Oh snert - vroeg starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Oh snert - vroeg starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 22:41

Soms, soms vraag ik me wel eens af wat er nou zo leuk is aan wedstrijd rijden, als hobby....

Zo ook zaterdag 4 oktober; dan ga ik starten in Akkrum. Ik moet als eerste de baan in; op zich heb ik daar niet zo'n moeite mee, de eerste de beste immers...Knipoog
Maar...snert; die wedstrijd begint dus om 8 uur smorgens! Boos!

Dus: even terug rekenen; 7.30 erop, 7.00 uur er zijn, 6.30 van huis af rijden, 6 uur paarden voeren, 5.30 opstaan....

NIet normaal; 5.30 opstaan, op een zaterdag, op dierendag nota bene, voor een 'hobby'.... AAAARRRRGGGGHHHH!
Help me... Verdrietig

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:49

Bekijk het positief: 8 uur rijden, dus 9 uur/half 10 weer thuis! Hele zaterdag nog lekker voor je (of je gaat dan natuurlijk gewoon weer naar bed en komt er weer uit rond een uurtje of 12 Haha!).

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:00

Dees schreef:
NIet normaal; 5.30 opstaan, op een zaterdag, op dierendag nota bene, voor een 'hobby'.... AAAARRRRGGGGHHHH!


Jij moet eens met mijn vriendje gaan praten, die roept dat ook regelmatig. Afgelopen zondag nog, toen we er voor het tweede weekend op rij om 5 uur uit moesten. Of ja, IK moest er om 5 uur uit, en hij ging ook deze keer weer mee 'omdat het toch best gezellig is, zo'n wedstrijd'. Tong uitsteken

Ach, je moet maar zo denken: op die manier heb je nog wat aan je dag. Jij hebt er om 10 uur al een hele wedstrijd op zitten, terwijl de uitslapers dan al een heel stuk van de dag hebben gemist. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 06:32

Haha! yep dat klopt wel, met de gelderse was het wel irritant.
Moest ik om 4 uur opstaan, 5 uur vertrekken, echt donker was t toen nog Lachen

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 06:35

afgelopen weekend:

zaterdag om kwart voor zes eruit, kwart voor zeven op stal. Half negen starten (springen), 10 uur weer thuis.
zondag om kwart voor zes eruit, kwart voor zeven op stal. Twee paarden invlechten, 10 uur springen, half vier dressuur, vijf uur uitslag, acht uur thuis!

Dus ik ken het. En de 28e Ysselsteijn: 9 uur dressuren betekent om half zeven op stal weg!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:54

euh dees je weet welk zeker dat het de zaterdag is he? niet de zondag of de vrijdag?
sterkte iig met het vroege opstaan

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:09

Weet je zeker dat het zaterdag ochtend is? En niet vrijdagavond? Tong uitsteken
Of misschien is het wel zondag, kan je helemaal lachen, sta je daar zaterdag, nagenoeg midden in de nacht met een gevlochten paard en blijkt dat je de volgende dag op hetzelfde tijdstip terug mag komen *LOL*

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 10:28

Okee, zowel Nimber als Sjuimpje zijn NIET LIEF Boos!
[naam verwijderd] = Verdrietig

[edit: Nimber heeft bloemetje gestuurd; wordt het wel beter van... Bloos ]

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:56

Sterkte Dees!

Btw Akkrum zei je? Ik hoop voor je dat het fatsoenlijk weer is, anders hoef je iig geen voeten te wassen want dat heeft geen zin! *LOL*
En denk om je hoofd als je die bak binnenrijdt Haha!

(ik start daar dus NIET meer...Haha!)

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:08

Tja je moet iets overhebben voor je dieren op dierendag Haha!
Het is wel dondersvroeg inderdaad, op dat tijdstip maakten wij altijd dauwtrapritten met de ponyclub *LOL*
Succes met je wedstrijden en als je Leonardo nou je wekker geeft, dan brult die je wel wakker, kan niet missen Tong uitsteken

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:23

Ik denk altijd nog effe door: 10 uur thuis, half elf weer in m'n bed, 3 uur weer eruit! Haha!
Maak het jezelf makkelijk!

(Ik ben een varken, ik weet het..)

Ehmja??

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:33

Weet je wat erger is, als je niet eens zelf hoeft te rijden, maar iemand vraagt of je wilt helpen....en als je al 'ja' gezegd hebt kom je er achter dat het in Stadskanaal is, en dat ze om 8.30 moet rijden, en of ik dan ook nog even met de Mercedes(van hen) mee kon rijden omdat er 'publiek' vervoerd moest worden, terwijl ik de avond ervoor een verjaardag had en daarvoor al kinderdorp had gedaan op de hippiade......maar goed, ik heb het overleefd.

Dus jij overleeft het vast ook! Je hebt nog drie weken om je geestelijk voor te bereiden toch? Misschien dat je niet zo zenuwachtig bent als je nog hald slaapt, en dat je dan gewoon de proef van je leven rijdt!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 08:45

Dan moet je eens sgw gaan rijden. Soms duurt een enkele reis wel 4 uur, je mag nl. maar 80 met een trailer. Kan me wel herinneren dat we naar Ermelo (Uddel) gingen, en dat we om 4 uur op moesten staan om te voeren en om half 5 moesten vertrekken.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:56

En weet je wat nog het allerergste is, behalve dat vroeg opstaan, dat je paard dan ook nog zo ontzettend dwars is, dat je blij bent dat je niet met een verliespunt om half 11 weer thuis bent.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:19

Hmmm... gij mij wel vertellen dat het op een ochtend is...
Gij mij wel zeggen dat ik welkom ben om mee te gaan...
Maar gij mij niet de tijd vertellen...
Nu snap ik het... tactiek heet zoiets Knipoog


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:28

Gij bent erin geluisd Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:44

wat zijn echt poedersuiker tijden zeg Bloos! ik moest vandaag als 1 na laatste op half 4 en 4 uur Knipoog echt beter!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:58

Cody schreef:
Gij bent erin geluisd Haha!

Heb gelukkig nog geen toezegging gedaan.. Schijnheilig

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 22:49

Gij begrijpt verkeerd, plus gij dient voortaan brildragend door het leven te gaan: bovengenoemde wedstrijd is op 4 oktober ...dierendag, juist.
Morgen, bent ge welkom mee te gaan naar een wedstrijd die om 14.45 uur zal aanvangen, waarbij ik als nummer 17 de baan in mag. Dat zijn betere tijden Knipoog

Maar idd, gij schijnt het vroege opstaan gewend te zijn, dus eh...dierendagnacht een date? Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:01

Dees schreef:
Gij begrijpt verkeerd, plus gij dient voortaan brildragend door het leven te gaan: bovengenoemde wedstrijd is op 4 oktober ...dierendag, juist.

Hmmm... ik kan me toch nog heugen... uche uche... dat we het ook nog hadden over 4 oktober.. maar dan had deze dame in kwestie ook nog een party... Tong uitsteken
Remember? Knipoog
Ps.... Ik bén brildragend... en als ik die niet op heb.. draag ik lenzen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers