bevallingservaring?? weeen om de 4 minuten!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

bevallingservaring?? weeen om de 4 minuten!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 13:40

Hallo allemaal,

neeeee ikzelf niet! Maar mijn tante belde vanochtend (7.45h) dat ze weeen om de 4 minuten had en nu wachten we dus al de hele dag op een telefoontje.....

(Het wordt trouwens hun eerste kindje!)

Heeft iemand een idee hoelang dit nog kan gaan duren?! ?!?!?! Kan niet meer wachten....

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:41

Dat kan gerust nog even duren hoor Knipoog
Bij mijn oudste had ik 's-nachts om 1 uur weeen om de paar minuten en ze is om kwart over 10 's-avonds uiteindelijk geboren.
Dus succes met wachten Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:07

Ja zeker met de eerste, het komt dan sporadisch voor dat het een bliksembevalling wordt.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:25

Ik hoop voor d'r dat het snel gaat, je kan er niets van zeggen....

(mijn ervaring: 30 uur en een keizersnede er achter aan, maar ik zal je de details besparen.)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:28

ik deed er vanaf de eerste wee tot de eerste huil precies 8 uur over........

was een makkie (ughgghuum)

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:54

voor mij is echt de bevalling de reden waarvoor ik later geen kinderen zou nemen het lijkt me echt poedersuiker maarja ik hoef er nog niet mee bezig te zijn Haha!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 14:59

Alvast bedankt voor jullie verhalen....intussen nog steeds niks gehoord...het lijkt me ook echt zeker geeeeen fijne ervaring, maar denk wel dat je het achteraf snel vergeten bent...

Ze gaat in het ziekenhuis bevallen dus ben benieuwd of ze daar inmiddels al is...hoorde laatst van iemand anders die daar ging bevallen dat ze toen ze aankwam lopen op die afdeling, ze het geschreeuw en gehuil en gescheld (denk ik..) kon horen van iemand die dus al druk bezig...ook fijn...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:59

Tja, kan wel dagen duren, is echt niks van te zeggen. Afwachten maar en hopen voor je tante dat hete r snel uit is Haha!

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:04

ik dacht dat ik met mijn 19 uur en een keizersnee erachteraan toch al lang bezig was geweest, maar ja........... een ruggeprik is (als het nog kan) wel een faaaaaaaaaantastisch iets hoor. een aanradertje. alleen de eerste keer dat je weer uit je bed moet valt niet mee. we gaan nu voor de tweede, zal mij benieuwen wie er eerder bevalt, ik of mijn paard. zij is eind maart uitgerekend en ik zo'n beetje begin april. en ik wil er toch echt bij zijn van mijn paard hopen op een beetje geluk denk ik. *LOL*

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 15:18

Oh das ook gezellig zijn jullie lekker samen in verwachting!!? Idd wel een beetje plannen(valt niet te plannen weet ik!), maar wel errug leuk...

Mijn nichtje (jajajaja....het is dus zover! Ze heet Julia en is erg mooi en lief!) is uiteindelijk 's avonds om een uur of negen geboren, al met al dus een hele bevalling....maar laat je niet tegenhouden om om de bevalling geen kinderen te nemen, volgens mijn tante ben je alles zoooo vergeten!!

Groetjes!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:33

Ondanks dat ik toch ook wel een tijdje bezig ben geweest, en heftige rugweeen heb gehad, kan ik volkomen beamen: als de baby er is ben je het zo weer vergeten!
Ik kkijk overigens nog steeds naar programma's als de bevalling!

Gefeliciteerd met je nichtje! Wat ben jij nu van haar? een nichtje of achternichtje?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:00

Heerlijk lijkt me dat kinderen maar inderdaad die bevalling pfff maar als je zo´n kind 9 maanden meedraagt wil je hem er wel een keer uit hebben lijkt me Lachen
Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een keer bevalt dan dat ze naar de tandarts gaat. En ik heb ook een hekel aan de tandarts Lachen misschien moet ik ook maar eens bevallen...

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:24

ow wat leuk en spannend! gefeliciteerd met je nichtje!!!! Mijn eerste bevalling duurde 12 uur! en toen werd mijn JULIA geboren, alweer bijna 3 jaar geleden. Het was wel een zware bevalling, maar ik zou het er zo weer voor over hebben hoor, inderdaad de tandarts is vervelender!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:21

gijsenkim schreef:
ik deed er vanaf de eerste wee tot de eerste huil precies 8 uur over........

was een makkie (ughgghuum)


Bij mij vergelijkbaar; het ging hartstikke snel eigenlijk. (12 uur 's nachts weeën en 7.46 uur was ze geboren).
Maar idd dit schijnt nogal sporadisch voor te komen, bij de meeste vrouwen is zo'n eerste bevalling nogal een langdurig iets..... Scheve mond

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:33

Picasso"]
[quote="gijsenkim schreef:
ik deed er vanaf de eerste wee tot de eerste huil precies 8 uur over........

was een makkie (ughgghuum)


Bij mij vergelijkbaar; het ging hartstikke snel eigenlijk. (12 uur 's nachts weeën en 7.46 uur was ze geboren).
Maar idd dit schijnt nogal sporadisch voor te komen, bij de meeste vrouwen is zo'n eerste bevalling nogal een langdurig iets..... Scheve mond
[/quote]

Ow .... Ik klop jullie met vlag en wimpel hoor!!! M'n eerste in 6 uurtjes tijd (erg grote baby) en m'n tweede in 3 uurtjes (waarvan 1 uur pijnlijk wachten op de dokter die gaan eten was Boos!). De volgende doen ze tussen voorgerecht en hoofdmenu Haha! whoehahahaha

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:42

sonjabelgium schreef:
De volgende doen ze tussen voorgerecht en hoofdmenu Haha! whoehahahaha


DOKTER, DOKTER , DOKTERRRRRR......... Laat maar tis al gebeurd Haha! Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:04

Haha, nou vergeten? Echt niet Het is wel de moeite waard, maar dat is iets heeeeel anders Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:30

gijsenkim"]
[quote="sonjabelgium schreef:
De volgende doen ze tussen voorgerecht en hoofdmenu Haha! whoehahahaha


DOKTER, DOKTER , DOKTERRRRRR......... Laat maar tis al gebeurd Haha! Haha!
[/quote]

Niets "dokter dokter", ik ga voor m'n koppige kop niet meer in een ziekenhuis binnen om te bevallen! Ben er twee keer gewoon weggegaan METEEN na de bevalling, en nu krijgen ze er mij er gewoon niet meer binnen moest er een derde komen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:34

gijsenkim"]
[quote="sonjabelgium schreef:
De volgende doen ze tussen voorgerecht en hoofdmenu Haha! whoehahahaha


DOKTER, DOKTER , DOKTERRRRRR......... Laat maar tis al gebeurd Haha! Haha!
[/quote]

*LOL* *LOL* *LOL*
Oeps One-liner???

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:36

Moet ook niks van ziekenhuizen hebben...Lekker thuis tussen je eigen spulletjes (als het kan dan). Kan je lekker zelf alles bepalen. In het ziekenhuis moet je van alles ondergaan en stoppen ze je het liefst in bed.
En als de baby dan echt "onderweg" is, is er in velden of wegen geen hond te bekennen omdat ze het te druk ergens anders hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:41

radicalM schreef:
Moet ook niks van ziekenhuizen hebben...Lekker thuis tussen je eigen spulletjes (als het kan dan). Kan je lekker zelf alles bepalen. In het ziekenhuis moet je van alles ondergaan en stoppen ze je het liefst in bed.
En als de baby dan echt "onderweg" is, is er in velden of wegen geen hond te bekennen omdat ze het te druk ergens anders hebben.


Mwoah, ik was blij dat ik er al was (dochter kwam 3,5 te vroeg, dus ik had ook geen keus), maar ik ben nogal wat bloed verloren en moest naderhand dus ook aan het infuus. Dus als ik thuis was geweest had ik alsnog naar het ziekenhuis gekund. Verder vond ik het ook wel prettig dat de arts dichtbij was, voor het geval dat. Bij mij wilde de nageboorte en niet zo makkelijk afkomen, vandaar dat ik bleef bloeden. En in het Slotervaart in Amsterdam, waar ik destijds (5 jaar geleden) ben bevallen, was alles en iedereen gewoon waar hij/zij zijn moest, ook de arts. Ik vond het vervelend dat ik nog een nacht moest blijven, maar voor de rest, neuj, ik had liever niet al rompslomp thuis willen hebben.

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:37

ik had ook liever thuis willen blijven, maar mijn kindjes hadden allebei geen zin om vanzelf te komen, dus moesten ze een beetje worden geholpen. De eerste 9 dagen te laat, en de 2e 15 dagen. Ik ga maar niet voor een derde want dan moet ik wsl 10 mnd zwanger zijn.....

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:10

Whoehahaha ... Bijna een paardendracht Haha!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 12:58

Ja tis eigenlijk heel apart dat hele bevallen! Mijn tante was achteraf blij dat ze in het ziekenhuis was, omdat Julia iets geholpen moest worden met op de wereld komen.... (grote inknip - en tang?! vraag maar niet verder...)

Riette: Ze is gewoon een echt nichtje van me. Wel een groot leeftijdsverschil, ik ben 22 en zij dus net geboren maar dat komt omdat de papa van Julia (mn oom) het kleine broertje van mn moeder is! (mijn opa en oma hebben er nu in 2 maanden tijd een kleinkind en een achterkleinkind bij! mn oudere nicht is ook pas bevallen!) SNAP JE HEM NOG?? hihi...Maar ik vind het allemaal alleen maar hartstikke leuk, tis echt een scheetje! en ik mag lekker vaak oppassen!!