Een middagje Hrannar, Fraeva & Koos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Een middagje Hrannar, Fraeva & Koos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:12

Ik heb me vandaag weer heerlijk vermaakt tussen de paardjes! En 'toevallig' had ik de digi bij me Haha!

Eerst Hrannar maar eens uit de wei halen! Even poetsen + hoefjes verzorgen en hij was klaar voor de fotoshoot... ik heb heel veel foto's van hem gemaakt, maar ik heb de 2 leukste uitgekozen:

Afbeelding

En zijn kontje Haha!
Afbeelding

En daarna was Fraeva aan de beurt!
Afbeelding

met zadel op
Afbeelding

Ik ben toen ff naar het bos geweest en het was echt gezellig met Frae! Toen we terug reden, kwamen we langs de paarden van een vriendin van mij... en die waren dus een hele show aan het geven: galoperen, snuivend stilstaan bij de draad en weer bokkend weg galoperen... Fraeva werd helemaal opgewonden en liep er ook snuivend langs met d'r staart zo hoog als het maar kon *LOL* *zou er dan toch een beetje arabisch bloed in zitten? Schijnheilig *

ze heeft wel een duidelijke knik in haar hoofdje Schijnheilig Knipoog
Afbeelding

Maarjah, toen ik haar had afgezadeld en weer naar de wei toe liep, trof ik dit aan: *LOL*
Afbeelding
Koos heeft serieus een uur staan wachten tot dat wij weer terug kwamen Ach gut

Ik zette Fraeva snel in de wei en voor ik het wist lag mevrouw al weer op de grond te snurken Knipoog nee, hier hoort gewoon het commando 'down!' bij Haha!
Afbeelding

En weer opstaan, want het gras wacht op haar Tong uitsteken *heb ik morgen ook weer wat te doen zie ik*
Afbeelding

Ik ben daarna nog even terug gelopen naar de schuur om wat spulletjes terug te brengen en toen ik terug kwam, trof ik dit gevalletje wéér zo aan:
Afbeelding

hij stond echt op mij te wachten Lovers Ik kon het niet laten om deze knul eens heel lang te knuffelen Lachen Ik heb nog even een spelletje gedaan met hem (tikkertje Knipoog ), dus hij kwam regelmatig langs mij gescheurd en ik kon hem helaas niet bijhouden met de digi Boos!
Afbeelding
Na al dat gescheur had hij er wel genoeg van en zette deze brutale blik tegen mij op *LOL*
Afbeelding

Nog even tanken
Afbeelding

En dan... wie het eerst aan de andere kant van de wei is... *hij was dus op weg naar zijn vrienden in een noodvaart*
Afbeelding

En toen leefden ze weer lang en gelukkig Lovers
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Knipoog

Groetjes Jessie


Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:17

Wat ziet koos er toch weer schattig uit! Lovers Ruilen ? Schijnheilig Haha!

En had je geen foto's van je arab-ijsje ? Tong uitsteken

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:24

Die Koos, wat een lieverd zeg!
Die zouk graag in mijn achtertuin willen hebben *LOL*
Wat een schatjes, alle 3 Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:26

Thnx Elke en Fairie Lachen

haha... Elke, je doet Cor toch niet zomaar weg voor zo'n maflander? Tong uitsteken Ennuhm de foto's van mijn arab-ijs staan er ook ... zoek d'r maar Haha! *oké, oké, op de laatste 2 foto's zit ze onder een laag zand.... is iid ook moeilijk te zien wat voor 'n paardje daaronder zit* Knipoog

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:34

aaah kooos Lovers:+::+: wat lief zeg~!!!
En Hrannar vind ik ook heel mooi, Fraeva is ook leuk hoor! maar moet er geen deken onder het zadel Verward lijk tme zo niet erg lekker voor haar.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:50

ahh koos is echt schattig!!
Heel mooi kleurtje!!

Voor een fotoshoot van uw paard of hond:
www.RianneFotografie.tk

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:51

Wat een leuke foto's. Koos is echt suuuper schattig Lovers Kwijl

*geen onderschrift*

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:08

Ontzettend leuke foto's!!!
Koos is echt heel erg schattig Lovers
En Hrannar en Fraeva zijn natuurlijk ook super!!
Ik zag net in een ander topic ook de 'babyfoto's' van je paardjes. Echt heel erg leuk Lachen.
Ik heb van Áknir ook een heleboel babyfoto's gekregen, die zal ik nog wel eens inscannen.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 17:07

Heey thnx voor de leuke reacties Knipoog

bliksemluver schreef:
maar moet er geen deken onder het zadel Verward lijk tme zo niet erg lekker voor haar.


Veel ijslanders worden gereden zonder een shabrak of deken onder het zadel... de rede daarvan weet ik niet precies, waarschijnlijk omdat het gewoon leuker staan op een ijs Lachen Maar iig, de ijslanderzadels zijn er op aangepast en hebben een zachte onderkant, dus ze heeft er geen last van.
Mijn zus en ik rijden het liefst zonder shabrak, omdat het zadel dan beter ligt en niet naar voren schuift, zodat het zadel netjes achter de schouder blijft liggen. Hrannar wordt nu wel tijdelijk met shabrak gereden, omdat hij wat aan de dikke kant is (om kleine drukplekjes te voorkomen). Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is Knipoog

Tindra: Ik ben wel erg benieuwd naar (nog meer) foto's van Áknir! Leuk dat het zo klikt tussen jullie! Gaat het verder allemaal goed met rijden enzo?

Groetjes Jessie

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:08

bliksemluver schreef:
aaah kooos Lovers:+::+: wat lief zeg~!!!
En Hrannar vind ik ook heel mooi, Fraeva is ook leuk hoor! maar moet er geen deken onder het zadel Verward lijk tme zo niet erg lekker voor haar.

Bij Ijslanders moet daar geen dekje onder, ben met Anjatjeuh met ijslanders gaan rijden, dat zijn van die speciale zadels he Lachen

*On-topic*
Ahh Lovers Koos Lachen
Hrannar en Fraeva zijn echt mooie ijsco's hoor
Jullie hebben zo'n mooi weiland

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:09

Oeps Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:13

oh wat een mooie paardjes, zeker die ijslanders!!! staan er ooke rgens rijfoto's online?

Like a shooting star

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 17:36

Thnx Knipoog

Loeser: Ik heb ooit rijfoto's geplaatst, maar mijn vader kan absoluut niet mer de digi omgaan, dus die waren allemaal min of meer mislukt *LOL*

Romeertje

Berichten: 120
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:26

Kei leuke foto's *LOL* Haha! Ze zijn echt allemaal fotomodelen!! En mooi ook nog *LOL*

# Romero † R.I.P #

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:27

Je ijsjes zijn zoals gewoonlijk weer geweldig mooi!
Vooral Fraeva staat er deze keer leuk op.
Ligt dat zadel alleen niet een beetje ver naar achteren? (mooi hoofdstel trouwens, maar dat zei ik in het andere topic ook al)
Koos ziet er ook leuk uit! Als die haren.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 18:56

Leuke reacties weer Lovers

Annetje: Bij ijslanders liggen de zadels altijd wat verder naar achter dan bij 'gewone' paarden, omdat ze hun schouder helemaal vrij moeten kunnen bewegen voor de tölt Knipoog

Groetjes Jessie

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:01

leuke foto's!..Koos is zo schattig!..op de foto's lijkt dat een hele mooie omgeving is dat ook zo?

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:10

Jessie88 schreef:

Tindra: Ik ben wel erg benieuwd naar (nog meer) foto's van Áknir! Leuk dat het zo klikt tussen jullie! Gaat het verder allemaal goed met rijden enzo?


Het rijden gaat ontzettend goed!
Áknir is nergens bang voor, vindt alles leuk, en tölt geweldig!
Hij heeft gewoon geen minpunten Haha! Tis echt een superpaardje Lovers

Trouwens.. ik zag in je profiel staan dat je msn hebt... ik ook... dus je mag me wel toevoegen, kunnen we gezellig over onze paardjes kletsen Knipoog.
Mijn msn-adres staat in mijn profiel.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:09

Kwijl Leuke foto's zeg! Koos is écht zo'n leuke shet!! Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 21:26

haha, thnx Mariek! *Als Koos maar niet al te arrogant wordt van al die complimentjes Knipoog Kom jij ook een keertje tölten? (samen met Elke) Tong uitsteken

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:46

Ze staan er weer leuk bij jessie!! Hrannar en Fraeva zien er goed uit. Het l,ijkt wel of die kleine van jou nog ietsje boller is geworden..hihi, maar ja dat geval kan het hebben hoor..Even tanken haha..ik zie je vrijdag wel dan kom ik met Matje even langs..

!Update profiel!

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:02

Jessie88"]
Heey thnx voor de leuke reacties Knipoog

[quote="bliksemluver schreef:
maar moet er geen deken onder het zadel Verward lijk tme zo niet erg lekker voor haar.


Veel ijslanders worden gereden zonder een shabrak of deken onder het zadel... de rede daarvan weet ik niet precies, waarschijnlijk omdat het gewoon leuker staan op een ijs Lachen Maar iig, de ijslanderzadels zijn er op aangepast en hebben een zachte onderkant, dus ze heeft er geen last van.
Mijn zus en ik rijden het liefst zonder shabrak, omdat het zadel dan beter ligt en niet naar voren schuift, zodat het zadel netjes achter de schouder blijft liggen. Hrannar wordt nu wel tijdelijk met shabrak gereden, omdat hij wat aan de dikke kant is (om kleine drukplekjes te voorkomen). Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is Knipoog

Tindra: Ik ben wel erg benieuwd naar (nog meer) foto's van Áknir! Leuk dat het zo klikt tussen jullie! Gaat het verder allemaal goed met rijden enzo?

Groetjes Jessie
[/quote]


jaja duidelijk genoeg, maar ik wist dat niet Bloos nou, weer wat geleerd zal ik maar zeggen Haha!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 16:38

bliksemluver: Maakt niet uit joh Knipoog weer wat geleerd idd Knipoog

Matti90: Koos is idd gegroeid (qua omvang dan he Tong uitsteken), maar dat is ook wel de bedoeling in deze tijd van het jaar, want dan heeft hij lekker veel vet-reserves voor in de winter Haha! *vorig jaar was hij te mager en had hij het heel koud, dus dat mag niet gebeuren deze winter Lachen *

Groetjes Jessie

Ps: Tindra, ik voeg je ff toe Haha!

Romeertje

Berichten: 120
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:46

Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Pling

# Romero † R.I.P #

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:59

Leuke foto s Jessie! Koos is weer om te kwijlen Haha!

Obelix is gewoon stoer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 80 bezoekers