lucky laat paarden schrikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

lucky laat paarden schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:32

ìk was zaterdag in ucghelen aan het buitenrijden op mijn verzorgshetje lucky,lucky die draaf best snel en ik reed op zo;n paadje waar takken voor hingen enm wara je niet helemaal zicht heb ineens zie ik 2 amazones en paarden die schrokken van het gekledder van lucky's hoeven de paarden waren al helemaal ana het springen en ik lucky inhouden nou die staat niet 1 2 3 stil,nou ik zie dat 1 paard zich al opdraait waarop de ruiter eraf valt en eronder kwam Bloos!
en een gil geeft de andere ruiter gaat achter het paard aan die weg gallopeerde zonder ruiter en ik stap naar het meisje die eraf gevallen was toe.ik zxeg zo sorry,gaat het ik zag jullie niet,sorry gaat het,en toenm zei ze iets van nou fijn is het niet een hoefijzers op je been,ik nog een keer sorry ik zag jullie niet,en toen stond ze op en liep de richting in waar het paard heen rende en de andere ruiter met paard.later kwam ik ze weer tegen,en zegt dat ene meisje tegen mij"wat ben jij voor een kankerwijf dan!"ik zeg:ik deed het toch ook niet express zei weer"néenéee, ik had echt zo iets van sorry hoor,en heb der de hele rit nog aan gedacht!.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:23

Dat is wel banketstaaf zeker als je het niet expres deed.
volgende keer op een onoverzichtelijk stukje toch maar stappen.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:41

je hebt dat toch niet expres gedaan.Ik zou me niet schuldig voelen als ik jou was. Heel vervelend dat de paarden van hen van je schokken, maar in dit geval niks aan te doen

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:48

newie schreef:
Dat is wel banketstaaflig zeker als je het niet expres deed.
volgende keer op een onoverzichtelijk stukje toch maar stappen.

tja dan kun je eigelijk op elk stuk wel stappen ":?

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:49

petrabonanza schreef:
je hebt dat toch niet expres gedaan.Ik zou me niet schuldig voelen als ik jou was. Heel vervelend dat de paarden van hen van je schokken, maar in dit geval niks aan te doen

nee ik ga niet voor de gein paarden op hol laten vliegen
wie wel:?
ik kon der niks aan doen paarden zijn levende wezens en die kunnen nou eenmaal schrikken

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:03

horssie"]
[quote="petrabonanza schreef:
je hebt dat toch niet expres gedaan.Ik zou me niet schuldig voelen als ik jou was. Heel vervelend dat de paarden van hen van je schokken, maar in dit geval niks aan te doen

nee ik ga niet voor de gein paarden op hol laten vliegen
wie wel:?
ik kon der niks aan doen paarden zijn levende wezens en die kunnen nou eenmaal schrikken
[/quote]

ja idd, maar dat ze je gingen uitschelden slaat helemaal nergens op natuurlijk
Een paard kan nog zo mak zijn maar van onverwachtse dingen kunnen ze altijd wel schrikken, daar kan jij niks aan doen dus niet te veel overnadenken Knipoog

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:04

tja ik weet het ,ik heb het ook van me af gezet ik konder nou eenmaal niks aan doen en iets wat gebeurd is kun je niet meer trug draaien

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:15

nee je kon er zeker niks aan doen Lachen
Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt maar dan niet met zulke meisjes hehe.
Toen verzorgde ik ook een paar shetjes en 2 haflingers samen met mijn zusje.
we gingen naar het bos mijn zusje reed op een shet en ik op 1 van de haflingers (die vrijschrikachtig was)
opeens kwam er een grote hond uit de bosjes gevlogen dus m'n pony schoot er keihard vandoor. Kon nog net blijven zitten gelukkig Tong uitsteken
kwam ik een paar meisjes tegen op paarden.
die zagen wat er aan de hand was en blokkeerde gelukkig de doorgang zodat m'n pony wel moest stoppen Haha!
hij had denk het bit vast want hij was echt niet te stoppen Verward
maarjah gelukkig zijn er ook aardige medebosgebruikers onder ons

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:24

jah jij hgebt echt geluk gehad hoor!
soms dan heb je van die mensen die gewoon blijven staan en niks doen en kijken hoe je paard er langs vliegt

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:34

ja dat is ook zo lekker banketstaaf.. hoop zoiets echt niet mee te maken..
heb nu dan 2 eigen fjorden die ( bijna ) nergens bang voor zijn, maar hun schrikken ook wel eens hehe
ben nu ook nog een fjorden merrie aan het inrijden van de fokkerij waar die van ons staan..
Dus over een half jaartje eens kijken hoe die op het bos reageerd Verward Met mijn eigen paardje ernaast dan is ze misschien iets minder bang Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:37

haha ja dat scheelt weer om samen te gaan
lucky is echt ook bijna nergens bang voor vrachtwagens tractoren sleepmachines enzo loopt ie vrolijk langs