Mijn nieuwste discipline.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn nieuwste discipline.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:48

In navolging van Arwenlune hebben wij het Paardenvoetballen ook ontdekt. T gaat super, er schuilt wel een nieuwe van de Sar in ons, ook hebben we een toekomstige spits in ons midden

Okay Amanda, dit is de bal, en maak er maar kennis mee. Amanda Huh, bal, ow kijk daar een grassprietje
Afbeelding

Wat moet je nou met die bal, ik wil gewoon lekker vreten.
Afbeelding

Toch maar er eens opklimmen dan.
Afbeelding
Afbeelding

En ja, dan kan je niet achterblijven met je Tinkertje, dus gingen Leon en Snowdon het ook eens uitproberen, Snow was heel wat meer onder de indruk van dat grote blauwe ding *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Typisch, van anderen maak ik zelf meer en betere foto's...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:51

Ja ook onze nieuwe discipline! *LOL* Snowdon is de spits, penaltie-nemer en stiekume *met achterbenen tegen de bal schopper* *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:53

Hihi, erg leuke foto's!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:53

Jeetje wat leuk hoe kom je nou aan zo'n grote bal als ik vragen mag?/

Zit er wel erg leuk uit miscschien wel iets voor sonja aangezien ze nou steeds de stoelen de hele bak doorsleurt

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:54

Coewllllll!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:54

Haha, pb maar, dan geef ik je t adres van die winkel wel, heb m online besteld.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:57

wat gaaaf!!!!

echt leuk paardenvoetbal Haha!

gaan ze er trouwens ook mee spelen als je ze los zet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:01

Nee Zie eerste foto's, t is een haflinger met als missie: "Hoe vreet ik me eigen te pletter." Tijdens het rijden zoekt ze soms wel zelf contact en gaat er mee spelen. Maar dat is dan omdat ik haar tegenhoud in het gras eten *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:15

Super! Ik krijg echt zin in de Lunterenmeeting zo. Moeten we wel even timen dat we minimaal een half uur kunnen spelen, dus om een uur of 10, 10:15 aankomen ofzo? Uitladen en zadelen gaat niet zo vlot in m'n eentje namelijk...
Kan op het moment niet trainen wegens geen passend zadel, is hopelijk morgen opgelost Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:17

ArwenLune schreef:
Super! Ik krijg echt zin in de Lunterenmeeting zo. Moeten we wel even timen dat we minimaal een half uur kunnen spelen, dus om een uur of 10, 10:15 aankomen ofzo? Uitladen en zadelen gaat niet zo vlot in m'n eentje namelijk...
Kan op het moment niet trainen wegens geen passend zadel, is hopelijk morgen opgelost Lachen


Er zal genoeg hulp zijn voor het uitladen hoor Knipoog Zadelen dus ook Lachen
Waarom niet rijden zonder zadel om voetbal te trainen? Doe ik ook Knipoog

En Maya: vind je broer t niet vervelend dat we eerder gegaan omdat we nog ff willen voetballen? *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:24

Hihi, leuk hè, spelen met zo´n bal Lachen !
Wij hebben er ook eentje liggen; Dikke vindt het 3 x niks Haha! ! Ik kan hem wél binnenkort bij de Spaanse Hofreitschule aanmelden! Toen we voor het eerst met hem met de bal wilde spelen, kreeg ´ie dat ding tussen z´n vier benen (onder z´n buik dus) vraag me niet hóe ´ie het deed, maar hij ging met 4 benen de lucht in, die bal kwam toen tegen z´n achterbenen en hij kickte in de sprong, met 2 benen naar achteren *LOL* ! Sindsdien heeft hij het echt hélemaal gehad met die bal Knipoog !
Ynskje gaat er een heel eind van af sceptisch naar staan kijken en Jaike (7 weken oud!) vind het geweldig Lachen ! Die sjouwt de hele bak door met die bal! Als we de jonge paarden in de bak met de bal laten lopen, spelen ze er écht met z´n allen mee! (Bij ons kon je zo´n bal vorig jaar bij de Aldi, voor €4,95 kopen!)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:33

snowdon schreef:
Waarom niet rijden zonder zadel om voetbal te trainen? Doe ik ook Knipoog


Ik rijd Rowan nog niet zonder zadel. Ik hoop er dit winterseizoen zachtjes aan mee te beginnen. Ten eerste is het nog een (bij vlagen) wat springerig jong ding. Hij is de laatste tijd ook behoorlijk driftig geweest, dus daar waag ik mezelf nog even niet aan. Ten tweede zit ik zelf niet zo goed zonder zadel, en om nou met mijn niet onaanzienlijke gewicht op z'n rug te gaan zitten stuiteren, lijkt me niet zo fijn. Ik ga denk ik maar met dekje en dekensingel aan de gang als ik de tijd rijp acht.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:34


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:45

Eeh, Leon, als alles naar verwachting gaat, zijn wij ruimschoots op tijd. Ik heb tegen m'n broer gezegd, dat hij om 8 uur op stal verwacht wordt. Ik verwacht trailertrubbels, lange reis, dus aankomst om 10.00 bij Jurga. Ik moet trouwens nog het telefoonnummer van dinges hebben, vraag ik zo nog wel. Ik heb er ook echt zin in Arwen, super!