Marinke en SuperMiltonmeeting!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Marinke en SuperMiltonmeeting!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 16:46

We hebben dit verslag dus samen getypt Knipoog

Haaaay allemaal, daar zijn we weer
Nog steeds zit SuperMilton naast mij en we gaan nu eens kijken of t lukt om samen het verslag te schrijven

Sabine jij mag beginnen Haha!

Oke...Nou ik was dus eerst bij Marinkes les aan het kijken, ze mocht op Tamara (ja toch??;) ) en dat is best een leuke pony!
Daarna gingen we naar Marinkes huis.
Nu mag jij weer, Marinke!!

Thnx Cool
Nou, mijn moeder moest nog ff op haar fiets weg, en wij moesten haar fiets mee want daar moest Sabine op dus gingen we eerst maar ff Bokken Haha!
Toen was mijn moeder er, en nadat we de spullen hadden gepakt konden we dan eindelijk gaan, op naar SuperDies!!!!!
En nu mag jij weer OK dan!

Ok, dus toen konden we naar SuperDies! (we hebben trouwens een fanclub opgericht, maar meneer werd arrogant voor meer info moet je mij of Marinke maar even PBen hihi *LOL* )
Eerst (bij het weiland aangekomen) even kennismaken, Mexx vond mijn trui meteen leuk. Haha! En toen namen we ze mee naar het hek. Daar gingen we ze poetsen. Ik heb Diesel zn haren gedaan! toen opzadelen en het weiland uit. Marinke ging op Dies, en ik nam Mexx mee aan de hand. We gingen eerst naar het meertje om te zwemmen. Daar mag Marinke verslag over doen ....

Ok (ff tussendoor: Dies liep vandaag weer echt beter! Komt dus wel van de hoefsmid neem ik aan) we waren dus bij het meertje. Eerst door een hekje, waar meneer SuperDies mijn knie nog even ramde Lovers , en toen naar het water. Mexxje durfde niet het water in, maar Stoere Dies durft dat wel hoor maar niet dat hij het wilde hoor
Sabine mag verder ...

Ja maar je agenda is zooo interessant!! Tong uitsteken haha..nou daarna ging ik op Dies (jaja, bewijs staat bij foto's )
En het ging echt suuuuuper.....hahaha nouja ik ben natuurlijk veel zwaarder en groter dan Marinke dus het was best zielig vond ik.. maargoed, hij leeft nog. Ach gut
Ik kreeg hem ook niet het water in maaaar het was wel heel leuk!
toen ging Marinke er weer op. (mag jij dus ook weer vertellen nananaaaa Knipoog )

Maar jij hebt nog wel gereden tot we weer weg waren bij het meertje en Dies kon het heus wel aan hoor Schijnheilig maar daarna ben ik er dus weer op gegaan. Dies was weer helemaal de oude ( je moet vaker komen! *LOL* ) en daarom gingen we nog om het andere meertje heen rijden. Inmiddels was Dies zover dat ie steeds wilde draven nu weet ik t ff niet meer, dus sabine ga je gang!

Oki..haha ik ben ook wel van plan vaker te komen hoor
tja...uhm..verder hebben we ook niet zoveel gedaan. Nog bij een paar paddestoelen en een bankje gestopt om een foto te maken, Cheese! daarna weer afzadelen, spullen terugbrengen en toen lag Dies te slapen. Dus wij ook weer foto's maken Lovers Ach gut
En toen naar huis (ok, marinkes huis ) fietsen.
Dat was het toch?

Yeps, dat was het! Maar ik ga toch nog ff een stukje toevoegen
Nou, we konden lekker bij het lieve edelmoedige koelbloedige ros (dat was het toch? Cool ) gaan zitten. Toen nog ff wat maffe foto's van SuperMexxje, wat ik op de foto heb gekregen? Een neusgat en een lip
En toen moest SuperMilton afscheid van Mexx en SuperrrrDies nemen maar ze komt vast wel eens terug, toch?

Jaaa zekerrsssss wel!!! Ennuh..volgende week jij Millie meeten he!!
En die foto's van ons, oh die zijn geweldig Haha!:D:D



Doeidoeiii!!!!
Doei, doei

Oja, foto's komen binnenkort!! Haha!



Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:31

Jaaaa, het was echt heel leuk en gezellig *LOL*
Volgende week zondag kan ik waarschijnlijk wel naar jou toe komen Lachen

Romeo Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers