Ironique verhuizen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 22:38

Vandaag was het weer zo ver, Ironique verhuisde wederom vanuit Drachten naar Groningen. Eerst ook nog naar Emmeloord (hoefsmid) en daarna direct door naar Groningen, lang dagje dus!

Vanmorgen in haar oude box:
[img]../upload/495/dcp03027.jpg[/img]

Vlak voor ze de trailer in ging:
[img]../upload/495/dcp03028.jpg[/img]

De stal op de (nu ouwe) pensionstal.
[img]../upload/495/dcp03001.jpg[/img]

Op d'r nieuwe plekje, ze had het blijkbaar ENORM naar d'r zin... let ook op dat stukje hooi in haar maantopje...
[img]../upload/495/dcp03031.jpg[/img]

De stal op de manege:
[img]../upload/495/dcp03032.jpg[/img]

En speciaal voor Mirjam nog een foto van Grandioos (v. Pele) gemaakt:
[img]../upload/495/dcp03033.jpg[/img]

Het is nu de bedoeling dat Ironique de komende 6 maanden in Groningen blijft, ben dat ge-heen-en-weer-verhuis ook wel zat...


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:41

Ik vind die 2de stal veel mooier, maar je ziet die eerste ook niet goed he! Mooi paardje Party!! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:51

hoi

zooo daar ben je een stuk mee vooruitgegaan!!! Ik hoop dat ze het daar naar der zin zal hebben.Leuk paardje trouwens!

groetjes debora Koe Koe

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:31

Amaai goede reclame dat deken, mooi paard hoor!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 12:42

Wow, ze is wel naar chique stallen verhuisd! En zowel Ironique als Grandioos lijken echt Kwijl -paardjes!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:55

Hai Naz, leuke foto's hoor, maar sinds wanneer maak jij reclame voor je baas? Krijg je er een extraatje voor? Haha!
Verder lijkt het natuurlijk professioneler van die tralieboxen, maar ik vond het bij Huisan wel heel leuk dat ze mt hun hoofd over de wand kunnen!
Van het voorjaar toch weer vakantie houden in Drachten?
Andrew heeft het aardig naar zijn zin op nieuwe stal. Gister had hij zich echter helemaal onder de modder verstopt. Vies!!! Misselijk Is kreeg het er zelfs met de tuinslang amper af. Zo vies was hij bij Huisman nooit! Maar goed, wel goed middel tegen die ellendige steekvliegjes...
Groetjes,

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:02

hee naz wat een leuke foto's ik vind die eerste stal ook wel gezelli eruit zien maar de 2de toch veel sjieker. veel plezier daarzo!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 18:05

Iedereen vind de foto's van de 2e stal veel mooier, maar bij de eerste is het echt leuker! Maar goed, nu is Ironique weer dichtbij huis en ik kan lekker binnen rijden.

Ennuh Joyce... die deken heb ik idd gekregen, maar verder geen vergoeding hoor...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:32

wat een lekker ding!!! Lovers
mooi beessie zeg!! Kwijl
ja waar het er minder uitziet is het meestal het gezelligste vind ik dan Haha! valt me op Clown

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:33

ja minst gezellig uitziet is het leukst dat is wel altijd waar

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:34

Ik vind dat ze een heerlijke stal en wei had waar ze eerst stond (Drachten). Nu moet ze zowat de hele dag binnen staan. Arm beestje... Nou, ik geloof wel dat jij haar voldoende aandacht geeft hoor!
Wel lekker dat je nu gewoon op de fiets naar haar toe kan. Dat is wel echte luxe.

Je ziet het trouwens vaak dat mensen eerst kijken naar de luxe (zo, wat ziet het er mooi uit!) en dan niet zien dat het voor het paard misschien wel minder luxe is...
Kan de bovendeur hier bij de manege niet open? Dat zou wel jammer zijn...


Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:03

Ja ik ben het met Kitty eens.
Ik kijk altijd eerst naar het paard en dan naar mezelf.
Een paard ziet heus niet of hij in een luxe Cortonbox met goude randjes staat of in een zelfgemaakte box.
Een paard de hele dag op stal vind ik zowieso niks.
Maar het ziet er wel netjes uit allemaal en natuurlijk prettig dat je op de fiets kan. Ik zit 20 minuten in de auto voor ik bij mijn paarden ben.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 20:46

Tsja, helaas loopt ze nu niet meer buiten, en is ze van mij (en mijn bijrijder Haha! ) afhankelijk. Ik vind dit heel erg jammer maar ik kan haar nu wel meer aandacht geven, én meer rijden (binnenmanege), en dat staat toch echt bovenaan!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers