ook niet meer op bokt??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

ook niet meer op bokt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 23:26

Ook ik kan niet meer op bokt onder mijn oorspronkelijke inlognaam Delphi sinds ik mijn e-mailadres heb verandert, is hier nog iets aan te doen?
Bij voorbaat dank!

Gr Karin

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 01:11

Dat probleem heb ik toen ook gehad,maar dat is al een paar maanden geleden.Ik heb toen maar van ongeduld op het 'wachtwoord vergeten'geklikt.Daarna kon ik met het nieuwe wachtwoord op m'n nieuwe email weer inloggen.Maargoed het blijft heel bizar dat als je je email veranderd dat dan ook automatisch je wachtwoord word veranderd >;) .Dat zou niet mogen lijkt mij,maargoed met het databeest weet je het maar nooit. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 02:43

Je krijgt dat nieuwe wachtwoord automatisch toegestuurd in je nieuwe e-mail als het goed is. Is dat bij jullie dus niet gebeurd?

BartVB kan je username wel weer veranderen overigens.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 07:52

Je account wordt op non-actief gezet, je wachtwoord blijft hetzelfde. De reden hiervoor is dat we niet meer weten of je een geldig email adres ingevuld hebt bij de verandering. Daarom wordt het account uitgeschakeld, krijg je een mail op je nieuwe adres en zodra Bokt weet dat jij die mail ook daadwerkelijk ontvangt kan je gewoon weer Bokken.

Je hebt echter een probleem als je een typfout maakt of als je een hotmail account hebt want hotmail lust nogal graag Bokt mailtjes Scheve mond Vingers aflikken

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:59

Ah ja dat verklaart alles het is idd een hotmailadres,dat verklaart dus waarom ik toen ook nooit dat bevestigingsmailtje heb gehad.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:04

Delphi kan weer inloggen trouwens.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:16

BartVB schreef:
Je hebt echter een probleem als je een typfout maakt


Ik voel me niet aangesproken Schijnheilig