Muizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 09:32

Tja wie heeft ze niet hier zitten er zat in de schuur bruineveldmuisjes die mijn stimix super lekker vinden *LOL*
maar ik heb er nu ook 2 binnen ik had al 5 ratjes en nu ook 2 muisjes en ze zijn echt iniminiklein joh! een zwart bonte en een valk bonte met rode oogjes Lachen echt leuk en lief Lovers heeft er hier iemand ook muizen? (de tamme dan?)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:34

Ik heb wel katten en als die er een vinden mogen ze hem van mij opeten...

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:59

ik heb 2 tamme muizen ze zijn echt llief, en ik heb ook 2 katte en die eten vooral wilde muizen, want ze zijn bang van de tamme muizen want die hebben een rat en dat maakt en rot lawaai

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:02

Wel gehad, mijn zus had er vroeger een paar. Hele leuke zwart-witte echt schattig! Lovers
Maar nu dus alleen nog maar wilde, die heb ik liever niet. Nog even wachten en dan komen ze weer binnen. Tot nu toe vangt mijn kat alleen maar spinnetjes, nu nog muizen leren vangen!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:18

Ik heb 4 muizen van school, nog steeds van de zomervakantie, maar mijn vader had nog steeds geen tijd om ze weg te brengen, en ik heb de school er nog niet over gehoord, dus misschien zijn ze zodirect van mij!!
Moet nog leuke namen verzinnen Haha!
iemand tips??
Er is een bangescheitert, een trimmer (die de hele tijd in het rat loopt) een oude mooie satijn harige en een stresskip.

Dusty
Berichten: 45
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:07

sorry dat ik het zeg, maar ik vind ratten zo vies en .... en ... ! Maar goed. muisjes vind ik wel leuk. op de manege lopen er tienduizend rond! best gezellig.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 20:22

ratten zijn juist heel schoon ze zijn zindelijk en wassen zich nog meer dan honden en katten doen.
ze zijn schoner dan paarden hoor die vind je toch ook niet vies? *LOL* een paard gaat wel in de bagger en eigen mest liggen zal je een rat niet zien doen. bovendien kan ik mijn paard altijd staan poetsen ik hem 'm teminste nog nooit zochzelf schoon zien likken *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:44

Oh wil je me weg hebben dan moet je met een rat of muis aankomen. Ben er als de dood voor, schrik me lazerus en neem gillend de benen. Misschien overdreven maar ik vind het enge dieren Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Dusty
Berichten: 45
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:45

ja, maar op een of andere manier vind ik ze toch vies, al die ziektes die ze over brengen! een paard zou dat misschien ook wel kunnnen doen maar die kun je medicijnen geven, dan neem je ze toch lekker zelf ook in?? Misschien werkt het wel! *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:57

a lief muisjes

tellen 24 tamme ratten ook mee Haha! Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 09:35

ik heb 2 gerbils, dat zijn woestijnratjes maar dan net iets groter als een muis. Met een behaarde staart (als je nog niet wist wat het waren)
Zijn errug cute!


-Maaike-

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:37

jah, wij hebben muize, er rende er gister nog 1 voor mijn voeten langs!!! Frusty

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 12:56

jaaahaa gerbils ik heb er 2 gehad maar die waren nogal vals ze waren ook gedumpt dus hebben niet zo'n fijn leventje gehad voor ze hier kwamen maar het was genoeg om voor mezelf te zeggen dat ik er niet meer zo1 hoef...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:14

Ik had vanmorgen ook een muis.... in de voerbak van [naam verwijderd]!
Daar zaten waarschijnlijk nog wat restjes in en toen zal hij erin geklommen zijn. Maar ik voer ze ook zonnebloemolie, dus die randen zijn zo vet als wat! Daar zat ie dan!
Ik heb hem weer losgelaten in de tuin, goed he! Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 06:45

muisjes en ratjes kun je ook medicijnen geven en zelfs enten!~ heb gister alweer gelachen zaten ze in de gordijnen en vanmorgen liepen ze op het buro rara hoe kan dat als de kooi op slot zit?
Tussen de trailieskunnen ze niet door die zijn te smal (proberen ze wel maar de kop is te groot)