!

De hond is de betere mens

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 12:51

Bloos was wel boven verwachting hoor... maarre moet wel zeggen dat ik gisteravond de hele avond heb zitten glimmen... Cool
Ik was ontzettend trots op mijn paardje!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:58

Wat een super debuut van jullie in de M1! Gefeliciteerd OK dan!

Nadeel is wel dat je nog beter moet rijden om er volgende keer overheen te gaan Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 13:01

Ja Fitz, normaal kun je zeggen: Ach, dit was de 1e x, volgende keer beter!! Maar dat gaat moeilijk worden, om dit te verbeteren... Haha!

Het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan nu... Knipoog hahaha... maar ben er evengoed toch heel blij mee!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:08

Wat leu~k! We kunnen elkaar de hand schudden Haha!

Alsnog proficiat met je resultaat!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:13

Gefeliciteerd!
Wat een super debuut! Party!!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 13:17

Tyrza schreef:
Wat leu~k! We kunnen elkaar de hand schudden Haha!

Alsnog proficiat met je resultaat!!!


Jij ook met een Inspekteur-nakomeling? Haha!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:20

Smaxie"]
[quote="Tyrza schreef:
Wat leu~k! We kunnen elkaar de hand schudden Haha!

Alsnog proficiat met je resultaat!!!


Jij ook met een Inspekteur-nakomeling? Haha!
[/quote]

Hihi, bijna...die op mijn avatar is een Inspekteur, maar daar maak ik volgende maand een ander debuut mee Knipoog

Ik dus met een Gribje (zie in the picture...).

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 13:28

Ja, heb het net gezien... Netjes hoor.. met die hitte in zo´n zware baan!!
Jij ook gefeliciteerd!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:25

Heel erg gefeliciteer en idd op naar de ............... M2!!!!!!!!!!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:50

Nou nou.. op naar de M2.... jullie zijn wel heel positief!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:54

Je moet een doel voor ogen houden, Smaxie Haha!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:58

We komen dat M2 vanzelf tegen... Knipoog Hihi.. laat me eerst maar aan het idee wennen dat we M1 rijden Haha!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers