Wie gaan er dit jaar met een jonge hengst naar Erm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Wie gaan er dit jaar met een jonge hengst naar Erm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 17:41

Wie gaan er dit jaar met een jonge hengst naar Ermelo?

Ik ga met een Democraat x Gribaldi x Amor naar Ermelo, ben hem al heel rustig klaar aan het stomen Haha!


Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:51

Ik ga niet met een hengst naar Ermelo, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar je Democraat x Gribaldi x Amor Haha!.

Ik wil mijn Democraat-merrie (x Flemmingh x Amor), volgend jaar namelijk laten dekken door Gribaldi Knipoog . Dus een voorbeeld van deze bloedcombinaties, zie ik graag (ook al is het in een andere volgorde).

Alvast succes!


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:34

Tja wij hebben geen hengsten maar wel een zoon van een merrie bij ons op stal. Diamond hit x ferro x sultan x porter. Deze hengst is op dit moment in handen van de "echte kenners" dus ben heel benieuwd hoe die het gaat doen, overigens zijn ze al een tijdje geleden begonnen met het langzaam klaarstomen. Ben heel benieuwd hoe hij het in ermelo er vanaf gaat brengen, zijn halfbroer v. mondriaan kwam tot de 3e bezichtiging vorig jaar en is later bij het aes goedgekeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:46

Als alles volgens plan gaat gaan we in januari naar Zwolle.
We moeten helaas nog even wachten met het ophalen ivm ruimtegebrek.
Over een week of 2 komt hij naar huis en gaat het snel naar de hengstenhouder om te zien of hij er in het echt net zo gecharmeerd van is als het papier en van de foto´s.
Daarna moet hij nog naar Kootwijkerbroek voor de foto´s.
Wordt dat allemaal niets staat hij over 2,5 week te koop.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:05

GribaldiFAN schreef:
Tja wij hebben geen hengsten maar wel een zoon van een merrie bij ons op stal. Diamond hit x ferro x sultan x porter. Deze hengst is op dit moment in handen van de "echte kenners" dus ben heel benieuwd hoe die het gaat doen, overigens zijn ze al een tijdje geleden begonnen met het langzaam klaarstomen. Ben heel benieuwd hoe hij het in ermelo er vanaf gaat brengen, zijn halfbroer v. mondriaan kwam tot de 3e bezichtiging vorig jaar en is later bij het aes goedgekeurd.


Oh jee, ik krijg toch alvast wel even de kriebels als ik er aan denk. Het gaat echt gebeuren en ik leef heel erg mee Knipoog.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:13

Hihi hij moet eerst nog 3 cm groeien, dat wordt em waarschijnlijk niet ........ Boos!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:53

Ilindra schreef:
Als alles volgens plan gaat gaan we in januari naar Zwolle.
We moeten helaas nog even wachten met het ophalen ivm ruimtegebrek.
Over een week of 2 komt hij naar huis en gaat het snel naar de hengstenhouder om te zien of hij er in het echt net zo gecharmeerd van is als het papier en van de foto´s.
Daarna moet hij nog naar Kootwijkerbroek voor de foto´s.
Wordt dat allemaal niets staat hij over 2,5 week te koop.


als dat allemaal niets wordt..........komt ie "te geef" ........... Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:21

Helaas, wij niet, we hadden onze hoop gevestigd op onze zwarte Oklund x Jasper.
Was goed op de foto's, sprong abnormaal, en zeer mooi paard.
Helaas is hij 4 weken nadat hij in het voorjaar de wei op ging overleden aan Grass-Sickness.... Flinke domper....

We slaan dus een jaartje over, volgend jaar zijn we misschien weer wel van de partij.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:29

Franske schreef:
Helaas, wij niet, we hadden onze hoop gevestigd op onze zwarte Oklund x Jasper.
Was goed op de foto's, sprong abnormaal, en zeer mooi paard.
Helaas is hij 4 weken nadat hij in het voorjaar de wei op ging overleden aan Grass-Sickness.... Flinke domper....

We slaan dus een jaartje over, volgend jaar zijn we misschien weer wel van de partij.


Was dat dan een 4-jarige ???

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:39

Hoezo CGJ...?? Een 2 jarige kan ook goed zijn op de foto?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:01

Ik bedoel maar Haha!

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:05

Ik ebn op de nieuwe heuvel geweest waar 2 jonge paddoxjes staan en als het goed is gaan ze ook, ben dus reuze benieuwd

Gr nadezda

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:23

Voor KWPN toch pas per 1 september(?) van het jaar dat ie 2 wordt ????

Da's dus pas sinds 3 weken...... Verward

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:31

We laten ze eerst zelf fotograferen bij de kliniek in moergestel, om voor ons zelf vast te weten of hij goed is, anders hoefden we hem niet in juli/augustus uit de wei te plukken he ?

En inmiddels is Moergestel ook bevoegd om te keuren voor de hengstenkeuring!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 07:11

maar wél na 1 september (?) !

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:33

CGJ12 schreef:
maar wél na 1 september (?) !


Denk om je hart CGJ!! Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:59

Suzanne F."]
[quote="CGJ12 schreef:
maar wél na 1 september (?) !


Denk om je hart CGJ!! Haha!
[/quote]

Heeft die dat Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:03

Tuuuuuuurlijk heeft ie dat!

Als het even meezit gaat de volle broer van mijn merrie ook naar de eerste bezichtiging dit jaar. Burggraaf x ster pref v. Sovereign Bill xx x keur pref v. Tangelo xx x keur sport (spr) v. Duc de Normandie x ster pref prest v. Graveur x ster v. Dynamo x ster pref v. Romeo. Ik ben benieuwd!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:06

was grapje hoor Jenneke Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:07

Snap ik... Lachen

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:14

MissHIS schreef:
Tuuuuuuurlijk heeft ie dat!

Als het even meezit gaat de volle broer van mijn merrie ook naar de eerste bezichtiging dit jaar. Burggraaf x ster pref v. Sovereign Bill xx x keur pref v. Tangelo xx x keur sport (spr) v. Duc de Normandie x ster pref prest v. Graveur x ster v. Dynamo x ster pref v. Romeo. Ik ben benieuwd!


Anders ik wel

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:17

Mijn excuses voor mijn ietwatte botte reacties, maar de feiten zijn nu eenmaal minder rooskleurig.

Zat ik vorig naast iemand op de tribune, zegt ie: " volgende jaar heb ik een topper. Zeker dat ie de 3e BEZ haalt".
.........een week (!!!) later had ie 'm al laten castreren. OCD.......
Wat een pochbuul!

Dan zie je maar weer. Loop niet voor de muziek uit!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:25

Nou gezien het feit dat er in de eerste ronde 600 van de 800 (cijfers van voorgaande jaren) uitgaan, zal je vaker gelijk hebben dan niet door vraagtekens te plaatsen.
Ik zou ook wat voorzichtiger omspringen met zulke aankondigingen, als het fout zit wordt de hengst zo onverkoopbaar Scheve mond

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:37

Citaat:
Zat ik vorig naast iemand op de tribune, zegt ie: " volgende jaar heb ik een topper. Zeker dat ie de 3e BEZ haalt".
.........een week (!!!) later had ie 'm al laten castreren. OCD.......
Wat een pochbuul!

Dan zie je maar weer. Loop niet voor de muziek uit!


Onze hengst had dus zeker geen OCD etc omdat we dat al hadden laten bekijken, maar helaas , hij komt dus niet........

Voor de rest , ieder1 succes!

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:20

Bij ons gaan ze met 4 hengsten 2 Indoctro's 1 Polanski en een...... weet t niet meer!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lailapri en 59 bezoekers