Weer 2 punten erbij!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Weer 2 punten erbij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 19:39

Onverwacht maar toch gekomen Haha!
Ik had vandaag mijn 2e L2 concours met de hengst in Liempde. En met losrijden was hij al behoorlijk heet en druk. Dit was in de eerste proef niet anders en hij explodeerde na de tweede middengalop ook even. Hij sprong in de lucht om vervolgens overkruist verder te galloperen. Gelukkig corrigeerde hij zichzelf en kon ik toch nog een nette volte 15 meter in galop rijden.
De tweede proef ging wel iets beter maar nog te ongecontroleerd. Hier was hij afgeleid door de stallen aan de bakzijde. In deze stallen stonden uiteraard ook paarden en dat was interessanter dan het vrouwtje Knipoog Cool
Maar ik was over deze proef niet ontevreden al had ik wel beter gereden.
Maar het resultaat mocht er toch nog zijn:
1e proef derde met 158 punten (er waren 8 deelnemers trouwens).
2e proef tweede met 164 punten.
Niet slecht dus voor mijn stuiterend racekanon.
Voor het eerst zijn er ook foto's gemaakt tijdens het concours en deze zal ik binnenkort eens op Bokt zetten.
Dus, weer een fijne dag gehad en we zijn weer 2 punten rijker. Nog 6 en we mogen al M1!!!

Greetz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:42

Gefeliciteerd!
Op naar het M1!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 10:16

Maar voor ik naar het M1 ga, zal ik toch nog even verder moeten oefenen want zo krijg ik geen M1 proef rondgestuurd Knipoog
Ik moet hem op concours nog beter kunnen controleren. De ene week gaat dat al beter dan de andere week. Hij heeft heel veel ringervaring nodig. Maar ik heb tijd en ik hoef natuurlijk niet meteen met 10 punten over. Ik heb hem net 2 keer gestart dus ik blijf nog wel een tijdje in het L2 hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:06

Ja je kan natuurlijk altijd pas met 20 wp overgaan. Gewoon effies kijken hoe het allemaal gaat en of ie zich beter gaat gedragen Haha!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:29

Mijn instructrice was er gelukkig zondag ook bij en die kon nu ook eindelijk eens zien wat hij in de proef uitspookt. Thuis kunnen we de overijverigheid en heetheid heel fijn 'gebruiken' maar op concours lukt dat veel minder.
Mijn juf vindt dat ik ook veel te gespannen ga rijden en te voorzichtig wordt dus ik lok het zelf ook wel een beetje uit. Ik moet zelf nog meer leren om ook in de proef rustig te blijven hoe heet hij ook wordt.
Maar goed, we mogen zeker niet klagen met 4 winstpunten na 2 keer starten. Gewoon goed blijven oefenen!

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:26

nou wel goed hoor met zo'n hyper hengst Haha! en in de L2 is het al helemaal goed vind ik. Alleen jammer dat hij de vrouwtjes soms even iets belangrijker vind dan hij jou vind

succes!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:42

Zwelgje schreef:
Maar voor ik naar het M1 ga, zal ik toch nog even verder moeten oefenen want zo krijg ik geen M1 proef rondgestuurd Knipoog


Ja, dat vertelde je ook al toen je in de L1 reed Knipoog
En toch blijven de punten binnenstromen, vaag hoor Haha!

Gefeliciteerd met je winstpunten !
Goed gedaan hoor !
Het zal vast en zeker meer dan verdiend zijn geweest.
Ik zal de "zie je nou wel"-reactie achterwege laten, je weet inmiddels wat ik over jullie als combi denk Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:32

netjes hoor, bij mij gaat het niet zo snel Scheve mond