VERDORIE - stinkmodder uitzendbureaus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 10:57

Die *%^!*^$% uitzendbureaus ook!! Was die Hans van Manpower voor me aan het bellen voor een vacature, daar zou ie vrijdag het fijne van weten (oa of ik in october al kon beginnen ipv november) dus ik bel vandaag op, of ze iets gehoord hadden (Hans is op vakantie zei ie al) nee hoor geen flauw idee. Dus ik bel later terug (laat me niet zo makkelijk afschepen) Van hoe en wat met die vacature? Is het voor november dan wat? Nou ze hadden geen flauw idee welke vacature het geweest was en konden verder ook niks vinden van een fax die hans verstuurdhad. Of ik morgen langs wil komen om het uit te zoeken. ARRRRRRRRRRRGGHHHH Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Wat is dat nou voor overleg he.. Hans op vakantie en spontaan alles wat ie voor mij zou regelen weg? Lekker overleg daar. Maar nou ben ik ondertussen andere dingen af aan het houden voor DIE STOMME VACATURE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry hoor ik wordt hier toch echt zo ongelooflijk PISSIG van Frusty Frusty Frusty Frusty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:02

Jeetje dat is niet leuk. Ze houden je aan het lijntje en dan laten ze je gewoon door de grond zakken.

Gelukkig zijn er meerdere uitzendbureau´s Haha!. Op naar de volgende dus Verdrietig .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:02

En dan scheer je ons allemaal maar over 1 kam?
GRRRR terug! Die uitzendkrachten ook!
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Grtz, Sonja (Start)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:04

Het nummer van mijn collega's in Ede is 0318-615588. Probeer het daar eens! Succes!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:11

Dankje, maar ik sta nu dus al bij 8 inschrijfbureaus ingeschreven ofzo en loop ze ook allemaal dagelijks af.
Er zijn banen ZAT maar niet tijdelijk (tot februari) en die vacature die Hans voor me zou bekijken was nou echt een leuke, administratief, receptioniste/telefoniste in Lunteren (vlakbij stal) voor iemand die met zwangerschapsverlof gaat.
Zag het wel zitten dus. Ik baal echt als een stekker.
De andere uitzendbureaus hadden ook niks voor me Boos! Nouja Dactylo heeft een vacature voor 2,5 dag per week in Veenendaal.. maar dat zie ik eigenlijk niet zitten (= net te lang met de brommer) en wil liever wat meer uren. Ja ik wet het ik kan ook kertspakketten gaan inpakken maar dat zie ik gewoon helemaal niet zitten. Zucht

En sonja: Ik vind de uitzendbureaus niet allemaal Misselijk hooor... was gewoon een uiting van frustratie Koe Jammer dat ik niet bij jou in de regio woon Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:23

Kom je toch gewoon hier logeren tot februari??? *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:25

hehe heb je ook nog een stalletje vrij dan? Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:40

hahah ik wsit dat Sonja zou reageren Haha! . Arme Sonja.

Ojee Laura gaat verhuizen en krijgt super hulp van Sonja Schijnheilig . Dus Sonja als je het verkeerd doet komt het op Bokt te staan. *LOL* .

Lovers

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:58

Neehoor Laura blijft lekker in Ede wonen. Maar nu ik nog steeds Toos Werkeloos ben mogen de paarden bij ons op stal wel eens harder gaan schijten (mag ik meer mesten joepie) Ahum.

Net nog ff rondje uitzendbureaus afgebeld...
en ja hoor.. heb ik me bij MF ingeschreven (die zouden terugbellen de volgende dag) niks van gehoord dus ik denk ik bel maar. Is die muts ziek geworden. Wat betekent dat de rest van het bureau geen flauw benul heeft dat ik me uberhaupt heb ingeschreven. En ligt Laura ergens onderin de la. Als je toch zelf niet ergens achteraanloopt...

Wacht maar als ik later manager ben .... Schijnheilig Party!!