honey ging super!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 15:19

ik zat met het liggen steeds maar te tobben dat ze wel ginmg liggen, maar daarna gewoon weer opstond. Terwijl ik dus eigenlijk wilde dat ze pas opstond als ik het zei.
Vanmiddag was ik weer even met haar aan het trainen, en ik bedenk me ineens dat ze geleerd heeft dat ze bij het commando "stay" moet blijven staan. Dus ik dacht, misschien blijft ze dan ook wel liggen.
DUs ik laat haar liggen, en ga continu "stay" herhalen, rondje om haar heen lopen, van haar weg lopen, weer naar haar toe lopen, zelf een paar x over haar heen gesprongen!!!!!! EN ze bleef gewoon liggen!!!!!!
Pff, zoms zoek je dingen veel te moeilijk blijkt.
En als ik nu met mijn zweep haar schouder aan raak, en zeg ga mar "staan" o.i.d. gaat ze weer keurig staan....

Owh, mijn kleine meissie!!! Lovers


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 15:33

Nou je mag je gelukkig prijzen met zo'n paard. Die heeft maar 1 woord nodig. Leuk dat je zo'n goed contact met je paardje hebt. Dat is echt genieten he!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:53

wat gaaf joh! fijn dat ze zo goed luisterd!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:08

Applaus voor Honey!!! *klap* *klap* *klap* Hoef ik met mijn meissie denk ik niet te proberen...


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 17:27



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Mark0919, Runa, Swift, Yavanna en 31 bezoekers