Hoe zit dat nou met Fasel's Birthday Lan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Hoe zit dat nou met Fasel's Birthday Lan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 09:29

Nou, die gaat natuurlijk gewoon door. Er was absoluut geen sprake van dat die zou vervallen. Kom nou zeg. Die gezelligheid wil ik ook niet missen hoor Mayo.

Om dit topic niet helemaal alleen over het doorgaan te laten gaan (zijn we tenslotte snel uitgepraat) wil ik graag van ervaren lan-organisators wat tips. Want hoe gaat het geheel in zijn werk. ER komen nog al wat mensen. Hoe gaat dat met stroom? Evt. kosten. Ik vraag maar wat want dit wordt onze eerste keer.

Wat mij betreft hoop ik dat nog velen zich aanmelden. HO emeer zielen hoe meer vreugd.

'Paint' it 'Black'


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:46

Mooi zo! Was al bang dat ik je over het knietje moest leggen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:49

Heey, nou moet ik wel komen, wanneer is het okalweer.............


MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:51

Het is in het weekend van 15 november.
Zie ook dit topic

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:54

oh genotterd, ben ook van de partie

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:58

Ohoh, durf ik dat aan? Scheve mond Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:02

Hoe gaat dat in zijn werk?

Mensjes komen aan en sluiten zelf de boel helemaal aan (Dus wat tafelruimte is welkom) Stekkerblokken, HUB's, netwerkkabels etc. wordt altijd zelf meegenomen. Vergoeding voor stroomverbruik etc. is tot nu toe nooit een issue geweest. Over het algemeen nemen een aantal bokkers wat kleinigheidjes mee als dank voor het gebruik van de locatie Haha!

Verder zit een deel dus lekker achter een comp en een ander deel is gezellie aan het het kleppen Haha! Daarnaast wordt er zelf drank en voer meegenomen, alleen ontbijt wordt wel eens verzorgd, maar dat hoeft natuurlijk niet kostenloos, een flinke groep mensen = een flinke boel voer! *LOL* En natuurlijk ruimte voor alle luchtbedden, slaapzakken en weet ik veel wat (iets waar ik toch geen last van heb Schijnheilig Tong uitsteken)

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:08

Tent, wellicht???? moet wel verwarmd worden

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 11:34

Mike schreef:
Hoe gaat dat in zijn werk?

Mensjes komen aan en sluiten zelf de boel helemaal aan (Dus wat tafelruimte is welkom) Stekkerblokken, HUB's, netwerkkabels etc. wordt altijd zelf meegenomen. Vergoeding voor stroomverbruik etc. is tot nu toe nooit een issue geweest. Over het algemeen nemen een aantal bokkers wat kleinigheidjes mee als dank voor het gebruik van de locatie Haha!

Verder zit een deel dus lekker achter een comp en een ander deel is gezellie aan het het kleppen Haha! Daarnaast wordt er zelf drank en voer meegenomen, alleen ontbijt wordt wel eens verzorgd, maar dat hoeft natuurlijk niet kostenloos, een flinke groep mensen = een flinke boel voer! *LOL* En natuurlijk ruimte voor alle luchtbedden, slaapzakken en weet ik veel wat (iets waar ik toch geen last van heb Schijnheilig Tong uitsteken)


kijk dan weten we wat we aan boodschappen moeten doen. Haha! .

Stroom was voor ons ook geen issue hoor. Maar ik heb geen flauw idee hoe zoiets in zijn werk gaat. Nou, jullie komen maar binnen en ik ga de kroeg wel in of zo. Wel opruimen als ik terug kom.
Haha!

'Paint' it 'Black'

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:38

Fasel schreef:
Nou, jullie komen maar binnen en ik ga de kroeg wel in of zo. Wel opruimen als ik terug kom.
Haha!


Dan ga ik mooi wel mee! Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 11:46

Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks Haha!. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee Haha!

'Paint' it 'Black'

Machie

Berichten: 16000
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:49

iddm hier ging het net zo als Mike het zei
Ik heb helemaal niks georganiseerd heb alleen mn moeder boedschappen laten doen *LOL*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:06

Fasel schreef:
Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks Haha!. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee Haha!


Hoezo? Wij gingen toch samen aan de wandel!? Of moest ik dat nou geheim houden!? Verward

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 12:07

Mike"]
[quote="Fasel schreef:
Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks Haha!. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee Haha!


Hoezo? Wij gingen toch samen aan de wandel!? Of moest ik dat nou geheim houden!? Verward
[/quote]

Wanneer gaan we samenwonen? Want nu ben ik door jouw woorden toch vrijgezel Haha!

'Paint' it 'Black'

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:27

Fasel"]
[quote="Mike"][quote="Fasel schreef:
Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks Haha!. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee Haha!


Hoezo? Wij gingen toch samen aan de wandel!? Of moest ik dat nou geheim houden!? Verward
[/quote]

Wanneer gaan we samenwonen? Want nu ben ik door jouw woorden toch vrijgezel Haha!
[/quote]

ok. Ik weet al weer genoeg Knipoog
Kan ik lekker op de lan-party met een andere vrouwlijke bokker kenismaken Knipoog

GEINTJE Haha! Haha! Haha! Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 15:17

MrMagic"]
[quote="Fasel"][quote="Mike"]
[quote="Fasel schreef:
Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks Haha!. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee Haha!


Hoezo? Wij gingen toch samen aan de wandel!? Of moest ik dat nou geheim houden!? Verward
[/quote]

Wanneer gaan we samenwonen? Want nu ben ik door jouw woorden toch vrijgezel Haha!
[/quote]

ok. Ik weet al weer genoeg Knipoog
Kan ik lekker op de lan-party met een andere vrouwlijke bokker kenismaken Knipoog

GEINTJE Haha! Haha! Haha! Haha!
[/quote]


Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Nu ben ik mun vriendjuh kwijt.

'Paint' it 'Black'

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:19

Wanneer trek ik bij je in!? Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:21

Na de lan misschien... Ik wil wel eerst een leuke meid zijn tegengekomen Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:27

Ik heb me ook opgegeven, moet alleen nog iemand vinden met wie ik mee kan rijden...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:59

Ik heb al vervoer Haha!
Gijsenkim

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:08

Evert-Jan, ik ben heel leuk *uche* Schijnheilig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Machie

Berichten: 16000
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:53

ik heb daphne, toch, daph Schijnheilig
wij reizen mooi samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 23:43

Leusden is toch niet zo ver weg van de Fasel-residentie? Of heb je geen OV Jacksel?

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:30

Jep machie wij reisen samen moet alleen nog vragen of ik de auto mee mag denk het wel.. Haha!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:06

als leusden op de weg naar fasel ligt vanaf enschede wil ik je ook best nog even ophalen hoor Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers